Vilket spel har orsakat mest flygande tangenter.

Permalänk
Medlem

Red Orchestra. Blev så förbannad över all nötter som inte kunde spela ordentligt, och alla förbannade buggar

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Senast jag kan komma på är när jag körde motorstorm.
Är alltid på sista varvet det går åt helvete.

Brukar slå näven i bordet hårt som fan då.
Å sen blir man förbannad att man slog i bordet för det gör så jäkla ont i handen.

Sen så brukar man väll kunna vråla rätt duktigt när det går åt helvete i en del spel.
Men tror inte jag har haft sönder nått. Har för dyra grejer så brukar tänkta till lite innan man slår på nått.

Permalänk
Medlem

Måste lägga till Call of Duty 2 när man kör på "Rifle Only" servrar. Har suttit och nötit det spelet hela sommaren och ibland blir man bara såå sjukt irriterad när man blir dödad (speciellt av samma person konstant)
Kan tillägga att det spelen även har orsakat en del skador på mitt G15 tangentbord. "Råkade" också skrika till mitt i natten under en "rifle only" match. Inte så smart kanske när föräldrarna sover

Permalänk
Sötast

Ända gången tangenter flyger är om tangentbordet råkar trilla ner. Men aldrig att jag använder våld mot datorn annars, lite onödigt?

Permalänk
Medlem

Måste säga NFS:Most Wanted också .. fy fan vilket djävla irriterande spel asså .. även om jag klarade det till slut :S.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Inget spel, dom har alltid varit kvar på mitt tangentbord

Permalänk
Medlem

Det har inte flygit tangenter, NFS:MW är inte heller det värsta. Däremot de andra NFS där det finns dragrace med trafik, där är trafiken uträknad att alltid komma framför bilen hur fort man än kör vilket spår man än kör, därför kvaddar man och får köra om ett 10-20-50 tal gånger. Men till slut kommer man på sätt att lura uträkningen och bara få en reva i sidan på bilen Sådana spel borde dom inte få tillverka, dvs det är 99% chans att man krashar eller inte kommer etta (jag vill komma etta). Har nog vart på väg (tänkt) att göra en del dumma saker mot datorn, tex skalla skärmen eller nått, men det har inte hänt, inte än

Också förr i tiden när man körde F1 2000 på lan med en jäkla massa varv (60-70), sen när det är några varv kvar så hoppar någon dator till skrivbordet och man får inte avgöra loppet, ingen ärlig vinst, eller en uffig förlust...

Permalänk
Medlem

BF2 fick mig att slå näven i tangentbordet så hårt att ena utfällbara stödet sprack. Alla dessa JÄVLA SATANS muppar som springer raktframför när man ligger med MG och skjuter täckeld. Det är så jävla irriterande när de SER mig lägga sig men springer i alla fall.

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, har garvat bra åt denna tråd

Slår alltid näven i bordet och försöker undvika tangentbordet. Men blir nästan rädd att jag slår sönder antingen bordet eller handen Har även haft roliga stunder där man behövt formatera en hårddisk som var full av veckor med nedladdade saker. Blev rätt sur när jag hade popups och spela starcraft med polare några år sedan. Men kan inte minnas att jag bara blivit farligt arg någon gång. Brukar nog lägga av istället för att få härdsmälta.

Permalänk
Medlem

kommer ihåg när man spelade NFS: underground. Aldrig har jag varit så sur på ett spel som NFSU. då slog man till tgnb ganska mycket. annars har jag slagit sönder tgnbordsplattan på mitt skrivbord pga cs skulle jag tro. WoW har man varit lite arg på med.

Har 4-5 hål i väggen pga disconnects när man har spelat online. 1 hål i nattduksbordet. 1 tgb har gått åt med. ett antal headsets men inga musar. nu så slår jag inte längre på tagentbordet, skaffade en G15 som jag är rädd om. Just ja, en bredbandsrouter har jag haft sönder med. nuvarande har tagit lite stryk med, bitmärken, slagit den med knytnäven osv... Men den håller än.

