Permalänk
Medlem

Apple Battery Exchange Program

Häromdagen kom UPS med ett rykande färskt batteri till min iBook. Är nöjd så här långt men nu undrar jag vad jag ska göra med det gamla.
Jag borde ringa till UPS enligt instruktionerna och bestämma tid, så de kan plocka upp det.
Men måste man? Just nu har jag väldigt skumma tider och vet inte alls när jag kommer hem på kvällarna, vilket gör det svårt att bestämma tid.

Så frågan är om man kan behålla batteriet eller kommer man få en fet räkning av Apple då?

(det står ingenstans att man måste eller hur lång tid man har på sig att lämna tillbaks det gamla batteriet)

Visa signatur

Macbook Pro | (har även två stycken IBM 75GXP 46.1GB DeathStar som snurrat utan problem, dag ut och dag in sedan januari 2001)

Permalänk
Medlem

I vanliga fall så kommer du debiteras priset för batteriet om det inte återlämnas, det vill säga i vanliga garantiärenden. Du kan inte komma överens med UPS att komma till ditt jobb eller något då?

När jag bytte mina iPodhörlurar så hade jag tio arbetsdagar, det vill säga två veckor på mig att skicka tillbaka de gamla.

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk
Medlem

Det borde väl gå att få dom att komma till ditt jobb?

//Adam