Permalänk
Robot

Första modd.

Hej detta är mitt första modification , ett chassi som jag hittade blev motivlackad och pinstripad samt en 250mm fläkt och lite andra prydnader..

Spec:
Cpu: Amd athlon xp
Ram: 2gig Kingston ddr
HDD: 60gig maxtor nånting..
Grafik: sapphire X1950pro 512 meg
Moderkort : Abit Nf7 s2g.

Besök albumet: Första modd. av Chicane

Permalänk
Medlem

Snygg som fan

Permalänk

Snygg bild, dock var chassit desto mindre fint :/

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

härligt ;>

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk

Är den där stora fläkten effektiv, dvs kyler den lådan bra utan att låta särskillt mycket?

Snyggt målat, har du gjort det själv?

Permalänk
Medlem

Snygg mod av dåligt och fult chassi ....Mitt ligger på skroten...=D

Visa signatur

|| Win7x64 | | i7 sandy 2600k | 8GbDominatorGT | CorsairAX850w | 2xXFX6970 | 80GbSSD |
| 1,5kGbHdd | LanBoyAir| Dell22" och Acer22" | MacbookAir 13"-11 i7 | Erik ||

Permalänk
Medlem

Mja chassit var ju ganska fult speciellt när den var grå... och javisst är 250mm fläkten effektivt, också väldigt tyst, jag ska prova att få ner grafikkortets db den låter lite högt tycker jag.

Visa signatur

AO rules!

Permalänk
Medlem

snygg som faaaan lätt 10a

Permalänk
Medlem

Man tackar och bockar för alla kommentarer, nu har man ju inget mera att modda!, får fixa en snyggare burk för att göra nåt mera avancerad...

Visa signatur

AO rules!

Permalänk
Medlem

Knappen ser ju ut som en ***

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

Haha, strömbrytarknappen ser ut som en dalle

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

Serju bra mycket snyggare ut en de gammla Siemens Scaleo 800 chassi det en gång varit 8 p

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk

föll mig inte i smaken men var välgjort 5p

Permalänk
Medlem

Hårdrock!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

som sagt strömbrytaren ser ut som något tjejer brukar leka med

chassit var väl inte det bästa men ha du målat själv eller någon annan?
man ska isf ha gjort det själv annars är dete bara skräp att lägga upp här

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

all lackering har jag gjort ofc! och strömbrytaren.. ja det stämmer ser ut som en sådan.. i miniatyr size...
men jag är svag för krom och svart. hehe

Visa signatur

AO rules!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Hej detta är mitt första modification , ett chassi som jag hittade blev motivlackad och pinstripad samt en 250mm fläkt och lite andra prydnader..

Spec:
Cpu: Amd athlon xp
Ram: 2gig Kingston ddr
HDD: 60gig maxtor nånting..
Grafik: sapphire X1950pro 512 meg
Moderkort : Abit Nf7 s2g.

Besök albumet: Första modd. av Chicane

Har du hittat ett så snyggt chassi?
Var hittar man sådana?

Vad för har du en mini hårddisk? 60gb, är ingenting idag, mina är på 600gb totalt

jag har dessutom och så en Scaleo 800S 10pför dettta

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ut som en pistolkula vilket jag antar det oxå är. Snyggt iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Anledningen är att jag är inte en stor nerladdare, så att hårdisken har helt enkelt hammnat efter, precis som cpu moderkortet hehe.. Jag har andra planer nu med ett annnat chassi som skall helmotivlackas, då har jag tänkte blanda silvergråa nyanser med krom.. får se hur det utvecklas.

Visa signatur

AO rules!

Permalänk
Medlem

scaleo

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

Zantzano - 70 Warlock - Twilight's Hammer EU -

Permalänk
Medlem

Ruggit fint, 10p!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Tack! tack!

Visa signatur

AO rules!

Permalänk
Medlem

Hur snyggt som helst... Härligt.. Äntligen fler gallerier där man slipper se töntiga Arbets eller Dator -hörnor-

Visa signatur

http://www.nimpa.se/

Egen kodad sida.

Permalänk

Lätt 10 för dom snygga motiven

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk

en siemens i guess? snyggt