Erepublik - Hjälp Sverige ta över världen

Permalänk
Medlem

Erepublik - Hjälp Sverige ta över världen

Erepublik är ett webbaserat spel som går ut på att du skapar ett medborgarskap och skaffar jobb, öppnar en tidning, gå med i ett parti, öppna ett eget parti och bli vald som president för Sverige och styr hela Sverige.

Det är en extremt rolig sida. Just nu så går det vilda disskusioner om det var rätt att rösta fram den nuvarande presidenten för att hans mål är att ta över Norge men Sveriges ekonomi klarar inte av ett krig.

Samtidigt så håller Pakistan att rusta upp sig till ett krig mot världen.

Ta en titt på sidan den är extremt rolig att leka med.

Just nu så krävs det invite för att kunna komma in för att serven är så tungt belastad och för att få kontroll på allt så krävs invite för tillfället

http://www.erepublik.com

Permalänk

Hmm, PMa om ni vill ha invites från mig, tror det är 3 st invites man får per pers. Så de 3 första som PMar till mig får invites

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Hmm, PMa om ni vill ha invites från mig, tror det är 3 st invites man får per pers. Så de 3 första som PMar till mig får invites

2 invites per person är det. Om det är flera som är intresserad så kan jag nog fixa

EDIT: Måste bara påpeka att sidan är en beta så det är mycket som kommer att fixas på sidan. Dom kommer t.ex. hård satsa på att göra det enklare på ekonomi avdelningen. Sidan går ut på att kriga men för att det är en beta så kommer man inte kunna göra det förens i mars 2008 en anledning till det är stor satsningen på ekonomin.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

Visste inte. Då är det bara och låsa den här

Permalänk

de pratar dock om att stänge den, och den bajsen är i mp

Visa signatur

Permalänk

jag vill ha en invite! ^^,

Visa signatur

Låda 500W, Intel CPU Pentium D 945 Dual Core S-775 3,4GHz 800MHZ 2M Boxed EM64T 2048MB DDR2 533MHZ, Gainward BLISS GeForce 7900GS PCX TV Dual DVI 512MB, Samsung hårddisk 320GB + 400GB 7200RPM SATA 16MB 3,5" NoiseGuard DVD-+RW, Wlan, kortläsare, Windows XP Pro, Razor Krait mus, Qpad Matta.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite ifrån valfri person här

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Jag tar gärna en invite!

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha en Invite ^^. Man måste ju hjälpa sitt fosterland såklart .

Permalänk
Medlem

pm:a gärna en invite till mig med:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

pma gjärna en invite till mig

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Medlem

Just nu ligger sidan nere, de hade på tok för dåliga servrar, de trodde inte att det skulle bli så populärt . När servrarna är tillbaka Online kan ni be om Invites i den Riktiga tråden.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk
Sötast

glassbåt

(redigerat )

Permalänk

Jag tar mycket gärna emot en invite också.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk

Jag med!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

jag är gärna med ..
invita

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

verkar kul! invite

Permalänk

Om någon har lust att invita mig så vore det trevligt

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Inivte tack

Permalänk
Medlem

ja vill gärna vara med!

majjkiie@gmail.com

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Ytterligare en gång går en invite rakt åt *#"&(!/& för mig. Kan någon skicka en Invite till str8forthakill@gmail.com ? Skulle vara väldigt tacksam.

Permalänk
Medlem

jag vill ha något jobb! tips? str8forthakill,. ja skickar en invite till dig!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
jag vill ha något jobb! tips? str8forthakill,. ja skickar en invite till dig!

Tackaar, fungerar utmärkt nu . Jag tar vapenjobb, vi lär behöva vapen och soldater när vi ska krossa våra grannländer

Permalänk
Medlem

jag vill gärna ha en invite

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha en invite. Det här låter skitkul.

Permalänk
Medlem

skulle gärna ta emot en invite.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite: ricfr681@student.liu.se

Permalänk

hmm, vad händer med ett land om det blir ägt av ett annat land?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

pma mig gärna.. vill testa

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX