Går inte att skjuta ibland (CS:S)

Permalänk

Går inte att skjuta ibland (CS:S)

Fattar inte vad fan som är fel, ibland när man trycker på skjutknappen i counter strike source händer det ingenting. Som att man inte ens skulle tryckt på knappen, och andra gånger blir det som en burst även fast man håller i knappen, 1 skott där, 3 skott där, osv. Skitirriterande, går ju inte o döda folk!

Det är inget fel på musen för den funkar överallt annars...

Nån som har en aning om vad det är för fel samt hur man löser det?

Permalänk
Medlem

trådlös?

Visa signatur

Ovanstående text innehåller endast medvetna stavfel.

Permalänk
Medlem

Använder du ATI Tool?

När jag använde temp monitorn i ATI Tool förut fick jag input lag i alla spel. Ibland slutade tangentbord och mus att svara ett kort ögonblick...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk

Nääe jag använder inte trådlöst eller ATI Tool eftersom jag har nvidia kort.. Fan skitstörande är det.. Och det är itne alltid det är så..utan bara helt sonika ibland..

Permalänk

Har du bärbar dator? Kan ha något att göra med styrplattan kanske.

Annars har jag råkat ut för problemet med att när man har en mus med sladd så kan sladden skruva sig ett varv eller två och då ibland sätta sig i mellanrummet på knappen och då helt eller delvis blockera en nedtryckning med musknappen. "Klickar" musknappen det när du skjuter?
Är sladdmusen du använder gammal eller ny?

Permalänk
Medlem

Det måste vara för att du inte har 100 fps!

.

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wushu
Det måste vara för att du inte har 100 fps!

.

Har du inget vettigt att tillföra, skriv inget alls.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rang_Gori
Har du bärbar dator? Kan ha något att göra med styrplattan kanske.

Annars har jag råkat ut för problemet med att när man har en mus med sladd så kan sladden skruva sig ett varv eller två och då ibland sätta sig i mellanrummet på knappen och då helt eller delvis blockera en nedtryckning med musknappen. "Klickar" musknappen det när du skjuter?
Är sladdmusen du använder gammal eller ny?

Nepp, har en stationär dator, se signaturen! Nääe jag tror inte det är nåt med sladden, den ligger fritt.. Musen är visserligen ganska gammal nu, en Logitech MX500.. Köpte när den kom ut typ.. Men tycker ändå det är konstigt.. Kanske är så i andra spel oxå, får ta o testa det först annars får jag väl installera om cs:s och kolla om det funkar bättre då! Men fan.. Riktigt irriterande problem :/

Permalänk
Medlem

Låter ju som att musen kan vara trasig, men som sagt, testa i andra spel. Det tycker jag nästan man skulle gjort innan man börjar jaga runt på forum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Låter ju som att musen kan vara trasig, men som sagt, testa i andra spel. Det tycker jag nästan man skulle gjort innan man börjar jaga runt på forum.

Känns redan som han gjort det i och med "Det är inget fel på musen för den funkar överallt annars...". A och O är att läsa igenom folks inlägg.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dalleballe
Nepp, har en stationär dator, se signaturen! Nääe jag tror inte det är nåt med sladden, den ligger fritt.. Musen är visserligen ganska gammal nu, en Logitech MX500.. Köpte när den kom ut typ.. Men tycker ändå det är konstigt.. Kanske är så i andra spel oxå, får ta o testa det först annars får jag väl installera om cs:s och kolla om det funkar bättre då! Men fan.. Riktigt irriterande problem :/

Feltherr: Känns redan som han inte gjort det i och med "kanske är så i andra spel oxå, får ta o testa det först". A och O är att läsa igenom folks inlägg.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Har du inget vettigt att tillföra, skriv inget alls.

Det kan faktiskt ha med FPSen att göra. Men då om man har under 15 FPS sisådär.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Nääe..får inte under 15 fps nånsin me min dator i sign..varesig allt på högsta eller lägsta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dalleballe
Nääe..får inte under 15 fps nånsin me min dator i sign..varesig allt på högsta eller lägsta

vilken sign? ser ingenting där!

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

fpsen borde inte påverka om man skjuter eller inte.

Visa signatur

Ovanstående text innehåller endast medvetna stavfel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
vilken sign? ser ingenting där!

Menar profil..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mushr00m
fpsen borde inte påverka om man skjuter eller inte.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?threadid...
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?threadid...
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?threadid...