Permalänk

Fick spelet också nu!

Rapture hela helgen nu

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem

Nä men va' trevligt, fick spelet också. Nu blev det dock för varmt för att spelas, vill ju inte att 360:n ska braka ihop!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ascor
Vet ni om man måste ha skivan i när man spelar? Är ju otroligt jobbigt och i så fall köper jag nog via steam. I mitt steam står det att release är 18:00 idag, och det tycker jag är lite egendomligt, bara för mig det är så eller finns det någon här som köpt via steam och kan lira nu? Sitter på jobbet så kan inte testa själv..

Jag har läst på diverse forum att man inte behöver ha DVDn i DVDspelaren om man använder .exe-filen till demot. Jag är inte helt säker på det, men jag ska prova om det går efter 17:00 då jag hämtar mitt exemplar av spelet

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk

Jepp! fick mitt nu också. Synd att jag måste jobba 4 timmar till. Men sen är det Rapture fram till friidrottsVM 23:55 ikväll.

Fick alla ett plåtfodral? Jag beställde en vanlig utgåva från Gameshop men fick ett snygt plåtfodral till. Riktigt lyxigt.

Jag är helt övertygad om att Bioshock kommer knäcka HL2 med hästlängder. Bättre story än system shock 2 finns inte och är bioshocks story hälften så bra så är det dubbelt så bra som HL2.

Edit: Jäkla gött med xbox360 versionen eftersom det verkar kräva ett fläskigt as till dator för att köra det. Sen att piratskyddet verkar helt fuckat gör ju inte saken bättre.

Visa signatur

(Don't) Pay attention to the parenthesis.

Permalänk
Medlem

Fick det i ett plåtfodral också, riktigt sexig är den.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Speltid på tok för kort på detta lir.. brorsan klara just på 8 tim och då sprang han inte bara igenom... så några 25 tim som det sagts är det ju inte, vilken besvikelse.
kul så länge det varade =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klingonz
Speltid på tok för kort på detta lir.. brorsan klara just på 8 tim och då sprang han inte bara igenom... så några 25 tim som det sagts är det ju inte, vilken besvikelse.
kul så länge det varade =(

Jaha det var det spelet då. Jävla HL2 syndrom...

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Hedersmedlem

Vem bryr sig då ingen har köpt spelet eller hur? för det strider mot männskligheten...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

Här finns andra som diskuterar längden på spelet:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=116140

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Har någon här problem att aktivera det? För mig fungerar det inte alls att aktivera :S

Permalänk
Medlem

Oj oj! Fick mitt ex (x360) idag. Fy fan vilket härligt lir!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Jääkla steam! 1 minut kvar Sen blir det world in conflict demo också och C&C3 patch 1.07 och mod sdk att leka med inatt

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

står fortfarande "unrelesed" :<

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Samma här, e så jävla less på steam de är alltid samma sak!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Custer81
Samma här, e så jävla less på steam de är alltid samma sak!!!!!

Starta om steam såp ska det fungera. Funkar för mig nu!

Permalänk
Medlem

Jag e ny på detta med preload på STEAM , kommer det automatiskt att ändras till released eller måste man göra nåt själv?

edit: ah den ändrade sig själv , gött.. nu ska man bara göra det tillsammans med de andra 1281728715216725 som vill aktivera

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Gjorde det men funkade fortfarande inte. Tog bort det nerladdade och startade om nerladdningen nu verkar det fungera för mig

Permalänk
Medlem

Står att det är klart nu, dock så får jag "Faild to contact key server" istället

Visa signatur

*-'

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Står att det är klart nu, dock så får jag "Faild to contact key server" istället

amen lyckad lansering det här alltså, megawhine på forumet, rykten o snack om rootkits o all möjlig skit haha

skulle köpt skivan istället för via steam, o dessutom sparat 80SEK, hoppas verkligen att det är värt allt meckande

Permalänk
Medlem

Typ Nu har det gått 1 timme extra, jag kan acceptera det men iochmed att nedräkningen även räknade i SEKUNDER, då förväntade man sig att kunna spela när den nådde 0, eller iallafall 10min efteråt, men icke
Tur att WiC demo nerladdningen snart e klar iaf

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nån som vet om man kan ta bort det lila konturerna som omger fienden?

Permalänk
Medlem

2 timmar och 5 minuter senare startade spelet äntligen , bara sitta o spamma knappen och hoppas på de bästa

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk

Tja, for och köpte spelet idag installerade och spelade kanske en 25-35 min sen crashade skiten ? misstänker mitt grafikkort men ja e inte 100 nån som haft problem ?? mvh

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

man blir så rörd varje gång man handskas med little sisters

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pilzner
nån som vet om man kan ta bort det lila konturerna som omger fienden?

Tror det räknas in i dom 2 inställningarna där man kan stänga av konturer och sånt, men dom 2 inställningarna går inte att stänga av ordentligt just nu, det är en bugg

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett utav året bästa spel utan tvekan. Kört igenom det på ett sätt, så nu gäller det bara att få det "Dåliga" slutet och se vad som händer då.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Redan? är spelet verkligen så litet? :/ Aja hoppas jag har en bra bit kvar iallafall.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Beror väl på, folk sa att Prey va fruktansvärt kort också, och visserligen tog det mig bara 4 dagars av-och-till spelande att klara det, men jag tyckte det va långt nog
Det är ju så, kör man på för fullt kan man klara super mario 3 på 11 minuter, men om man spelar på ett annat sätt kan det räcka i 11 veckor

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Redan? är spelet verkligen så litet? :/ Aja hoppas jag har en bra bit kvar iallafall.

Kört sedan Onsdags lite till och från, så tro inte jag har dragit igenom det under dagen. Runt 8 timmar tar det ifall man tar det hyffsat lungt, men hela grejen med spelet försvinner ju då. Det som är såpass soft är att man inte får några speciella grejer ifall man utforskar mera, utan man får reda på mer utav den skumma storyn.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

För er som vill njuta av spelets soundtrack utan att behöva starta spelet, så finns det att ladda ner här --> http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html

Personligen tycker jag att musiken är underbar

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'