Permalänk
Medlem

Musikspelare till hemsida

Tjenare!

Håller på att lägga upp en hemsida för mitt musikskapande. Behöver en enkel och tydlig spelare, gärna stilren och konfigurerbar också. Googlade lite men fann inte direkt vad jag söker efter, inte heller hittade jag något direkt här sen tidigare. Men någon av er sitter säkert på kunskapen av vad som finns att erbjudas. Eventuellt kan jag tänka mig betala en liten slant om det nu är så att det är värt det.

Så om ni har programmerat en spelare eller kanske vet någon bra hemsida som huserar en spelare, help me out!

/freddy

Permalänk
Permalänk
Medlem

Testa sök på google: Flash Media player + xml (Ger nog svar : ) sedan kan du lägga till tutorial i slutet ifall du vill lära dig ifrån grunden!

Permalänk
Medlem

Jag tycker jw flw media player är riktigt bra om du inte orkar göra en själv, se http://www.jeroenwijering.com/?item=JW_FLV_Player

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200+ // Asus K8V-VM // 1 GB DDR 400 // Asus EN7600 GS // Soundblaster Live! // FSP 350W // Ubuntu 9.10
MacBook 13,3 // 2.2 GHz Core 2 Duo // 4 GB DDR2 667 // 120 GB HDD // Intel GMA X3100 // Mac OS X 10.6
HP e-PC 42 // P4 1,7 Ghz // 512MB SDRAM // 500 GB HDD // Ubuntu Server 8.04