Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Just det... det mest irriterande och avtändande som finns när vi nu snackar avsugning............... tänder............. jag vet inte hur det är med alla andra killar men jag är inte jätteförtjust i att köra ner kuken i en hög med vassa stenar, för det är så det känns

Personligen är det dessutom bara en tjej som lyckats få mig att komma när jag blivit avsugen... och då fick jag ändå spänna varenda muskel i kroppen för att lyckas

Håller helt med angående tänderna. Verkar vara rätt många tjejer som inte ens tänkt på det enligt mina erfarenheter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Ni som säger att tjejen måste va en viss längd för vägg, Testat att lyfta upp na och hålla henne uppe?

Du menar med henne vänd mot dig eller bakifrån? För om man ska göra det bakifrån så är det ju en hel jävla balansakt i sig... så jävla ball är det inte med sex så att jag vill ägna hela tiden åt att göra avancerade balansövningar... då kör jag hellre missionären ärligt talat... sex ska vara smidigt, inte jobbigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Du menar med henne vänd mot dig eller bakifrån? För om man ska göra det bakifrån så är det ju en hel jävla balansakt i sig... så jävla ball är det inte med sex så att jag vill ägna hela tiden åt att göra avancerade balansövningar... då kör jag hellre missionären ärligt talat... sex ska vara smidigt, inte jobbigt

Med henne vänd mot dig, bakifrån är ju inga problem som vanligt, bara en fråga om hur böjda ben killen måste ha

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Håller helt med angående tänderna. Verkar vara rätt många tjejer som inte ens tänkt på det enligt mina erfarenheter.

Tja, om pojken är storsnoppad kanske han får bita i det sura äpplet om han vill ha en avsugning också En kille jag var med hade jättestor snopp... har en känsla av att jag stötte i med tänderna mer än en gång, speciellt eftersom jag aldrig fick honom att komma hur mycket jag än försökte :\ Man försöker ju iaf, men munnen kan bara öppnas så mycket >_<x...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Du menar med henne vänd mot dig eller bakifrån? För om man ska göra det bakifrån så är det ju en hel jävla balansakt i sig... så jävla ball är det inte med sex så att jag vill ägna hela tiden åt att göra avancerade balansövningar... då kör jag hellre missionären ärligt talat... sex ska vara smidigt, inte jobbigt

Nu har jag då inte testat det men... bakifrån borde väl funka jättefint om man gör det analt i alla fall? Då borde det väl vara samma sak? Eller?

Permalänk
Medlem

Fascinernade med en tråd där folk skryter om sina sexbravader ... på ett nördforum.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Ni som säger att tjejen måste va en viss längd för vägg, Testat att lyfta upp na och hålla henne uppe?

Hahah på ett nördforum där de flesta inte ens orkar lyfta sin egen knäckebrödsmacke på morgonen :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd

Kan bidra med värsta sexminnet, ca 4 år sedan nu. Blev av med oskulden med en 2 år äldre brud och var ballast av alla polarna typ, kände mig som kungen tills nån dag senare när ollonet är täckt av små knudor - hon hade herpes... xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Hahah på ett nördforum där de flesta inte ens orkar lyfta sin egen knäckebrödsmacke på morgonen :D.

Haha, vadå, är ju inte så tungt Lyftet är ju det enda jobbiga, sen är det ju friktion och benen som tar allt

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Haha, vadå, är ju inte så tungt Lyftet är ju det enda jobbiga, sen är det ju friktion och benen som tar allt

det är ju det jag menar, pasta armar som går av vilken sekund som helst hur ska de klara av lyftet :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Tack för en underhållande tråd.
Mina sexerfarenheter behåller jag dock för mig själv.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Haha, vadå, är ju inte så tungt Lyftet är ju det enda jobbiga, sen är det ju friktion och benen som tar allt

Tycker det verkar svårt... fast jag lyckades faktiskt bära min gamla flickvän i det där "klassiska giftermålsgreppet" (vet ni vilken jag menar? hennes arm runt min hals, jag håller i knävecket och under hennes rygg...) en gång. Var inte det minsta jobbigt och jag gick runt med henne i lägenheten lite. Sen skulle jag göra om det några dagar efteråt och då var det 100% omöjligt att rubba henne typ... ingen aning om vilka krafter som hjälpte mig den där kvällen >_>x

Människor är tunga! Jag orkar ju knappt bära min dator till lan ffs och hon väger bara 18kg! XD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tycker det verkar svårt... fast jag lyckades faktiskt bära min gamla flickvän i det där "klassiska giftermålsgreppet" (vet ni vilken jag menar? hennes arm runt min hals, jag håller i knävecket och under hennes rygg...) en gång. Var inte det minsta jobbigt och jag gick runt med henne i lägenheten lite. Sen skulle jag göra om det några dagar efteråt och då var det 100% omöjligt att rubba henne typ... ingen aning om vilka krafter som hjälpte mig den där kvällen >_>x

Människor är tunga! Jag orkar ju knappt bära min dator till lan ffs och hon väger bara 18kg! XD

Haha, jo det är väl det, men 70-80 kg kan nog de flesta killar ta.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Jag förstår fanimej ingenting av vad du precis skrev.

Ska hennes rygg vara på din mage? Ska hennes ben peka åt samma håll som dina ben?

Om du är inne på det här med squirtande så tycker jag att du ska testa det jag skrev tidigare.
Stoppa in pekfingret och långfingret med handflatan uppåt når hon ligger på rygg.
Gör rörelsen "kom hit" eller allternativt "gå" med fingrarna som om de vore ben (men upp och ned då) det ska vara lite tryck bakom det hela också.

Du har ju antingen tungan, tummen på den aktiva handen eller den andra handen till klitoris.
Du kan även lägga tryck från andra hållet med den andra handen genom att lägga den långt ned på magen och trycka lite nedåt.

Det kan nog få de flesta tjejerna att spruta. Bara de inte kniper igen för att de känner sig pissnödiga.

Amen precis! Fan du hade redan skrivit det, alltså den där kom hit rörelsen, skillnaden var att jag använde långfingret och ringfingret bara för att få ordentlig längd Får medge att det var rätt så dåligt förklarat

Benen ska ligga åt samma håll ja, det ser säkert as mysko ut men det är en soft position om man ska jobba med händerna. Hon kommer också ligga lite högre upp så att hon har huvudet vilat mot din axel och då kinderna mot varandra. Rätt mysigt när man börjar höra dom tunga andetagen nära örat, det går jag igång på i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Med henne vänd mot dig, bakifrån är ju inga problem som vanligt, bara en fråga om hur böjda ben killen måste ha

Jo, det funkar... men då tar jag henne hellre på bordet att stå med halvböjda ben är ju som att tävla i VM typ... arrrrgh.....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Nu har jag då inte testat det men... bakifrån borde väl funka jättefint om man gör det analt i alla fall? Då borde det väl vara samma sak? Eller?

Gift dig med mig?

Nja... inte riktigt samma... fast analt är ju onekligen smidigare ur ett rent "här ska sättas på"-perspektiv... men om man ska in i number one så blir det något av en gymnastiskövning... och det är jobbigt nog ändå, trust me

Permalänk
Medlem

Fan vilken trevlig läsning... lärt mig mycket och fått några erfarenheter..

Har själv inte haft turen än, men jag har varit jävligt nära ett par gånger. Sist var för två månader sen ganska exakt. Jag tog hem två riktigt packade tjejer, men vi var tre killar så där rök idén i stort sett. Dom ville se på film så vi satte på en romantisk film. Varför kan ni gissa. Blev tafsande, en hel del tafsande och kyssar. Inte mer:( Men ändå härligt.. Blev nyligen 15 så jag skäms inte över min oskuld än iallafall...

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Gift dig med mig?

Hmm... I'll think about it... msn och nummer? ;P

Permalänk
Medlem

Asskön tråd Mycket kul att läsa och även en del saker att lära!
Dock inget att komma med själv, bara haft en tjej och hon var ett praktexempel på död fisk-syndromet...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tycker det verkar svårt... fast jag lyckades faktiskt bära min gamla flickvän i det där "klassiska giftermålsgreppet" (vet ni vilken jag menar? hennes arm runt min hals, jag håller i knävecket och under hennes rygg...) en gång.
Människor är tunga! Jag orkar ju knappt bära min dator till lan ffs och hon väger bara 18kg! XD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Tja, om pojken är storsnoppad kanske han får bita i det sura äpplet om han vill ha en avsugning också En kille jag var med hade jättestor snopp... har en känsla av att jag stötte i med tänderna mer än en gång, speciellt eftersom jag aldrig fick honom att komma hur mycket jag än försökte :\ Man försöker ju iaf, men munnen kan bara öppnas så mycket >_<x...Nu har jag då inte testat det men... bakifrån borde väl funka jättefint om man gör det analt i alla fall? Då borde det väl vara samma sak? Eller?

Är du bög/bi/lebb/förvirrad och är du kvinna eller man?

Edit
Läste längre bak i tråden och det framgick visst att du är kvinna och "bisexuell" (:rolleyes: ).

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Läste längre bak i tråden och det framgick visst att du är kvinna och "bisexuell" (:rolleyes: ).

Får jag... fråga vad du menar med "bisexuell" (:rolleyes: ) egentligen? Hur jag än försöker ljuda det i huvudet så låter det... inge snällt :\ Det låter som om du dissar min läggning...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
Asskön tråd Mycket kul att läsa och även en del saker att lära!
Dock inget att komma med själv, bara haft en tjej och hon var ett praktexempel på död fisk-syndromet...

Dom måste man smiska liv i Nämen du gick på en nitlott helt enkelt.. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
Asskön tråd Mycket kul att läsa och även en del saker att lära!
Dock inget att komma med själv, bara haft en tjej och hon var ett praktexempel på död fisk-syndromet...

Förstår mig inte på såna som har den så kallade död fisk-syndromet, man börjar ju undra om dom äns ville ha sex ifrån första början. Man är ju ändå två om det så man tycker ju hon borde röja runt lite i sängen iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Browing
Förstår mig inte på såna som har den så kallade död fisk-syndromet, man börjar ju undra om dom äns ville ha sex ifrån första början. Man är ju ändå två om det så man tycker ju hon borde röja runt lite i sängen iaf.

Det har väl till 99% med mognad att göra ...

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Alltså jag måste ju erkänna att när alla pratar om död fisk-syndromet så börjar man ju tänka på alla gånger man haft sex i typ en ställning där man själv inte kan välja takten så mycket och överhuvudtaget inte har så mycket "makt" liksom... och så blir man ju livrädd att man kanske har död fisk-syndromet!! Shit måste fråga alla mina gamla sexpartners för att vara säker x_X Vill ju inte vara död fisk men tänk om man är det, om än kanske bara ibland...? o_Ox *rädd* lol

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ertan
Fan vilken trevlig läsning... lärt mig mycket och fått några erfarenheter..

Har själv inte haft turen än, men jag har varit jävligt nära ett par gånger. Sist var för två månader sen ganska exakt. Jag tog hem två riktigt packade tjejer, men vi var tre killar så där rök idén i stort sett. Dom ville se på film så vi satte på en romantisk film. Varför kan ni gissa. Blev tafsande, en hel del tafsande och kyssar. Inte mer:( Men ändå härligt.. Blev nyligen 15 så jag skäms inte över min oskuld än iallafall...

Åh, en oskuld! En oskadd, opåverkad människa (Bortsätt från hur extremt porrskadad du borde vara ) Dags för oss att trycka i dig massa moralkakor, med andra ord? ^_^

Sex är ganska enkelt när man tänker efter, allt som behövs är kommunikation (det å andra sidan, är kanske inte något man prioriterar med one night stands).

Angående död fisk-syndromet och som Kidd sade, det finns till viss gräns, vissa ställningar då man helt inte kan t ex bestämma tempo och liknande. Dock finns det andra saker man kan göra undertiden, fast det är överkurs och må ses som en aning avikande från ett, normalt, "tråkigt", samlag 8D
Däremot när tjejen bara ligger där, som en död fisk helt enkelt är det ju finfint läge för kommunikation, "FÖR HELVETE KVINNA, RÖR PÅ DIG! /slap", eller tja, något liknande You get the point.

Killarnas motsvarighet till död fisk är, enligt mig, när de bara juckar på ala missionären. Fyfaen. Även där, kommunikation!

Såhär, diskret i slutet kan jag tillägga att alla inte uppskattar 5h samlag, varje gång
OCH storleken har ingen betydelse och allt det där och så vidare (tråkigt nog verkar många välutrustade tro att det alone ska göra dem till högt älskade sexgudar. Detta är dock fel när de inte ens har en aning om vad förspel är, vilket leder till, som Rammstein skulle säga, en elefant i ett nålsöga, utan glidmedel.).

(Var god och ta mitt inlägg med en nypa salt eller två :3)

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

hmm värsta är väll i ett tält med familjerna och släkt och andra midsommarfirare runt, och nä ingen misstänkte något när vi gled in där mitt på dagen utan synbar anledning haha!

död fisk syndromet beror nog ofta på dålig komunikation och att tjejn kanske är blyg eller ovan?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GetMos
Kan bidra med värsta sexminnet, ca 4 år sedan nu. Blev av med oskulden med en 2 år äldre brud och var ballast av alla polarna typ, kände mig som kungen tills nån dag senare när ollonet är täckt av små knudor - hon hade herpes... xD

STALLOWNED!

herpes det går inte att bota helt va? eller hur är det med det?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Alltså jag måste ju erkänna att när alla pratar om död fisk-syndromet så börjar man ju tänka på alla gånger man haft sex i typ en ställning där man själv inte kan välja takten så mycket och överhuvudtaget inte har så mycket "makt" liksom... och så blir man ju livrädd att man kanske har död fisk-syndromet!! Shit måste fråga alla mina gamla sexpartners för att vara säker x_X Vill ju inte vara död fisk men tänk om man är det, om än kanske bara ibland...? o_Ox *rädd* lol

Lite skillnad på död-fisk och att inte ha så stor möjlighet... men om vi säger såhär: Om tjejen bara ligger där, liksom inte smeker mig eller tar på mig eller visar någon vilja att bidra till njutningen, ja då är det en död fisk. Det är som att sätta på en stol eller nåt... det är fan roligare att bara ligga och jucka själv i sängen Helt enkelt tjejer som inte visar att de tycker det är trevligt.

Sen kan man ju fundera på en del tjejer som inte gör ett ljud ifrån sig... visst, alla trivs inte med det, men det är onekligen tråkigare när man inte får nån respons. Och jag menar inte att de ska skrika, det är ju givetvis inte heller bra För jag är aldrig nöjd...

På tal om det... en tjej jag hade fick en såndär redigt lång orgasm, till slut fick hon panik och började gråta för att hon inte trodde den skulle ta slut... och nej, det var säkert inte min förtjänst, men jag tyckte det passade in i den här tråden nu när jag pratade om stönanden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Åh, en oskuld! En oskadd, opåverkad människa (Bortsätt från hur extremt porrskadad du borde vara )

Haha känner igen mig där med

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta efter att ha läst den här tråden.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
STALLOWNED!

herpes det går inte att bota helt va? eller hur är det med det?:)

Nepp, herpes har man för livet såvitt jag förstått

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"