Permalänk
Robot

Min Datorhörna

Tänkte bara slänga upp en liten bild på datorhörnan ska uppdatera sen när jag fixat lite

Lite info

AMD 64 3.2ghz
2gb minne (333mhz)
200+200 intern (i datorn)
250+250 externt (wd note)
7900gtx 512mb

24tums widescreen skärm
fun1030
ms 3.0 "nya"
Logitech z5400 thx testat osv bla bla bla
sonata 2 chassi

Besök albumet: Min Datorhörna av FluuR

Permalänk
Medlem

Vänsterhänt, fan va spört.

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Medlem

ehmm... vänsterhänt måste vara den första jag ser

nice liten hörna

Permalänk
Medlem

Riktigt fint ;D

Men Vänstehänt med högervridenmus?

Visa signatur

10tb++++

Permalänk
Medlem

Mysko Verkligen! Att ha en mus som är anpassad för högerhänta fastän man är vänsterhänt

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Inaktiv

Alla vänsterhänta jag känner kör som "vanligt", musen i höger hand....detta var en ny en! Men hur fungerar det i praktiken? musen blir felböjd och WASD hamnar fel också...inge CS här inte:P

Permalänk
Medlem

jag är vänsterhänt men deet känns bara konstigt att ha det "rätt" för mig..hade det funnits tangentbord som också var vända så kanske ^^..

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

asså, finns la många vänsterhänta som vant sig att använda musen med höger hand, men för de som valt att använda vänstern, använder troligen numpaden eller pilknapparna istället för WASD...

Ja har ju av nån anledning jag inte orkar gå in på, tränat upp vänsterhanden att använda musen när jag är inne på vissa hemsidor..

Observera att alla bara uppmärksammat att du va vänsterhänt, hehe

Permalänk
Medlem

utvecklar inte skärmen lite värme, det i kombination med torkade blommor låter som lite brandfarligt. Städa bort burkarna också så är det snyggt.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

haha de e nice o lira cs så Ja kör helt standard på musen dvs samma som ni högerhänta kör o ja lirar me WASD med ja bara flyttar tangentbordet lite åt höger, ja vet de ser mysko ut men iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger

Ja har ju av nån anledning jag inte orkar gå in på, tränat upp vänsterhanden att använda musen när jag är inne på vissa hemsidor..

haha:D fan va skön

Visa signatur
Permalänk
Medlem

haha jag visste inte folk hade mössen på vänster sida. Det var något nytt för mig, alltså inga fördomar elelr någonting, men jag trodde även vänsterhänta hade musen på höger hand.

Visa signatur

CCNP
FCSS

Permalänk
Avstängd

är det trådskaparen som lagt in reklam på "bilder" eller har sweclockers börjat med sånt:S?

förövrigt rätt snyggt:P

vipers:

Vissa gör det, vissa gör det inte. Känner en vänsterhänt som kör högermus, även en högerhänt som kör mus på vänstersidan (och spelar cs/är bra på det)

edit:
såg nu att det är sweclockers som gör det *besviken*

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem

Lite udda att spela FPS med vänstern? Trevliga högtalare iallafall, har själv ett likadant system

Visa signatur

[Intel Q9550 2.83Ghz @ 3.6Ghz][Asys P5Q-E][OCZ DDR2 6400SLI 4096MB][Radeon HD4870 1GB][1820GB HDD][Antec P182][Eizo S2431W-E]

Permalänk
Medlem

Trevlig setup, är själv vänsterhänt och kör med musen i vänsterhanden. I FPS så använder jag piltangenterna att röra mig med, Ctrl/Shift för jump/crouch, INS, DEL, END, PGDN och 5an på numpaden att använda prylar med, ficklampa, reload osv.. Låter säkert snurrigt som fan för en oinvigd, men jag har spelat på detta sättet så långt jag kan minnas och det fungerar perfekt för mig Dock förstår jag inte riktigt varför galleriskaparen har en högervinklad mus, det är ju inte vidare bekvämt för handen?

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Inaktiv

Och meningen med att lägga upp detta var?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderst0rm
Och meningen med att lägga upp detta var?

Personligen tycker jag oxå att det är ett litet halft meningslöst galeri inlägg.
Men hällre ett galleri inlägg än inget alls.
Då har man iallafal någe nytt att titta på varje dag när man kommer in på sidan.

Permalänk
Medlem

Ohhh, va törstig jag blev nu! ; )
Ser förövrigt mycket trevligt ut!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlavKalashj
Alla vänsterhänta jag känner kör som "vanligt", musen i höger hand....detta var en ny en! Men hur fungerar det i praktiken? musen blir felböjd och WASD hamnar fel också...inge CS här inte:P

Måste man använda wasd? Funkar enligt mig lika bra (lr bättre iofs) att använda esdf, så varför skulle han inte kunna använda typ plöä? Att musen är felvriden för honom känns dock lite märkligt, använd en för vänsterhänta lr en neutral?

Permalänk
Medlem

Vart hittade du bakgrundsbilden du har? Har verkligen letat efter den..

Permalänk
Medlem

På någon sida på nätet ni som vill ha bakgrunden kan bara adda mej på msn fluura87a@hotmail.com