creative 3d voodoo 2

Permalänk
Medlem

creative 3d voodoo 2

Har 2 st 12mb voodoo 2 grafikaccelerator kort som jag tänkte sälja....
har ingen aning vad jag ska sätta för pris, förslag tack!

Värstingkort anno 1998!, kostade 1896sek/st.

Permalänk
Medlem

Det beror ju på, att de kostade nästan 2kkr är ointressant. Finns orginalkartonger komplett med manualer och liknande så kanske du kan få en slant, annars, tja jag skulle knappt betala en hundring för båda.

Gamla datorgrejjor betingar inte stora pengar. Det mesta av detta har vi fått: http://www.abc80.net

Permalänk

svårt att veta... för 6 år sen köpte ja ett nytt voodoo 2 kort av budget märke för 150 kr i butiken officeone i sthlm...

idag är det svårt att säga om man får mycket mer än så...

men visst... om du har orchid righteous 3d eller diamond monster 3d eller annan tidig kvalitets modell i fint skick med original kartong o allt extra så kan du ju bli värt lite mer än så... allt hänger ju på vad en köpare är beredd att ge...

kanske kommer det finnas en del datafreaks med mycket pengar som år 2015+ vill uppleva gamla minnen o upptäcker att voodoo glide emulatorerna inte funkar som dom ska... men för att få bra betalt så krävs det ju att det inte finns så många andra som erbjuder samma produkt

Permalänk
Avstängd

finns för 50kr styck på kominn.se, köpte själv 3st där... så nu har jag 2 burkar med Voodoo2 SLI

Alla fyra är matchande, vissa märken passar inte med andra.. EvilKing2 av PowerColor

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

det var så dom hette ja
evil king 2... är ett sånt ja oxå har, hehe
med 2 st i SLI blir du kung i arenan när det gäller spel gjorda för gamla unreal motorn

Permalänk
Medlem

Gav 50 kr för mitt kort för 7 år sedan. sitter på väggen

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.