Counter-Strike Source - Server Mod

Permalänk
Medlem

Counter-Strike Source - Server Mod

Vart kan man få tag på en bra mod till server i Css?
helst vill jag att den ska gå o installera i både Dedicated server och vanlig.

jag vill kunna ha:

Deathmatchmod
Quake/Unreal ljud när man dödar, dubblekill Humiliated osv...
även mer roligt

Permalänk
Medlem

Tjenare jag undrar exakt det samma. så om någon har en aning om var man kan hitta dessa så skulle jag uppskatta et svar. tack på förhand

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 Duel Core processor 5600+ 2,8Ghz 4,00 Gb Ram ATI Radeon HD 4800
Hitachi 250 Gb S-ATA
Hitachi 150 Gb S-ATA

Permalänk
Medlem

Det brukar stå på server namnet, sen äre ju bara att gå in på några serverar, när ni hittar den rätta så gör ni den bara till favorit. Fast fråga här kan vara bra också men börjar inte CS/CSS bli jätte tråkigt snart? ^^

Visa signatur

Awesome! The town for the forsaken.
Games for life =)

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jesseman
Det brukar stå på server namnet, sen äre ju bara att gå in på några serverar, när ni hittar den rätta så gör ni den bara till favorit. Fast fråga här kan vara bra också men börjar inte CS/CSS bli jätte tråkigt snart? ^^

eh? Läs igen kanske?
Han vill själv installera det på en egen server.

Jag har själv dock ingen aning om vart man kan hitta det.
Men google.se borde vara till stor hjälp.
Sök på couterstrike server mods

Permalänk

Undrar också hur man installerar CSS Deathmatch .. www.fpsbanana.com , där kan man ladda ner det. Då är det en '' rar '' fil, i den finns det en del folders, jag kopierade dom till D:\spel\Valve\Steam\SteamApps\ACCOUNTNAMN\counter-strike source\cstrike
och det hände ingenting. Någon som vet hur man ska göra ??

Visa signatur

Playstation 3,
The Future Of Gaming.

Permalänk
Medlem

Jag blir seriöst sur på folk som inte orkar läsa/söka sig till dom enklaste sakerna...

Spottbakterien det tog mig max 2 min att hitta svaret på din fråga på fpsbanan.

Sen har vi trådskapare, det räcker med att skriva "counter strike source server mods" så får du fram en hel del, vill du sen ha DM eller quake sound så räcker det med att lägga till dom i sökningen...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av criller
Jag blir seriöst sur på folk som inte orkar läsa/söka sig till dom enklaste sakerna...

Spottbakterien det tog mig max 2 min att hitta svaret på din fråga på fpsbanan.

Sen har vi trådskapare, det räcker med att skriva "counter strike source server mods" så får du fram en hel del, vill du sen ha DM eller quake sound så räcker det med att lägga till dom i sökningen...

Jag är 12 år. Jag förstår inte alla ord och meningar på engelska, så jag kan inte alltid följa alla instruktioner rätt. Om det finns intsruktioner på svenksa någonstans så skulle jag vilja veta var. Har letat efter det, hittar inget som jag kan få användning av.

/Spottbakterien

Visa signatur

Playstation 3,
The Future Of Gaming.