Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Då är man 360 ägare nu.
Måste bara beskriva onoffs sämsta personal jag stött på.
Fick onoff bladet imorse och där hade dom Xbox 360 premium + test drive för 3495:-. Man ringer till huvudkontoret för onoff här svarade inte i telefonen.

enligt huvudkontoret hade dom många kvar utav detta paketet.
Man kommer dit ca 30 min efter onoff öppnar. Går till säljaren och köper ett, kommer fram till kassan och ska betala. Inget spel lägger han fram så jag frågar om spelet ligger i, han vet inte och kollar upp. Det gör det inte.
Efter mycket om och men så gjorde dom om köpet men spelet hade dom inte och har inte haft på ett tag, han kunde inte säga när dom skulle få in det heller. Så jag får ringa och höra sen åka in och hämta det när det kommer, nästa vecka kanske sa han.

Hade jag inte sagt något hade jag inte ens fått något spel.
Nej fy fan för onoff, iaf här i kristianstad. Jävla sopkedja.
Så nu sitter jag med en xbox utan något spel

Fråga: Kan man köpa arkad spel med medföljande xbox live silver?
För då kan jag iaf köpa street fighter 2 så länge.

Japp fast det kostar tror jag 800points, fast går att köpa för någon hundring, lycka till med spelet.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Då är man 360 ägare nu.

Fråga: Kan man köpa arkad spel med medföljande xbox live silver?
För då kan jag iaf köpa street fighter 2 så länge.

Grattis

Du får med 1 månads guld när du köper en 360.

Vill du ha arkadspelet UNO? för isf kan du PM:a mig så får du en kod för att ladda ner det gratis.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Då är man 360 ägare nu.
*dumma onoff*

Grattis!

Jag skulle ha krävt ett annat spel, t.ex. GoW. Men det kanske är för att jag inte är någon bilspelsfantast...

EDIT: mBr du har PM...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Fråga: Kan man köpa arkad spel med medföljande xbox live silver?
För då kan jag iaf köpa street fighter 2 så länge.

Jag är nästan helt säker på att du kan köpa arkadspelen med silvermedelmskapet, men vill ändå varna dig för SF2. Främst för att det är apsvårt (läs omöjligt), tydligen har arkadversionen alltid varit svår, medans t.ex. SF2 till snes är mycket lättare. Spelhastigheten är däremot högre än arkadversionen, villket gör det ännu svårare. Det har dessutom fått mycket kritik för hur det fungerar online (lagg etc, men det kom en uppdatering till spelet som kanske har fixat detta?). Men har du bara silver så spelar det mindre roll.

Om du inte absolut är en inbiten sf2-fan så tycker jag Ultimate Mortal Kombat 3 är ett bättre fightinglir på XBLA. Även Small Arms (super smash bros.-klon) tyckte jag var roligare än att bli uppäten levande i SF2 för 300:e gången i rad.

Men, det är ju förstås helt subjektivt. Och vill du ha en utmaning så har du iallfall hittat rätt spel. ;P

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010

EDIT: mBr du har PM...

Hmm enda problemet är att du inte heter definition

Men hör jag inget av honom så får du det

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

Tackar för lite tips osv
mBr vore schysst om du hade en kod till uno Skickade pm till dig.
Så man har något att göra på sin leksak :=)

Permalänk
Avstängd

Så skickat PM till dig nu.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Är UNO bra eller? Så länge sen man spelade det.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Uno är riktigt kul och lira online på nätterna

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Grattis

Du får med 1 månads guld när du köper en 360.

Vill du ha arkadspelet UNO? för isf kan du PM:a mig så får du en kod för att ladda ner det gratis.

Hur har du fått tag i den koden?

Permalänk
Avstängd

Startat den nu iaf, försöker regga en gamertag, vilket inte är så lätt allt är taget
Ljudet är väll sådär på xboxen, låter en del men det får man stå ut med.

nvm, man var tydligen tvungen att välja silver för att sen få guld, vågade ju inte trycka för då kanske man gick miste om det

Permalänk
Medlem

Själv fick jag min första Red Circle of Death igår. "Neeeej!" Efter att ha startat om den några gånger med samma fel så var man ju nästan gråtfärdig. ^^; Men det var falskalarm som tur var. Efter att tidigare ha bytt om lite sladdar till tvn så måste den stora output-kontakten från 360'n halkat ut en bit. Jag tryckte dit den igen och sen var allt frid och fröjd. Men det var inte utan att hjärtat hamnade i halsgropen ett tag där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Uno är riktigt kul och lira online på nätterna

Okej, vet inte om jag köper det. Får vänta tills jag köper såna där "fejk" pengar i butiken som M$ vill ha.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

IP-TV till X360 - häftigt!

