Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Ehh, Björn, kan bara säga att din hemsida var förjekla snygg, den är skön att navigera på och designen är riktigt skön, däremot så sågar jag www.phonefun.info, den ser ut att vara byggd av en nybörjare, som är totalberoende av tabeller, samt att alla borders är alldeles för tjocka och det ger alldeles för strarka konturer.

Får citera mig själv:
Men jag är väll inte rätt person att yttra mig. Sist jag gjorde en design var till, www.phonefun.info

Du ser. Jag tycker inte heller att jag kan.

Jag gillar inte heller tabellerna. och på mitt nya projekt är allt kodat i divs och med CSS.

Björn.... jag gav dig konstruktiv kritik.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zn4rK
Får citera mig själv:
Men jag är väll inte rätt person att yttra mig. Sist jag gjorde en design var till, www.phonefun.info

Du ser. Jag tycker inte heller att jag kan.

Jag gillar inte heller tabellerna. och på mitt nya projekt är allt kodat i divs och med CSS.

Björn.... jag gav dig konstruktiv kritik.

Okey, då var den saken avklarad.

"Konstruktiv kritik kallas kritik som inte bara pekar på svaga punkter i det kritiserade utan även inbegriper förslag på förbättringar. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Okey, då var den saken avklarad.

"Konstruktiv kritik kallas kritik som inte bara pekar på svaga punkter i det kritiserade utan även inbegriper förslag på förbättringar. "

får citera mig igen,

Jag tycker inte din företagssida är så fin.
Den är lik många av de flesta bloggarna. Jag tycker också att du kör samma stil på alla dina websidor.
Det som gör din sida speciell är de små bilderna. De är väldigt fina. I stortsätt så blir sidan fin tack vare dem.

Jag tycker det var konstruktiv kritik, visst. kanske inte så mycket. men alltid något.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk

Snygg hemsida

Permalänk
Medlem

nu skojade du allt till det!

plus; en mer än två år gammal tråd.

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akn3
nu skojade du allt till det!

plus; en mer än två år gammal tråd.

plus; en mer än två år gammal tråd?

Permalänk
Medlem

Förra posten (innan dig) gjordes: 2005-02-02 01:10
Mer än två år sedan :/

Permalänk
Medlem

Ah, därför så mycket trafik härifrån. Någon har bumpat den.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikmetal
plus; en mer än två år gammal tråd?

den sidan du länkade till var ju skitful och saknade helt innehåll. och sen så är ju tråden inte direkt up-to-date. men vem bryr sig

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Re: Snygg hemsida

Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikmetal
Vad tycks om dena site

http://hem.bredband.net/patrikmetal/

spelar roll om tråden är två år gammal, denna sida ser ut som nåt jag skulle kunna ha knåpat ihop som mitt första hemside projekt för 7 år sedan.

Visa signatur

PS3, Samsung LE40-M87, iPhone, Laptop - ASUS 17" t4200, 4gb ram, GT120 1gb.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Snygg hemsida

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blygarn
spelar roll om tråden är två år gammal, denna sida ser ut som nåt jag skulle kunna ha knåpat ihop som mitt första hemside projekt för 7 år sedan.

Å guuud vilken vettig kommentar, du måste ju vara skiiiiiitduktig, jag vill bli som du. Har du gjort någon bra site du vågar stå för? Hosta upp allt du är nöjd med så ska jag såga något på varje.

Om du inte hostar upp något så hoppas jag att du inser att patrikmetal i alla läsares ögon är bättre än dig.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Urspårad.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subliminal
En svensk sida vars utseende jag gillar är:
http://www.djbattle.net/

Mitt virusprogram klagar som fan på denna sidan..
Vet inte allvaret i det, men tänk på det om ni vill kika.

Visa signatur

Desktop : ASUS Striker Extreme, Club3D8800GTX 768Mb, CPU E6600 2,4Ghz, 4GB RAM 800Mhz. Corsiar 620W, Asus 22" TFT LCD MW221U
Laptop: HP-6910p.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPekk
Mitt virusprogram klagar som fan på denna sidan..
Vet inte allvaret i det, men tänk på det om ni vill kika.

Mitt Kaspersky Internet Security 2009 klagar inte. Vad har du för antivirus-program?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Urspårad.

*Låst*

Glömde trycka på stora röda låsknappen?