Blommigt chassi från In Win

Permalänk
Melding Plague

Blommigt chassi från In Win

Ett chassi med rosa blommor har vi alla någon gång drömt om att ha, eller? Detta är i alla fall precis vad chassitillverkaren In Win har skapat.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Faktiskt riktigt snyggt chassi.

Permalänk

skulle passa syrran

Permalänk
Medlem

Tycker den var stilren och modern. Passar för alla som inte behöver en kraftburk, samt tänker på det estetiska imo.

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Medlem

Perfekt för kvinnan som tycker lådor i allmänhet ser fula ut, nu kan dom också skaffa sig en dator

Permalänk

Mycket stiligt, men... blommorna som sagt dras nog mest kvinnor till

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

tycker det är skitsnyggt chassi! fast skulle hällre se blommorna i grön och svart..

Permalänk
Medlem

Njaaää..
Visst, det ser inte helt förjävligt ut, men blommor och datorer tycker jag liksom inte att det passar ihop..
Men jag kan säkert tänka mig att mycket kvinnfolk kan gilla den.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

kanske en present till mamma på julafton? monteringen ingår från mig..

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Inte alls dumt, håller med de andra, stilren och modern, men finns det ingen bild på hur det ser ut inuti?

För er som undrar över cirkapris i handeln så är det 1200:-
http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=244781

Kanske lägga till det i nyheten?

Edit: En annan sak som vore grymt är om det skulle sitta lysdioder på blombladen som lyste

Visa signatur

Antec P180 | Intel C2Q | Corsair 2048mb| Gigabyte GA-P35-DS3 | Albatron 8800GT | Maxtor 200GB, Seagate 500GB, WD MyBook 500GB | 24" Samsung 2493HM
Foto: Nikon D80 18-135 Kit | SB800 | 70-200 VR

Permalänk
Medlem

Skulle passa klockrent in i syrrans vardagsrum faktiskt, och hon är petig något så enormt
Jag gillar det faktiskt. Stilrent och snyggt. Inget jag skulle köpa åt mig själv, men det slår ju massor av andra chassin med hästlängder.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

riktigt stiligt faktiskt, hade det vart gjort av kakel också hade jag köpt det.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
riktigt stiligt faktiskt, hade det vart gjort av kakel också hade jag köpt det.

xD

Visa signatur

P5K SE - E6550@3045 - XMS2 PC6400@870 - 8500GT@729/1458/1058 - Random crap nätagg och chassie.

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att själv ha ett sånt här, det är riktigt snyggt!

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Mycket stiligt, men... blommorna som sagt dras nog mest kvinnor till

Då är det jue ett jyllende tillfälle för alla nördar här att skaffa sig ett sådant chassi.. inte ofta datornördar får se kvinoor

Permalänk

Skulle man gett till sambon!

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

riktigt stilren.

Dock skulle det nog räckt med bloom motiv på sidan eller dragit ner dem lite till 50-75% overall.

Permalänk
Vila i frid

Tycker som många andra att det va riktigt stiligt.
Hade det vart i en mörkare färg och annan färg på blommorna hade jag kunnat tänka mig att ha det.

Permalänk
Medlem

Håller med, riktigt stiligt Inget man förväntar sig från InWin direkt.

Permalänk

Hatar att erkänna det... Men jag hade faktiskt kunnat tänka mig ett sånt

Permalänk
Medlem

Kan någon säga HTPC ??

Citat:

Påhittat citat från en In Win reklam-broschyr (även den påhittad )
Vill sambon/frugan inte ha *ännu* en ful svart eller silvrig klump ståendes under TVn ??

Då har In Win lösningen för dig: Det nya Allure-chassit kommer att ta alla vardagsrum med storm!

I en butik nära dig inom kort.

Hmm, om man kanske skulle börja på en ny karriär inom reklambranchen istället.... xD

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

Sånt hade Macen redan runt 2000, så det e ju inte första gången man ser ett blommigt chassi.
http://images.apple.com/pr/images/ref_imac_fp.jpg

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [TBOC]Razor
Kan någon säga HTPC ??

HTPC

Permalänk
Medlem

Kan nån säga screentryck och ett 300 kr chassi?

Permalänk
Medlem

Ett av de snyggare chassina.

Permalänk

Damn! Det var ju as-snyggt Det får lätt bli ett sånt till HTPCen

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

hade passat perfekt i mitt nymålade vardagsrum behöver lite mer blommor

Permalänk
Avstängd

Hehe, tjejen säger att den var det fulaste på datorväg hon sett

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

LOL jag vill ha ett sånt:( Men man kanske kan göra eget. Tapeter ftw:D

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt faktiskt, skall man någonsin skaffa en windows/linux PC igen så får den se ut något sånt här, man kan ju faktiskt ha den där på skrivbordet utan att man behöver skämmas över sin estetik.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!