Permalänk
Medlem

har aldrig andvänt våld mot datorn då det absolut inte är befogat, kan som mest bli lite lätt irriterad men mer än så blir det inte.
kanske för att jag spelar för att det är kul och inte tar det på blodigt allvar eftersom det bara är ett spel. sen att sitta och gapa och skrika vid datorn kommer jag aldrig förstå vanligt folk lär ju tro att man är galen om man sitter och gapar och skriker och slåss med sin dator.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
har aldrig andvänt våld mot datorn då det absolut inte är befogat, kan som mest bli lite lätt irriterad men mer än så blir det inte.
kanske för att jag spelar för att det är kul och inte tar det på blodigt allvar eftersom det bara är ett spel. sen att sitta och gapa och skrika vid datorn kommer jag aldrig förstå vanligt folk lär ju tro att man är galen om man sitter och gapar och skriker och slåss med sin dator.

Fast min mening med den här tråden var ju inte att ni skulle berätta hur ni avreagerar er på datorn. Jag vill bara ha reda på vilket spel som är mest aggression framkalllande, trådrubriken kanske inte är den bästa men ändå.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Det gamla nes spelet Deja Vu: A Nightmare Comes True. I många av versionerna som skickades till europa så finns det en bugg som gör att man inte kan klara spelet. 200 timmar spenderade vid slutscenen senare och 2 dyra samtal till nintendo-klubben så fick vi den hemska sanningen :(.

Finns det flera dej vu till nes eller en version? jag har ett, vet inte om jag var för liten eller om versionen var fel för jag har aldrig klarat av det:D

Permalänk

Har aldrig hänt...

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Avstängd

Enda spelet som fick mig slå sönder ett helt T-bord var Mafia. Fast det är en av de få spel jag klarat hela mainstoryn utan att fuska, PC-spel alltså

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Fast min mening med den här tråden var ju inte att ni skulle berätta hur ni avreagerar er på datorn. Jag vill bara ha reda på vilket spel som är mest aggression framkalllande, trådrubriken kanske inte är den bästa men ändå.

MVH laggarbacken

på så vis.

ja det är nog då mest spel som man spelar med någon polare som vinner, tex pakoon2, det är downhill med bilar och där gäller det att få bäst tid, så turas man om att spela och den som fått bäst tid sitter ofta och trackar den som försöker slå den tiden, otroligt irriterande!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Win95 fick mig att banka så hårt i bordet att datorn hoppade upp och gjorde HDn obalanserad. Win95 passar defenitivt i tråden då det var ett riktigt hasardspel.

Men sen blev det bättre.

Permalänk
Medlem

Den ända gången jag blev riktigt jävla förbannad var när jag hade gått upp till lvl 93 med min hardcore sorc på D2:LoD. Teleporterade för en baal-run.. Råkade teleportera mig rakt in i en Burning Soul-hög och jag hann trycka på Exit Game men skiten fuckade sig och min sorc blev ett svart spöke. Slet ut mitt tangentbord ur datorn och slängde skiten i väggen.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk

Är ganska snäll mot min hårdvara vid motgång men min xbox-kontroll fick ta emot en del stryk när jag spelade Splinter Cell. Ibland blir jag tokig på spel med checkpoints när man måste spela om samma sekevens i oändlighet innan man stänger ner och lovar sig själv att aldrig röra skiten igen.

Permalänk
Medlem

Tänkte på en gammal polare när vi var mindre och lirade på Super Nintendo eller om det var första NES med det där Mario Cart, iaf efter att polarn blivit påkörd så han snurrat precis när han skulle vinna så brann han ur totalt, gick in i sovrummet o hämtade en sån där prydnadsmachete som hängde på väggen o gick och högg halsen på en fin elgitarr, minns ljudet av strängarna som lät som fjädrar spretade åt alla håll o kanter.

Han brukade även kasta fast NES dosor i gipsväggarna hemma =/

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PMJ
Tänkte på en gammal polare när vi var mindre och lirade på Super Nintendo eller om det var första NES med det där Mario Cart, iaf efter att polarn blivit påkörd så han snurrat precis när han skulle vinna så brann han ur totalt, gick in i sovrummet o hämtade en sån där prydnadsmachete som hängde på väggen o gick och högg halsen på en fin elgitarr, minns ljudet av strängarna som lät som fjädrar spretade åt alla håll o kanter.

Han brukade även kasta fast NES dosor i gipsväggarna hemma =/

Okej, det där kallar jag inte normalt! Jovisst man kan banka till om man lackar ur på spel men det där är gränsfall galning.

Permalänk
Medlem

CS när man körde större matcher och motståndare hade maximalt med tur så man förlorade.

Diablo II på hardcore.