Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Ett val-K550i eller K610i

Hej!

Som topic lyder, ska införskaffa ny mobil. Har kollat på 2 olika modeller, men inte vilken jag ska kränga. Är det nån stor skillnad på dom, jag vet att K610i har 3G. Men någon annat? Vilken hade DU tagit? Priserna skilljer bara någon hundring.

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k550-en.shtm...

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k610i-en.sht...

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Hade tagit K550 med tanke på att den är tunnare. Annars verkar de inte skilja sig speciellt mycket åt.

Permalänk
Medlem

Står i samma val, skulle vara bra att höra vad folk tycker om modellerna.

Permalänk
Medlem

Min K610i dog för att kretsen gick sönder, det hände när jag tog av batteriet.
Kör på K550i den har linsskydd kostar nästan lika, men det negativa med den är att den inte har 3g? eller har jag fel.

Permalänk
Medlem

Det stämmer att den ej har 3G. Så frågan är om du har nytta av 3G? Om du ej har det borde K550i vara det givna valet. Å andra sidan kanske du vill gardera dig med en 3G telefon ifall du skulle ha nytta av det i framtiden. Samtidigt har du ett legtimt skäl att uppgradera till en ny fräsh telefon den dagen du behöver 3G om du kör på K550i

Permalänk

K550i har autofokus och radio vilket inte finns på k610i.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

Jag skulle tagit K550i för den är ju framför allt nyare, har autofokus, linskydd och radio och så är designen snyggare

Permalänk

Det blev en K550i, är riktigt nöjd.

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Hur är den att spela musik i? Alltså, typ högtalare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jona_90
Hur är den att spela musik i? Alltså, typ högtalare.

Den är helt okej, men på tanke att det inte är en Walkman mobil så.

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Min kompis har en K610i, han är helnöjd med den. Bilderna blir skarpa och bra, ljudet i den är bra, även helt ok i högtalarna (beroende på vilken musik du spelar dock )... Dock har den inget linsskydd, men den har istället 3G

EDIT: Missade att du redan köpt din mobil *im a moron*

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

vill inte starta någon egen tråd, men jag undrar om det finns någon enkel MSN klient till telefonen k550i ?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk

skulle köpa k550i, bara för att jag tycker den är snyggare

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
vill inte starta någon egen tråd, men jag undrar om det finns någon enkel MSN klient till telefonen k550i ?

Kolla in Mig33, superbra program

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
vill inte starta någon egen tråd, men jag undrar om det finns någon enkel MSN klient till telefonen k550i ?

Vad har du för operatör?

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
Kolla in Mig33, superbra program

Japp använder det också funkar väldigt bra, det enda negativa är att nicknames på mina kontakter aldrig uppdateras men det är inget som stör mig..

Permalänk
Medlem

Det finns massvis med program som stödjer MSN på mobil.
www.getjar.com .
Ta en titt på sidan och sök så finner ni säkert nått ni gillar.

Permalänk
Medlem

Om man använder MSN programen kostar det vell ? För att man måste vell vara uppkopplad ?

lAlA