Dogz, Hamsterz, Horsez & Catz officiellt tråd!

Permalänk
Medlem

Dogz, Hamsterz, Horsez & Catz officiellt tråd!

Nu kommer ännu ett till spel om husdjur! Denna gång är det Ubisoft. Som hittar på något så sött som detta.

Serien består av 4 spel:

Hamsterz Life NDS Exlusivt
Dogz PC och NDS
Horsez PC och NDS Sidan värkar inte vara igång, och det heter tydligen Pippa Funnel.
Catz PC och NDS

Du kan alltså köpa upp till 4 spel, och leka med ditt favorit djur! Lite av ett pokémon fenomen?

Personlig favorit, Hamsterz! Det finns bara till NDS. Visst är det redan en hit? Jag menar, har en tam hamster i sin NDS? Kan det bli bättre?

Lite bilder på respektive djur:

Hamster

Häst

Hund

Katt

Ps. Hemsidan på Hamsterz är troligtvis den snyggaste. Även crazy musik på alla sidor.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är de någo liknande att man måste mata dom o skit Så dom blir dom äldre för varje dag. Tamaguchi eller va dom hette.

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk

Så gulliga sidor.

Permalänk
Medlem

Hamster FTW!

Permalänk
Medlem

Vore jag 10 bast och tjej så visst.....

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

heh.. Dogz e coolt

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem

Sniff sniff... Stor dos ironi luktar det här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Butte
Sniff sniff... Stor dos ironi luktar det här.

Nee? Vadå?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Dogz, Hamsterz, Horsez & Catz officiellt tråd!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR

Dogz PC och NDS

finns nån klon av Nintendogs för Macspelare också.

http://mac.softpedia.com/get/Games/Puppy-Luv-A-New-Breed.shtm... (demo, man kanske hinner rasta besten iaf..)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

mina småsyskon har Catz till GBA och de gillar det

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".