The Länk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Själv fick jag min första Red Circle of Death igår.

Jag fattar inte det där med "Red Circle" på en Xbox 360...

Vad är det?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Jag fattar inte det där med "Red Circle" på en Xbox 360...

Vad är det?

Runt start knappen på xbox 360 så ska de normalt lyssa lite grönt,
fast om något är fel på konsolen kommer den lysa rött

Stor bild

Därav "red circle" "ring of death" osv...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd

Hur "aktiverar" man xboxen på sin pc, installerade programmet men stod jag måste aktivera den i kontrollpanelen men där finns ju inget.

Tänkte försöka streama lite

Permalänk

ni som har fifa07....HUR skapar man ett club lag?
det står att man ska kunna göra det.
vet hur man skapar spelare osv,men hur skapar man själva club laget och hur använder man det sen i tex turneringar/säsonger osv?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

http://planetxbox360.com/index.php/articledetails/show/1154

Börjar bli lite rädd nu, ska man kunna skaffa sig lätta achivmenta med hjälp av att lia på en PC och join live nätverket med en PC med?. SKam man nu kunna blanda dom olika platformarna? herregud

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk

Nej va e detta!? Hoppas inte det är sant. Sjukt alltså om de kommer införa detta system. Det är fusk att lira FPS med mus o T-bord.

Permalänk
Avstängd

Even MORE Guitar Hero II bonus tracks.
http://xbox360.qj.net/Even-MORE-Guitar-Hero-II-bonus-tracks/p...

Castlevania: Symphony of the Night till XBLA = God nyhet.
http://xbox360.qj.net/Castlevania-Symphony-of-the-Night-meets...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

Massa fina arkad spel på g nu Längtar till worms också.
Håller dock fortfarande på att vänja mig att sikta med en jävla handkontroll Spelat lite hoss polare på olika konsoller genom tiderna men efter spelat rätt hardcore på pc, speciellt fps spel är det löjligt svårt att sikta med kontroll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Even MORE Guitar Hero II bonus tracks.
http://xbox360.qj.net/Even-MORE-Guitar-Hero-II-bonus-tracks/p...

Castlevania: Symphony of the Night till XBLA = God nyhet.
http://xbox360.qj.net/Castlevania-Symphony-of-the-Night-meets...

Nice! "Castlevania: Symphony of the Night" är fan riktigt kul

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Behöver lite sportspel, två frågor:

Table Tennis eller Top Spin 2? Vilket är bäst/roligast/håller längst?

Är Fifa 2007 bra?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Behöver lite sportspel, två frågor:

Table Tennis eller Top Spin 2? Vilket är bäst/roligast/håller längst?

Är Fifa 2007 bra?

Tycker Fifa 07 är ruskigt bra. Roligare än PSE6 iaf

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Avstängd

Börjar faktiskt störa mig lite på ljudet från 360n, låter ju bra mycket mer än ex min pc. Pcn har ett susande ljud, boxen har ett mer "pipigt" ljud, fläkt med hög rpm antar jag.

Edit: Någon som spelat enchanted arms och vet hur det är?
Och är NHL 07 bra? ;> Lite trist dock att det bara är 360 versionen som inte har elitserien ;/

Vet inte vilka spel man ska köpa nu, gears of war får man väll köpa pga all hyp om det spelet

Permalänk
Medlem

Det är dvd-läsaren som viner.. Gears of War skall du köpa Och av Table Tennis och Top Spin 2 så säger jag Table Tennis då det fått så bra kritik.
Själv tror jag att det blir Saints Row om inte Lost Planet får bra kritik.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Börjar faktiskt störa mig lite på ljudet från 360n, låter ju bra mycket mer än ex min pc. Pcn har ett susande ljud, boxen har ett mer "pipigt" ljud, fläkt med hög rpm antar jag.

Edit: Någon som spelat enchanted arms och vet hur det är?
Och är NHL 07 bra? ;> Lite trist dock att det bara är 360 versionen som inte har elitserien ;/

Vet inte vilka spel man ska köpa nu, gears of war får man väll köpa pga all hyp om det spelet

nhl07 är enligt mej riktigt bra samt att det varar länge.skillsticken är underbar när man lärt sej den.
köp inte ett spel pga att det är hypat,bara ett råd..gjorde samma sak och köpte GOW,stort misstag.
har du chansen,provspela innan du köper.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Någon som vet om nån butik fortfarande har Lost planet limited edition kvar för preorder eller när nästa patch kommer ;P vill hellre ha aluminium box än plast ;D