Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Biostar lanserar överklockningsprogram

Permalänk
Melding Plague

Biostar lanserar överklockningsprogram

Tillverkaren Biostar är rätt okänd för oss som bor i norden. De har börjat satsa på sin grafikkortsavdelning i Europa och i Asien och lanserade nyligen ett nytt mittensegmentkort baserat på Geforce 7600 GT-grafikprocessorn som har ett nytt överklockningsprogram som heter V-Ranger.

Läs nyheten: Biostar lanserar överklockningsprogram

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Synd bara att interfacet ger ett lika seriöst intryck som Linda Rosing i ett debattprogram.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Funkar det till alla nvida kort måntro?

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

nienithaur: Men Linda har ju hoppat av politiken nu.

Verkar vara ett vettigt program!

Permalänk
Medlem

Varför kan de inte göra något som ser bra ut och fungerar? Det där är ju bland det värsta jag sett sen jag började med datorer.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Avstängd

Låter häftigt att man kan ändra spänningar.
Interfacet riktat till 12 åringar?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

för att kortet fortare ska bli bränt av en 12 åring som tror det är ett spel så dom är tvungen att köpa ett nytt^^ marknadsföring

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk

jösses-jävlar så ohyggligt, gräsligt jättefult det var. Det var nog det värsta jag sett på länge faktiskt

Visa signatur

If it ain't broken: tweak it...
folding@home

Permalänk
Medlem

Uhm.. som ATItools fast till Nvidia och med fjolligare interface?
Skulle inte ATItools komma med en version som hade stöd för Nvidia? Låter virkat, men jag är nästan helt säker på att jag har läst det nånstans.

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Uhm.. som ATItools fast till Nvidia och med fjolligare interface?
Skulle inte ATItools komma med en version som hade stöd för Nvidia? Låter virkat, men jag är nästan helt säker på att jag har läst det nånstans.

Jo, jag har för mig vissa kort stöds. Programmet är ju inte utvecklat av något bolag utan en privatperson. Motsvarigheten på nvidia-sidan är väl rivatuner.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB