Permalänk
Medlem

Fick bli en ASUS F3T!

Slog till och beställde en på TDJ data
(har beställt därifrån förut).är det bra så blir det en till päronen också Återkommer med synpunkter när jag fått hem den. pris 11152 kr inkl frakt.

mvh

Visa signatur

3500 Winchester - Wavemaster (svart) 580 hiper -r - Asus SLI - XFX 6800 ultra - Maxtor 2x300 gb - 2048 corsair

Permalänk
Medlem

bästa köpet för de priset...bra kvalite bra prestanda osv har också beställt den=)

Permalänk
Medlem

Kom igen har ni inte fått den än!? Vill veta hur den är! =P

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jespur
Kom igen har ni inte fått den än!? Vill veta hur den är! =P

Posten vägrar levera på söndaga...grr

Visa signatur

3500 Winchester - Wavemaster (svart) 580 hiper -r - Asus SLI - XFX 6800 ultra - Maxtor 2x300 gb - 2048 corsair

Permalänk
Medlem

wtf! =P

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk
Inaktiv

Blev också en f3t, ska hämta den på ghdata i Lund imorgon

Permalänk
Medlem

men snälla ge mig era intryck!! =P

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jespur
men snälla ge mig era intryck!! =P

Ska iväg och hämta den just nu

Visa signatur

3500 Winchester - Wavemaster (svart) 580 hiper -r - Asus SLI - XFX 6800 ultra - Maxtor 2x300 gb - 2048 corsair

Permalänk
Avstängd

Visa oss 3dmarksreslutat! Visa oss 3dmarksreslutat! *klappar i takt*

Permalänk
Medlem

Ge oss kvalitetsintryck! Hur bra är skärmen!? Skynda på nu! =P

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk
Medlem

Nån som vet skillnaden på F3T och A6T ?
BTW: Köpte oxå en F3T idag, då jag inte såg någon skillnad på den och a6'an.

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milyn
Nån som vet skillnaden på F3T och A6T ?
BTW: Köpte oxå en F3T idag, då jag inte såg någon skillnad på den och a6'an.

Vet inte riktigt.. kan du vara snäll och testa skärmen på låga ljusinställningar? då många med A6T (inkl mig) hade ojämn belysning.. riktigt irriterande..

mvh

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

japp jag vet om det problemet, läst hela den tråden. Så jag gick in på affären för att kolla efter en A6T, men blev en F3T istället =). Skärmen är det första jag ska kolla Är F3T nyare modell?

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milyn
japp jag vet om det problemet, läst hela den tråden. Så jag gick in på affären för att kolla efter en A6T, men blev en F3T istället =). Skärmen är det första jag ska kolla Är F3T nyare modell?

Jag tror F3T är nyare.. efter som F3T är uppföljaren till A6T och F3JA är uppföljaren till A6JA

Så du har inte problemet? eller du kanske inte fått datorn än?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

får den på måndag återkommer

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem

Gediget intryck, den är snygg i sin "matta" silverfärg. Den ser och känns inte alls plastig. skärmen i windows miljö (justerad) väldigt skarp över hela ytan...just uppåt är den som vanligt lite svagar tex (stående vs sittande). Inget ljussläpp osv.

Första uppstarten..allting installeras ca 1 timme +...väldigt behändigt, väls språk på operativ sedan vänta...och gör en omstart = klart. Väskan var rätt sbygg också som kom med.

Paketet väger ca 6.7 kg...ca 40-50 x 40-50 dvs rätt fyrkantigt.

Har bara hunnit med 1 timme än men det ser väldigt possitivt ut...skärmen är ju ljusår bättre än nx7400 i mitt tycke. inga direkt synliga reflektion...runtomkring lampor osv

och som sagt WOW blir väl det spel som får bli testa det jag har hemma, sen så ska jag fixa en trådlös router några tips på ett bra paket ?

Har bara haft den i en timme

mvh

Visa signatur

3500 Winchester - Wavemaster (svart) 580 hiper -r - Asus SLI - XFX 6800 ultra - Maxtor 2x300 gb - 2048 corsair

Permalänk
Medlem

kan tipsa om http://www.blifonero.nu/koep-traadloest-bredband-fon-router.h...

Det kanske kan vara något? jag beställde en idag

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem

Vad är menigen med den "FON" grejen?
Jag skulle nog tipsa en D-Link DGL-4300 GamerLounge router.

Visa signatur

MSI GX660 Core i5-480 4GB 500GB 15.6 ATI HD5870
MSI GX740 17'' Intel i5-430M/640GB/4GB/ATI HD5870

Permalänk
Medlem

meningen är att man får en gratis trådlös router som tydligen håller bra kvalité, samt att man utökar det fria nätet. Så att du kan surfa på lite fler platser. I routern så finns två nät, ditt privata samt ett public.

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Jag tror F3T är nyare.. efter som F3T är uppföljaren till A6T och F3JA är uppföljaren till A6JA

Så du har inte problemet? eller du kanske inte fått datorn än?

Är det inte egentligen så att de är parallella modeller med lite olika specar och olika chassin...

Visa signatur

Asus A6Ja Q028, HP Compaq 2510P, Asus Eee 1000H

Permalänk
Medlem

samma spec, förutom en 120GiB SATA på F3T och 100GiB på A6T, vet ej om det är sata lr pata på den...

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Inaktiv

Min blev lite försenad, men jag ska hämta den imorgon, lägger ut lite benchmarks under morgon dagen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hazlewood
Min blev lite försenad, men jag ska hämta den imorgon, lägger ut lite benchmarks under morgon dagen

Detta vore helt underbart!

Mvh
Joni

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milyn
samma spec, förutom en 120GiB SATA på F3T och 100GiB på A6T, vet ej om det är sata lr pata på den...

P-ATA, + långsammare minnen. Datorerna går ju att konfigurera lite olika, bla finns det en 4:3 skärm till F3-serien och eftersom de kom i stort samtidigt (om inte samtidigt) så kan man ju gissa att de är systermodeller med lite olika originalspecar och konfigurationsmöjligheter och kanske till och med har släppts för olika marknader men letat sig vidare pga efterfrågan...bara spekulationer iofs...jag är iaf nöjd med min A6J med CoreDuo...

Visa signatur

Asus A6Ja Q028, HP Compaq 2510P, Asus Eee 1000H

Permalänk
Medlem

det är 667MHz på A6T'an oxå

Visa signatur

| FS: Athlon XP 3000+ 2.16GHz | Geforce4 FX5600 | 2x 512MB DDR | ~2TiB |
| WS: Asus EeePC 1000h |
"It´s Nice To Be Important, But It´s More Important To Be Nice"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milyn
det är 667MHz på A6T'an oxå

se på den.

Visa signatur

Asus A6Ja Q028, HP Compaq 2510P, Asus Eee 1000H

Permalänk
Medlem

Lägg av nu va! =P Nu har ni ju haft massor med tid att testa den! Lite mer feedback tack =D

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk

jaaa mer feedback!!!!!

Permalänk
Medlem

WOW i 1280X800 Med max på all textures osv...inte en tillstymmelse till lagg =), man får tilta lite på skärmen för tex surfning,film,spel..men justerad är den finemang. Den blir het men inte mer eller mindre än nån annat, bli varmt i knäet vid batteriet (vid wow spel) =). slängde i en DVD också det såg bra ut..bättre än min tft. behandlar svart bra vid rätt läge. den är rätt bra i sidled och underifrån och lite svagare uppifrån...men en halvmeter åt hållen är hel lungt för att det fortfarande ska vara utan störhets moment.

Visa signatur

3500 Winchester - Wavemaster (svart) 580 hiper -r - Asus SLI - XFX 6800 ultra - Maxtor 2x300 gb - 2048 corsair

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardiz
WOW i 1280X800 Med max på all textures osv...inte en tillstymmelse till lagg =), man får tilta lite på skärmen för tex surfning,film,spel..men justerad är den finemang. Den blir het men inte mer eller mindre än nån annat, bli varmt i knäet vid batteriet (vid wow spel) =). slängde i en DVD också det såg bra ut..bättre än min tft. behandlar svart bra vid rätt läge. den är rätt bra i sidled och underifrån och lite svagare uppifrån...men en halvmeter åt hållen är hel lungt för att det fortfarande ska vara utan störhets moment.

Testa lite tuffa spel som oblivion .. hhe nej men BF2 vore trevligt

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!