Permalänk
Medlem

Yesbox

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

.:R u the way u r becuse u have choosen:.

Permalänk
Medlem

Var lite tråkig bakgrund

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Låg humor

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fixade lite sexiga ben på gubben

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk

Hest.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

tja, jag vettefaen, men ja

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alla brukar ju göra nåt med rutorna.

*edit hejsan hoppsan allt movade lite på sig.!
*Fixat

Permalänk
Medlem

Hmm, jag måste tyvär säga att jag personligen tycker att tråden urartat. Tidigare känns det som det var lite mer jobb bakom varje förändring...

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

jo, blir extremt mycket roligare om man verkligen försöker få det man ändrar att se "verkligt ut"

Visa signatur

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan

Permalänk

Vi säger så här... De som är kassa på Photoshop får inte vara med!

Visa signatur

○ Citera

Permalänk
Medlem

mm som i fotboll, dom som kan spela får stå och heja på i stället..

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

Men... hur kan ni säga att det ser roligare när det är verkligt? ^^ Har det varit det förut?

Permalänk
Medlem

Edit:

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Ny bild

Permalänk

Innan folk börjar klaga kanske ni skulle satt upp guidelines? Genom hela denna tråden har folk klagat på ditten och datten. Varför ska inte dom som inte kan få vara med? Alla ska kunna vara med men man kanske kan ha riktlinjer som t.ex. inte massa naket bara, undvika att återanvända samma personer om och om samt lägga krut på bilden (även dom sämre kan göra bättre ifrån sig än man tror, bara man går in för det).

Thats my 2 cents. Kommer inte beblanda mig med denna tråd mer då det är mer klagomål än nöje i den.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Man ska åtminstånde försöka, att klippa in en gubbe sätta den vart som helst, det kan min lillebror.

INTE FAN HAR DE BETALAT 10.000 FÖR ATT GÖRA DE! (menar inte har man betalat 10.000 för att inte lära sig programet.)

Ifall det inte är pirater så förstår jag inte.

Lär er här: http://wikivid.com/index.php/Photoshop

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Som jag skrivit förut så älskar jag tråden, är inte jätte dålig @ ps, men håller mig och hejjar på ändå.

Men, som jag skrev tidigare så tycker jag att ni tar en ny bild för ofta, de tidigare photoshop-tennis trådarna som jag sett har varit, massor med kladd, fint/fult innan man använder sig utav en ny bild, bilden ska vara riktigt kladdig innan man tar en ny dvs.

Permalänk
Medlem

Jaa, jag håller med dej. vi vill ha lite kul och använda våra fantasi.
Snälla sluta gnälla om denna trådet och skicka in något bättre som ni tycker bättre istället för bara sitta och gnälla.

(det måste heller vara inte photoshop som gäller utan andra program som tex gimp)

Permalänk
Medlem

Gjorde om min gamla bild, vet att jag inte är bra men det finns ett budskap.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
Man ska åtminstånde försöka, att klippa in en gubbe sätta den vart som helst, det kan min lillebror.

INTE FAN HAR DE BETALAT 10.000 FÖR ATT GÖRA DE! (menar inte har man betalat 10.000 för att inte lära sig programet.)

Ifall det inte är pirater så förstår jag inte.

Lär er här: http://wikivid.com/index.php/Photoshop

Photoshop kostar inte 10 000. Sedan finns t.ex. photoshop elements, gimp, paintshop pro, you name it. Både gratis- och billiga alternativ. Det behöver nödvändigtvis inte vara PS. Så så fort du köpt PS blir du grym då? Dom som skrev här kanske precis köpt det, eller annan anledning. Du borde nog lugna ner dig och inte warezförklara alla användare som inte är duktiga på PS.

för övrigt ska man vara kreativ för att göra något bra, sen är det skitsamma hur bra du kan programmet om du inte vet vad du gör hur eller hur.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det är bättre att införa en stafettpinne så att man får lite tid på sig att genomföra förändringen, blir lite mer kvalitet då.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

hmm, jäklar vad mycket tjafs det har blivit på denna tiden som jag inte har varit här... Men men, som det har sagts tidigare i tråden så ska man skriva i tråden
"nu börjar jag ändra bilden" eller något annat så att alla andra vet när det är något som händer med bilden och att man får vänta på att denna person är klar med bilden innan man själv kan börja ändra. För att det är så jäkla tråkigt när det som folk gör försvinner för att man råkar arbeta med en bild samtidigt, lite högre upp här så hade gubben kissat på sig, snyggt gjort var det också, sen så kom en naken man in, då var gubbens kiss borta också blev det ersatt av ett par kvinnoben. RÄtt komiskt det med men det hade varit bättre om kisset fortfarande hade varit där och om den som gjorde kvinnobenene hade gjort något annat.

jag tar mig friheter att sätta upp lite guidelines.

* Skriv i tråden när du vill ändra en bild. (på detta sätt kan man även ha ett kösystem om det skulle visa sig vara flera personer som vill ändra en bild samtidigt. Det är alltid den som står överst som får ändra bilden.)

* När man har skrivit i tråden att man ändrar bilden så måste det dyka upp en bild inom 1 timme. (1 timme var något som jag tyckte var rätt lagom om man ska göra en ändring snyggt. Vi kan försöka diskutera fram en annan tidsgräns om ni inte är nöjda med denna.) Om det inte har kommit en bild på denna timmen så kan den som står efter känna sig fri att börja ändra.

* Försök göra din bild så snyggt som du kan, självklart är alla inte lika bra på PS eller liknande program men man kan alltid göra så gott man kan i alla fall.

* skriv i tråden "ändring nummer 1, ändring nummer 2, ändring nummer 3....." osv så vi lättare kan hålla koll på hur många ändringar som har gjorts.
Sen kan vi göra som så att man inte får byta bild för än det har blivit ett sidbyte, på så sätt kan man sen lätt kolla på alla bilder efter som det finns en bild per sida.

Hoppas ni gillar mina guidelines, nu är det väl dags för att ge mig ris eller ros

Permalänk
Medlem

kan vi inte börja på en sådanhär?

max 10 var eller något? :)=

http://files.blogter.hu/user_files/3816/pix/80s.jpg

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Diggarn: Ros!

Visa signatur

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan

Permalänk
Medlem