Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Pissa på EA, Dom har lagt Red Alert 2 till PS3 i paus för att kunna få ut PC o 360 versionen först. Snacka om att inte bry sig om sina kunder.

Ra2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Ra2?

Öhm, Mena trean såklart

Permalänk
Medlem

Electronic Assholes.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Jag åke till USA om ett par veckor, ett PS3 Kostar strax under 2000:- där. Kan det vara värt att köpa det eller bör man oroa sig för problem?

Är det många här som haft problem med sina PS3?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greven78
Jag åke till USA om ett par veckor, ett PS3 Kostar strax under 2000:- där. Kan det vara värt att köpa det eller bör man oroa sig för problem?

Köpte min 60GB från USA på releasen (Nov 2006) och har aldrig haft några problem.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

blev lite smått förtjust i Bad Company när jag lirade demot.
får nog bli ett köp när man väl klarat MGS4

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Min 60 gigs PS3 dog efter 4-5 månader, skrotade den.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

Ingen garanti?

Min release 60GB dog med(grafikkortet tappade bilden), men jag fick bra kompensation. (två spel och en sixaxis)
En månads väntetid var lite väl jobbigt dock, men fick en helt ny som dessutom var tystare och helt problemfri, så ska väl inte klaga mer på det...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Pissa på EA, Dom har lagt Red Alert 3 till PS3 i paus för att kunna få ut PC o 360 versionen först. Snacka om att inte bry sig om sina kunder.

Det är väl iofs ett rätt sunt val att satsa på de två större plattformarna och därigenom få ut produkten på dessa än att sprida ut resurserna vilket kommer leda till en ännu senare lansering på alla plattformar.
Tror säkerligen också att presumtiva köpare av spelet för 360 och pc plattformarna tycker att EA gjorde ett bra val att skjuta på PS3 versionen, men det är givetvis trist för PS3 innehavare som väntar på spelet.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Slutade vänta när trailern visades. Den när atombomben drog in enheterna i mitten och spottade ut dem igen. Electronic Assholes har dödat allt vad Westwood stog för...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Logitech G25

Har för mig att det är ett gäng här som använder Logitech G25 ratten. Jag är mitt i processen att beställa en själv, men jag undrar lite över var man kan fästa den.

Hur tjockt (maximalt) kan bordet vara som man fäster ratt + växelspak på? Finns det någon minimumtjocklek också?

Bordet jag tänkte fästa ratten på är ca 34 mm tjockt, vilket känns som en rätt normal dimension men man vill ju inte gärna upptäcka att man inte kan få fast ratten någonstans när man väl har köpt den

Tänkte nöta GT5 Prologue sen

Permalänk

Min tjej gillar mest plattformsspel sen gamla goda tiden typ nes och ps1 och nu har vi skaffat en PS3 (mest för min skull:)) ) men jag undrar vilka typer av plattformsspel ni rekommenderar. Kikat på Sonic och undrar om det är något att ha? Ska inte vara allt för avancerat för henne.

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk

Ratchet And Clank är nog ett bättre val. Kostar bara 399:- på webhallen också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Ratchet And Clank är nog ett bättre val. Kostar bara 399:- på webhallen också.

Jo, R&C innehåller ju en hel del plattformselement, så länge din tjej inte hatar vapen finns det en stor chans att hon kommer gilla spelet

Permalänk
Medlem

Införskaffade lite fina ps2 lir idag då det är ont om dom till ps3. Unlimited Saga, Xenosaga part 2 och GitS:SAC.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

http://www.ps3fanboy.com/2008/06/06/new-fallout-3-sku-adds-li...

bara i amerika,inte i europa:( och lägger man en beställning från amerika så är väl chansen lika med 0 att man får en.
nån som kan slå spiken i kistan och säga att detta stämmer eller om det bara är ett rykte?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

den var cool den.

men det stämmer nog iom att dom länkar till en utvecklarblogg som innehåller en del klagomål från uppretade europeer nu
du verkar inte vara ensam i att vilja ha den där.

själv så får jag nog nöja mig med den vanliga utgåvan.
blir lite ohälsosamt när man jämt ska ha collectors edition. (mgs4, assasins creed, Age of conan för min del ä'n så länge.)

Visa signatur

0100
0010

Permalänk
Medlem

playstation3??

hej funderar på att köpa en playstation3..e där några nyheter som e på väg typ en nyare version eller liknade, hörde något om nya handkontroller,, någon som vet datum o vad för nåt då, e jag tacksam ifall man ska vänta eller?????

Permalänk

Re: Logitech G25

Citat:

Ursprungligen inskrivet av miblom
Har för mig att det är ett gäng här som använder Logitech G25 ratten. Jag är mitt i processen att beställa en själv, men jag undrar lite över var man kan fästa den.

Hur tjockt (maximalt) kan bordet vara som man fäster ratt + växelspak på? Finns det någon minimumtjocklek också?

Bordet jag tänkte fästa ratten på är ca 34 mm tjockt, vilket känns som en rätt normal dimension men man vill ju inte gärna upptäcka att man inte kan få fast ratten någonstans när man väl har köpt den

Tänkte nöta GT5 Prologue sen

Finns det många spel som stödjer alla funktioner på ratten, till exempel växelspaken? Är det säkert att GT5 Prologue har fullt stöd?

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk
Medlem

Re: Re: Logitech G25

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaktusagent
Finns det många spel som stödjer alla funktioner på ratten, till exempel växelspaken? Är det säkert att GT5 Prologue har fullt stöd?

Jag är så gott som helt säker på att GT5 Prologue stödjer ratten + växellådan fullt ut. Det finns rätt många filmer på Youtube där folk kör med den setupen och använder H-växellådan. Jag tror att det är ett par andra spel som stödjer ratten fullt ut också, men för min egen del så är det viktigast att GT5 stödjer ratten.

I och med att G25:an har paddlar på ratten och att man kan ställa om växellådan så att den blir sekventiell (bara plus och minus), så borde man kunna köra de flesta bilspel med G25:an och ha samma funktionalitet som vilken annan ratt som helst.

Här finns en lista på spel som tydligen stöds:

http://www.logitech.com/index.cfm/265/3932&cl=se,sv

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Hah Nån idiot på Walmart sålde en MGS4 bundle 5 dagar för tidigt..

Permalänk
Medlem

Re: Re: Logitech G25

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaktusagent

Absolut. GT5 stödjer tom. kopplingen.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Hmm, jag trodde MGS4 bundeln hade en bild med Snake på Playstation'et? Är det bara LE?

Permalänk
Medlem

va!? det hoppas jag inte att den har, vill inte h aen mustasch prydd gubbe på mitt ps3

Permalänk
Medlem

ang filmen jag länkade:
har Sony dragit upp den "Dyra" versionen av ps3 igen det vill säga den med 4usb, minnes läsare, osv?
kör den 80gbaren fortfarande en 65nm cpu?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

va!? det hoppas jag inte att den har, vill inte h aen mustasch prydd gubbe på mitt ps3

Hehe, samma här Usch vad fult det skulle vara =p

Permalänk
Medlem

varifrån fick ni att det skulle vara en gubbe ingraverad på ps3an

Visa signatur

0100
0010

Permalänk
Medlem

Kolla denna då
Dem som hoppas på en 360 version av MGS4

http://www.youtube.com/watch?v=gXuXid2prqM

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tandapa
Kolla denna då
Dem som hoppas på en 360 version av MGS4

http://www.youtube.com/watch?v=gXuXid2prqM

såg den i går med fast på någon hemsida riktigt nice att de dissar microsoft - Microsoft behöver sättas på plats.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008