Permalänk

nhl08

en fråga om detta spel:

kan man starta ett helt nytt lag från scratch,alltså skapa spelare,utrusta dom osv och sen börja spela i ligor?eller måste man ta ett färdigt lag och göra om det?
är det samma skills som i fifa07 spelet?alltså ju mer man spelar desto mer EXP points får spelaren som man sen får spendera på olika attribut?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Du kan göra ett helt nytt eget lag, spelarna kan du göra hur bra som helst också:)

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
Du kan göra ett helt nytt eget lag, spelarna kan du göra hur bra som helst också:)

ok:),men skapar man bara själva laget(logos,uniformerna osv) eller skapar man också själva spelarna(döpa spelare,välja utseenden,vikte,längd osv)?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Du kan göra det mesta:)

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk

Kan man köra elitserien eller smliiga som karriär?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Kan man köra elitserien eller smliiga som karriär?

Nej inte direkt. Det du kan göra är att byta ut NHL-lagen mot exemeplvis elitserie-lag i dynasty-mode. Men då finns ju fortfarande massa nhl-lag med. Så det är jävligt surt. Enda nackdelen jag hittat i det än så länge.

Eller ja ibland är det muppat att anfalla neråt i banan om ni tänker er att man kör den klassiska överblickskameran. Blir svårt att få till skotten ordentligt, blir ofta bara lågt hela tiden.

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk

spelet var mycket bra,långt bättre än 07 vågar jag nog säga.
håller just nu på att skapa spelare vilket är jäkligt drygt,men sen fixar man ett lag och her in dom i laget:).

men när väl laget är färdigt osv,kan man då spela dynasty mode med det?eller kan man bara lira ligor/vanliga matcher med det?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Det du kan göra är att byta ut NHL-lagen mot exemeplvis elitserie-lag i dynasty-mode

ja.. drygt! men men

har en fråga.
om man kör de där med 8 lag då är det 2 grupper. 4 lag i varje. om man möter dom i gruppen en gång eller två. spelar ingen roll. då går ju alla lag vidare som ja märkt det iaf?? eller ha ja missat någon inställning före jag creatar. Även när det är 16 lag, 8 i varje grupp. Går det inte välja att tex 2 eller 4 från varje grupp går vidare.

Det jag menar är att alla går vidare till ex kvartsfinal eller liknande "slutspel"

Dålig på att förklara men ni borde väl förstå! ha de

Permalänk

2 saker jag ej har förstått med detta spel:
1.varför,VARFÖR går det ej att spara ett skapat lag?skapat namn,skapat klädsel,skapat hela skiten,men sen när jag ska välja spelare och har fyllt laget med så många spelare som krävs för att ett lag ska kunna skapas,så gnäller spelet på att jag ska he in det spelar antal som krävs(vilket jag har gjort).

2.redigera spelarna under en säsong går ej.....gör mina val och när jag sen söker efter ett sparnings alternativ,så finns det ej,enda jag kan göra är att backa tillbaks och då förlora alla inställningar jag har gjort.
varför ha ett redigerings alternativ när det inte gör ett skit?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer