Permalänk

Idé torka till min hemsida.

Hejsan !

Har ett doman namn som är forcevision men fått idé torka någon som har förslag om vad jag kan ha på sidan ?

Mvh Jonas

Permalänk

Du kan göra en portfolio med fikitiva projekt?

Visa signatur
Permalänk

Okej gärna mera förslag men det va en bra ide .
Kanske en community vad tror ni om det ?
Eller andra bra förslag?

Permalänk

Idé torka till min hemsida.

Hejsan !

Har ett doman namn som är forcevision men fått idé torka någon som har förslag om vad jag kan ha på sidan ?

Mvh Jonas

Permalänk

barn kläder, kallas puffar!

Permalänk
Medlem

En sidan om HDTV och dess framtida tekniker kanske

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

en sida om idétorka ?
kreativa lösningar på alla sorts grejer...

Permalänk
Medlem

Läser allt för många dylika trådar och med risk att kanske låta lite barsk; finns väl ingen vits med att lägga upp en hemsida om man ej har några idéer?
Processen är normalt tvärtom, man har en idé och vill nu publicera den på nätet, istället för att ha en domän/webhotell och ingen idé vad man skall använda det till.

För att vara hjälpsam också, om än lite vag; kör på något som intresserar dig helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Det är lite "Jag har köpt ett hus, nu vet jag inte vad jag ska ha i det", antingen så fyller du det med bråte eller så flyttar du in!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Eller så låtsas du att du har ett företag och gör en fiktiv företagshemsida. Denna kan du sedan visa upp om du kanske vill sälja en hemsida till ett företag/förening i framtiden, och ha den en eventuell portfolio.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Snygga bakgrundersida?
Låter som ett sånt där 3D crew lr så.

Annars Portfolio.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

För att få en populär sida måste man hitta på något annorlunda, något som en sida kanske inte utvecklat förut. Problemet är att hitta på dom här annorlunda idéerna. Community-sidor är ganska populära, men tyvärr finns det redan dom flesta typer av dom, i alla fall sånna som drar folk. Men försök tänka ut något annorlunda community som har något spektakulärt, något som folk vill till.

Visa signatur

hej

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanslagna*

Du kan skriva om §3 på Sweclockers

Permalänk

he he tackar för alla svar. Från början hade jag min forcevision för att lära mig lite webbdesign sedan har sidan liggat nere lite men nu tänkte jag köra igång igen. Får väll börja med bygga upp sidan med lite snygga utformningar. Men det är svårt när man inte har några idéer men skall kolla på det där med bakgrunder kanske kan vara en kul grej. Nej communit sida håller jag med om börjar bli lite utkörtat. Hmm... får fundera lite till då skriva om sig själv är ju skit tråkigt så det är ju inget att tänka på. mitt domän namn tycker jag är rätt bra så vill ju inte tappa det namnet. ja nej får fundera vidare skriv gärna om ni kommer på en super idé.

Permalänk

Men gör lite fikitiva projekt? Det är väldigt givande. För inspiration kan jag rekommendera: http://browse.deviantart.com/designs/web/ .

Visa signatur
Permalänk

Vad innebär fikitiva projekt ?

Permalänk

Påhittade projekt :), t ex en företaghemsida, en sökmotorsida etc fast de görs enbart för din egna skull.

Visa signatur
Permalänk

aha då är jag med. Jepp ingen dum idé.