Half Life 2 är världens bästa spel!!!!!!

Permalänk

tycker Wc3 är roligare än HL2...

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

HL2 aeger sönder Far cry i handling ocg grafik

spelade hl2 ett tag och sedan skulle jag prova far cry, kändes fytkantigt

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk

tycker Wc3 är roligare än FarCry också ;).

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Jag tycker FarCry är roligare än HL2, men inget av dem har ju speciellt bra story

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk

Jag tänkte köpa HL2 idag eller under helgen. Är det inte bättre att köpa spelet i butik så man får cd-skivor istället för att ladda ner spelet?

Vad behöver man göra mer än installera HL2 för att kunna spela? Måste man ladda ner Steam eller något sådant?

Permalänk
Medlem

HL2 och Steam installeras från skivan, sedan ska Steam dekryptera alla filer, ladda ner alla uppdateringar, och sen kan du spela

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nurfen
HL2 och Steam installeras från skivan, sedan ska Steam dekryptera alla filer, ladda ner alla uppdateringar, och sen kan du spela

Det låter inte så komplicerat. Tack, för svaret.

Äntligen får jag själv testa spelet alla snackar om.

Permalänk
Medlem

säger bara så här:

HL2 är bästa fps spelet genom tidernas tider.

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
säger bara så här:

HL2 är bästa fps spelet genom tidernas tider.

Du kanske skulle kika på datumet innan du skriver

Permalänk
Medlem

Gisningsvis har Zelda Ocarina Of Time fått REJÄLT mkt bättre betyg, typ 100% i genomsnitt.

Permalänk
Medlem

Världens mest överskattade spel är det idag.

Permalänk
Medlem

Half-life ägde alla spel i mina ögon när det kom, gameplay och grafikmäsigt hade enkelt givit 100av100 möjliga, köpte båda expansionerna opposing force och blueshift.

Tycke Doom 3 var skit roligt finns ju inget roligare än att backa och mata skott med hagelbössan medans nåt kommer runt hörnet så man får lite panik. Samt att grafiken var sweet och lullade på ganska bra på mitt 9800pro.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genbak
Undrar vad som krävs av ett spel för att få 100%?

antagligen att spelet är som RL fast med load och save, slomo och andra användbara saker.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

Hl2 kan jag inte placera speciellt högt eftersom det är på tok för linjärt och t.o.m. för mycket av en normal skjutare. Ge mig lite aim knappar, tittar runt hörnen och AI som inte bara i stort sett springer närmare en för strid.
Dessutom så skadas inlevelsen av de många laddningarna och att man i stort sett bara glider runt i banorna, mer kamera än en person som är i miljöerna varning...

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
säger bara så här:

HL2 är bästa fps spelet genom tidernas tider.

Säger bara såhär

Du är KUNG på att dra upp uråldriga

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

hehe, ja.. Zelza occarina och time fick ju 100 / 100 i ALLA kategorier i super play för flera år sedan. Samt typ 98 - 99 i alla andra tidningar. Visst var det ett sjukt bra spel och så, men vafan.. lite överhypat ändå kanske?

Permalänk
Medlem

Far Cry bästa fps genom tiderna nytt skiljer sig från mängden vackert

Finns inget spel som är världens bästa, därimot finns det ett spel som du kan tycka är världens bästa.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Gamerankings löser tvisten om vilket spel som fått bäst snittbetyg.
http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp?ra...