Permalänk
Inaktiv

Feedback: Hemsida!

Hejsan blev precis klar med min nya hemsida!
Skulle vara snällt och få lite konstruktiv kritik på sidan.

http://www.lanksamlingen.se

Utforska gärna sidan innan ni skriver!

Permalänk

Det är ju bara en stor samling reklam? Vem skulle vilja besöka den sidan?

Permalänk
Medlem

Åhh, REKLAM! *flap flap flap flap*

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

tyckte inte alls om den blå färgen du har använt som rubrik etc mot det svarta, jag som kör "ganska mörkt" på mina skärmar tyckte att det var rätt drygt att läsa. Även hovereffekten på länkarna var i minsta laget tycker jag, även om det är petitesser.

Sen kan väl kanske behovet av en sån där site ifrågasättas, men det tänker jag inte göra då jag är helt ointresserad av tjänsten och därför blir partisk.

Permalänk
Inaktiv

tack för kommentarerna, men jag tror faktiskt att min sida kan hjälpa folk att hitta saker som dom letar efter, och jag hjälper dom. Så tänker jag

Permalänk

En sökfunktion kunde ju vara trevligt om du vill gå vidare med sidan.
Och om du verkligen ska ha en massa reklam så ha åtminstonde vanliga länkar också, och låt sådana som du får betalt för komma överst i listorna.

Permalänk
Inaktiv

tack för tipset, jag har som sagt precis lagt uppsidan, fler länkar kommer!

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska plocka bort reklamen. En hemsida för mig är inget man ska tjäna pengar på. Möjligtvis kan något man vill sälja ha en hemsida för att folk ska se en, men man ska inte lägga in massa reklam för andra saker på ens egen hemsida så länge sidan bara är ett hobby projekt.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Om du ska ha reklam ska du intergrera den i designen, som det är nu ser det ut som du lagt ner massor med tid på designen och sen i efterhand fyllt upp resten av utrymmet utanför med massa banners.

Permalänk
Medlem

med tanke påa tt nsätan alal länkar är reklam så tycker jag du kan ta bort alla banners.

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning