Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Vattenkylningsprylar bortskänkes.

Dessa prylar bortskänkes då bilen har fått allt intresse och jag övergått till Apple.

Regler:
1. SKICKAS INTE, (för jag orkar inte).
2. FÖRSTEN SOM HÄMTAR DOM FÅR DOM.
3. NEJ JAG BOKAR INTE DOM ÅT DIG.
4. JAG HAR PRYLARNA HOS FAR SÅ JAG KOMMER INTE ÅKA 1 MIL BARA FÖR ATT DU HAR TID JUST NU, SE TILL ATT KOLLA NÄR JAG ÄR DÄR.
5. JAG JOBBAR KVÄLL 15-01 MÅN-TOR VILKET BETYDER ATT JAG INTE ÄR HEMMA DÅ, TAJMA LITE INNAN 15 SÅ GÅR DET BRA.
6. JAG BESTÄMMER

Det är diverse slangar i 12mm 10mm och 8mm som är uvreaktiva. Metervis i Blå grön röd transparent lila.
Kylblock för Socket a och 478.
Diverse kopplingar.
Fler kylblock till Hårddisk, chipsets.
4 Kyl element, big momma.
Dessa delar hade jag när jag fick andra plats i SM05.
Flera variabla fläktar med motstånd som kostar 400kr st på elfa.
Flödesrelä.

226Watts Peltier med neoprene finns också. kostar säkert 400kr än idag. har en slags omvandlare till den med.

lite bilder av det som finns är på www.haggqvist.se/box/01.jpg och vidare upp till 14.jpg

0735 466433

Edit: Prylarna finns i Jörlanda norr om Göteborg.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Avstängd

varför säljer du dom inte ?

va va det för sm du van?

Permalänk
Medlem

Modding sm annordnat av Sweclokers och coolermaster.

Orkar inte sälja.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Medlem

Bor i närheten, en fråga, finns allting med som behövs för att kunna köra med vattenkylning på en dator?

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631

Permalänk

Knappast rätt ställe att göra upp affärer på.
Lägg in annons och gör upp på mejl eller telefon !!!

LÅS TRÅDEN !

//Peter

Permalänk
Medlem

om du hade orkat läsa så skänker han bort sakerna ju. lite skillnad då.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Fasen att man inte bodde i närheten.. Hade tagit rubbet på stört isf

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Som jag nämnde i reglerna, "SKICKAS INTE", då måste jag pyssla med pengar med konton gå till posten, en annan sak vore det om jag sålde sakerna o tjäna pengar på det.

Detta är GRATIS, allr du behöver göra är att komma och hämta det.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryderman
om du hade orkat läsa så skänker han bort sakerna ju. lite skillnad då.

Jag orkade det också vännen, så va inte ironisk!
Affärer borde inte höra hemma här, finns marknad för det, även om sakerna är gratis kan det nämnas i säljesannonsen..

//Peter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redbullen
Jag orkade det också vännen, så va inte ironisk!
Affärer borde inte höra hemma här, finns marknad för det, även om sakerna är gratis kan det nämnas i säljesannonsen..

//Peter

Jag är inte efter att tjäna penar här (ALLTSÅ INGA AFFÄRER), och om jag skulle lägga det i marknaden så kostar det pengar för mig och då kan det lika väl stå å damma på vinden om inte du vill betala för det verkar ju störa dig detta.
Rebullen vill du kritisera detta mer så har du mitt telefonnummer lite längre upp, tror alla som läst här vet om din åsikt nu.

Som sagt gratis, skänker bort saker jag importerat från usa, kostat mycket.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redbullen
Jag orkade det också vännen, så va inte ironisk!
Affärer borde inte höra hemma här, finns marknad för det, även om sakerna är gratis kan det nämnas i säljesannonsen..

//Peter

betala för att bli av med sin delar? skulle inte tro det.

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av devilstar
betala för att bli av med sin delar? skulle inte tro det.

Nej den kostnaden är ju himla hög, ska inte störa er mer..

//Peter

Permalänk
Medlem

Som sagt, finns allting för att få igång en fungerande vattenkylning till en dator?

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631

Permalänk
Medlem

inte pump

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !