Vilket spel spelade du senast?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

senast klarade spel HL2: EP1 så jävla bra spel
senast spelade: Crysis . sjukt snyggt och jäkla bra

nästa gång blir det cod4 och hl2:ep2 får se i vilken ordning

Permalänk
Medlem

Körde någon timme Assassins Creed för att njuta av nya tvn.

Permalänk

Senast spelade spel är Football Manager 2008. Senast utklarade är CoD 4.

Permalänk
Medlem

Senast spelade är TF2, senast utklarade är Episode One.. Plöjer mig igenom Orange Box igen

Visa signatur

Cooler Master Mystique 631][MSI K9N NEO-F V3][Silver Power 600W][Athlon 64x2 6000+ 3.0GHz][Corsair PC5300 4096MB][Seagate Barracuda 500gb][Sapphire Radeon HD3870 512mb][VS22" LCD

Permalänk
Kryssmästare

Senaste spelade var Homeworld 2 & lego rock raider (det är grejer det)

Senast klarade spel var nog cod 4 eller crysis ( ca 25 fps hela tiden )

Permalänk
Medlem

Senast jag spelade var Quake 4, har inte klarat ut det än, men snart ska jag klara ut det för första gången.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Senast jag spelade var Quake 4, har inte klarat ut det än, men snart ska jag klara ut det för första gången.

Har försökt klara ut det ett par gånger utan att lyckas:P Att dem inte lärde sig något efter Doom 3. Orkade mig igenom halva kanske.

Permalänk
Avstängd

Spelar poker nu men innan det så spelade jag Sins of solar empire, efter pokern blir det nog quake wars eller kanske lite mer sins, det var kul som ogame typ fast 3d.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Trackmania Nations

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Tibia.

Tibia ...

Tibia ..... :S

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

CoD4 var nog det senaste före formatering

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Spelade ut Quake 4 nu. Som Doom 3, fast enklare...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Senast avklarade: Guitar Hero 3, tyvärr.
Senast spelade: Warsow 0.4, mer eller mindre ett nytt Quake Arena, med en liten touch av UT, inte riktigt min stil men var ändå rätt så underhållande.

Permalänk
Inaktiv

Pata pata pata pon!

Patapon!

Permalänk
Medlem

Audiosurf - skönt sätt att avnjuta musiksamlingen på!

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk

Kan inte säga vilket spel jag spelade senast än men nedan gick jag ut sist:

Penumbra: Black Plague

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Blev lite Age of Conan

Permalänk
Medlem

Senaste klarade; Crysis, tredje gången jag drog mig igenom det.

Har börjat spela igenom hl2 världen igen, så guld..

(Ingen som skulle vilja länka till savegame för quake4, runt när man kommit till hälften av spelet?) Har försökt klara ut det ett par gången, kommer en bra bit på väg, sedan tröttnar man och glömmer bort, efter några månader blir det kanske en format så försvinner save filerna (argh).
Skulle vara fint om man kunde hitta någon save runt mitten, då kanske man orkar för en gång skull, orkar inte dra igenom början igen...

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Medlem

Sitter o kör igenom Far Cry 1 (för 4:e gången)

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

senast klarade: CoD4 (PC)
senast startade: Halo 3 (lade ner efter 30 minuter i höstas då jag tyckte det var mycket sämre än gears of war. glad att jag gav det en chans till nu och är snart klar)

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

WC3... Har faktiskt inte spelat det tidigare. Askul

Permalänk
Medlem

Senast spelade: Civilization 4

Senast klarade: Civilization 4 beroende på hur man ser på det. Mitt senaste "på riktigt" klarade spel kommer jag inte ihåg vilket det var. Antingen Mafia eller Baldur's Gate vilka jag spelade i höstas måste det ha varit.

Permalänk

Condemned: Criminal Origins.

Visa signatur

MB ASUS X670E-F CPU Ryzen 7800X3D + Arctic LF II 360 GPU Gigabyte RTX 5070 Ti GAMING OC RAM G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 PSU Seasonic Prime 1300W M2 Samsung 970 Evo Plus 1TB SSD Samsung 860 Evo 2TB HDD Seagate Barracuda 6TB RAID 0 CHA ASUS ProArt PA602 MON LG 34GK950F LAP Apple MB Pro [Max] 16"

Permalänk
Medlem

spelade senast igår.. då vart det S.T.A.L.K.E.R

Visa signatur

Haha.. Se på fan..