Fest med kändistema, vad klä ut sig till?

Permalänk
Medlem

Fest med kändistema, vad klä ut sig till?

Har blivit inbjuden till en fest som går av stapeln imorgon kväll. Tydligen är det "kändistema" vilket innebär att man ska vara utklädd till valfri kändis.

Jag har feta problem att komma på nån bra, och går därför hit för hjälp

Det får gärna vara en som är relativt enkel att känna igen, och helst inte någon jag behöver lägga ut en mindre förmögenhet för att kunna efterlikna. Med kändis menas vad som helst i princip, allt ifrån helge fossmo till brad pitt.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Beror väldigt mycket på hur din krops typ och hur du ser ut skulle jag säga, langa lite bilder åt folket även om vi har träffats innan Ska se om jag kan tänka ut något

Permalänk
Medlem

Jesus

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Nakenjanne,

så kan du göra helikoptern...

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Borat! Dräkten kan ju inte kosta särskilt mycket.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Magnus Uggla är ju väldigt lätt, om du nu har tillgång till peruk och ett par solglasögon.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Borat! Dräkten kan ju inte kosta särskilt mycket.

Jag tänkte faktiskt själv på borat. Vad som skulle behövas vore en mustach och lämplig klädsel (tror "baddräkten" är ganska utesluten ).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Magnus Uggla är ju väldigt lätt, om du nu har tillgång till peruk och ett par solglasögon.

Sant. Bara det att han som håller i tillställningen (tillika min polare) ska vara uggla så tänkte att det kanske inte är så lämpligt

Permalänk
Medlem

Långt blont hår och typ ett kors, antingen som en sa jesus men den jag hellre vill någon att efterlikna blir ju Runar Sögaard.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

klä ut dig som svullo

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk

Raka skallen och gå som Brittan!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Runar Söörgard var ju rätt klockrent

Mer förslag?

Permalänk
Medlem

Ronald Reagan (bara att köpa en sån mask, är ju typ världens mest kända ansiktsmask så det borde finnas på många ställen)

Permalänk
Medlem

Finns det nån känd mexicanare? För jag har en rätt fin mexarutstyrsel.

Permalänk
Permalänk

Kung Leonidas i 300! Allt du behöver är ett par svarta speedos, sandaler och en röd cape. Empiriskt utprovat av undertecknad!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk

man kan köpa "Mankinin" på coolstuff 119 spänn billigt

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Finns det nån känd mexicanare? För jag har en rätt fin mexarutstyrsel.

Speedy gonzales xD?

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Hasselhoff!! Om Knight Rider passar finns det ju alltid Baywatch

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Finns det nån känd mexicanare? För jag har en rätt fin mexarutstyrsel.

kan ju klä ut dig till Cheech Marin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mornn
Långt blont hår och typ ett kors, antingen som en sa jesus men den jag hellre vill någon att efterlikna blir ju Runar Sögaard.

Sisst jag kolla var jesus inte blond ^^

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem

Tack för många bra förslag!

Var inne lite på Elvis först men det får bli ingen mindre än Emil i Lönneberga (till stor del för att det var lätt att hitta saker). Har köpt en sån mössa och en "bysse" nu, får väl se vad det mer blir

Återigen tack för hjälpen. Ni kan ju fortsätta att diskutera balla kändisoutfits ifall någon mer sitter i samma sits

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madness
Sisst jag kolla var jesus inte blond ^^

Säger vem? Personligen tror jag att han var rödhårig...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madness
Sisst jag kolla var jesus inte blond ^^

Nej, och sist jag läste min text så påpekade jag mer att runar sögaard hade varit något.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Finns det nån känd mexicanare? För jag har en rätt fin mexarutstyrsel.

Cheech Marin