Permalänk
Robot

Min "CRYSIS" box

MK:Asus P5N32-E SLI
GPU:Asus 8800 GTX 768 MB (HR-03 Plus+Zalman ZM-RHS88)
PSU:Corsair HX 620W
CPU:Intel Core Duo 2 E-6850 3,0 ghz(3,4)
CPU Cooler:Theralright Ultra 120 Extreme
RAM: Ocz Flex XLC 1024x4 Mb CL3 "3-4-4-15"+OCZ XTC Memory Cooler
DVD/ROM:Asus DRW-1814 BLT
HDD:WD Raptor 150 GB
FAN controller:Zalman ZM-MFC 2
FAN`S:9 stk Aerocool SLF(103 cm3,19,5db)
CHASSI:Antec P-182 Black.(Folka Chassiet)

Min "CRYSIS" box

Permalänk

försök att skippa blixten. Tänd en lampa istället! Vill ju kunna se alla coola prylar du har i den!

Permalänk

Takk for tipset!!!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

Snyggt och prydligt! 8

Önskar man kunde få till det så.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Gapigt det ser ut med dubbla fläktar där nere men låter inte det mycket?

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk

Helt "tyst" my friend ,helt tyst

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Avstängd

Om dina fläktar lyser vill jag se datorn igång!!

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Medlem

Vad är det för jätte flänsar du har på minnena?
Helt klart nice!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

haha, klyftigt att köpa OCZ Flex Minnen. Du har inte funderat på vad hålen på ändarna är till för? Vattenkylning är dem gjorda för men kör på som du gör.

Permalänk
Medlem

tyckte din 3dmark poäng såg låg ut med tanke på de delar du har. borde vara ett par tusen poäng högre

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3b0
haha, klyftigt att köpa OCZ Flex Minnen. Du har inte funderat på vad hålen på ändarna är till för? Vattenkylning är dem gjorda för men kör på som du gör.

Fullstendig klar over det du nevner der,men de egner seg også veldig bra til luft kjøling

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk

ganska snygg kabeldragning. en 7:ablir det... skulle oxå vilja se när allr lyser. vad är det för chassie du har? vad är temoen på din cpu? fundera på o köpa en sån kylning oxå

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Vad "bling" det såg ut att vara vid CPU:n med alla fläktarna Redigt Nice

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Bling bling,

Permalänk
Medlem

Heeeeeerrejäklar vad stor den kylaren är.

Har själv beställt en i förrgår och sitter och väntar på den än, nu börjar jag undra om den verkligen får plats på mitt ABIT IP35-Pro. Står ioförsig på deras hemsida att den är "Okay" och passar.. men den som lever får se.

5:a får du från mig. Varken snyggt eller fult.

Permalänk

Jeg takker for både negativ og positiv omtale av mitt "nybygge".
Kassa er bygget primært for å imøtekomme kravene til Crysis som har release ca.15 Nov.
Det gjenstår en del innkjøp før jeg kan si meg fornøyd og er "klar" bla. ny skjerm med ok oppløsning og Asus Sonar lydkort(er underveis i posten)og et nytt tastatur.
Og til dere som har et ønske om å se kassa tilkoblet med lys osv. kan logge seg inn på denne linken:
http://s191.photobucket.com/albums/z292/crazycooler07/

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

Hmm du borde få iaf 2500p mer i 3D Mark bara så du vet.

Visa signatur

Fractal Design North||Gigabyte X870E Aorus Elite 7||9800X3D + Noctua NHD15||Kingston Fury Beast 64GB 6000Mhz||RX 9070 XT Hellhound||MX100 512gb||3.5TB HDD||NZXT C850 ||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 11 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra +iPhone 13||

Permalänk

Du ser kanskje at det er uten "tuning"(stock=orginalt)på første test!! jeg har ikke en gang begynt å tune, kommer tilbake når allt er innkjørt og iorden,har noe småfiks å ordne først.

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

Sexig jävla belysning. o.o

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk

Takk for du likte/gillade bygget mitt!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

RIKTIGT nice bygge !!, Skulle va fint att få se en NIGHTSSHOT !! , med tanke på alla dom fläktarna xD

Permalänk

Mht nightshoot klikk på linken lenger opp på siden!!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem

hmm tycker med du borde få mera i 3dmark får själv nästan 10k med systemet i sign

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk

11975. holder det?

Uppdate 08.03.07 12235

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeppe1990
Hmm du borde få iaf 2500p mer i 3D Mark bara så du vet.

GTX:en får runt ~11200

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk

Aj, aj! jävligt najs system, jag menar alla silver/krom färjade detaljer!

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt!! coola nightshoots... den kan inte varit så billig, lr det kanske är väldigt billigt med datordelar i norge? tummarna upp till dig:D

Visa signatur
Permalänk

Det bør koste såpass og spille Crysis på full oppløsning uten stopp,imorgen får man svaret ,da er det demo release ser fram til det!!!!!!!!!
Få teste oppsettet, FUN!!!!!!!

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk

Er veldig fornøyd med temperaturen etter bytte av orginal kjøler på grafikkortet.Den sank fra 63-68`idle til 43-46`idle

Visa signatur

AIR COOLING MANIAC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ture6600
den kan inte varit så billig, lr det kanske är väldigt billigt med datordelar i norge?

HAHAHAHAHAHAHA

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland