The ship, startar inte!

Permalänk

The ship, startar inte!

Gaah, jag har nu sittit och väntat vääldigt länge på att få spela The Ship som NU är gratis att spela via Steam över heleg.
Jag har preloadat det (för ett par dagar sen) och nu är klockan 0 och jag klickar på "Launch the game" och inget händer!!!

Någon mer som har detta probblem och/eller vet hur man läöset det?

(änkte först om det var att servrarna var överbelastade men inget händer överhuvudtaget när jag försöker launcha!)

(sorry för all stavning men what the hell)

Visa signatur

Droid Razr/SM GS4/GS5
MacBook Pro 15" early 2008
NB200 Win XP/BT5
iPad 2 32GB WiFi + 3G

Permalänk
Medlem

Vad är "The Ship"?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

starta om steam så borde det fungera

Permalänk
Medlem

är väl fortfarande 20 min kvar tills spelet unlockas får trial users

Permalänk
Medlem

Klockan brukar gå ganska fel när det kommer till Steams gratis perioder.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk

Zartax: det är ett multiplayer såpel, blandning av quake, sims och clue, jag typ "lönnmördar" en speciell person på båten, sammtidigt som man blir jagad själv, sen ska man undvika att bli sedd av typ säkerhetsckerna och så, gnaska så kul faktiskt.

Dejavo: japp det var det jag gjorde (eter att ha startat om datorn) nu nu funkar det.

MuTHA: 22:37 skriver du at det är "typ 20 min kvar" saken är då att spelet "släpptes" 22:00, alltså skrev du det 37 minuter efter att det hade släppts.

MagnusL: hehe okej

Visa signatur

Droid Razr/SM GS4/GS5
MacBook Pro 15" early 2008
NB200 Win XP/BT5
iPad 2 32GB WiFi + 3G