Permalänk

Vilket märke av*?

Hej hade ett mindre lyckat köp innan närjag köpte ett grafikkort som jag nu har lämnat tillbaka.

Hade tänkt köpa ett nytt nu men vilket grafikkort ska jag välja mellan=

PowerColor Radeon HD 4870 512MB GDDR5

HIS Radeon HD 4870 512MB GDDR5

(vet att de är samma sort men dock inte samma märke)

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Medlem

Det är nog bara klisterlappen som skiljer, välj det billigaste

Visa signatur

Intel i7 4790K @ 4.7Ghz, 1.25 Vcore, (NH-D14)
Gigabyte Z97X-Gaming 7
R9 290x & R9 290 DirectCU II i CrossfireX
8GB CL9 1600Mhz Vengeance LP
CM V1000, 1000W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adro92
Det är nog bara klisterlappen som skiljer, välj det billigaste

Okej, de är samma pris på som så blir den snyggaste

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Medlem

Denna fråga är besvarad många gånger. Sök lite.

Det kan skilja vad du får med, spel mm men det är allt.

Ps. om det går så ändra din topik till tex "Vilket märke av dom här 4870 512MB GDDR5" så hittar andra som faktiskt använder sökfunktionen denna tråd lätt.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SCORPIUS
Denna fråga är besvarad många gånger. Sök lite.

Det kan skilja vad du får med, spel mm men det är allt.

Ps. om det går så ändra din topik till tex "Vilket märke av dom här 4870 512MB GDDR5" så hittar andra som faktiskt använder sökfunktionen denna tråd lätt.

Okeej, hittade ingen annan tråd om detta så df jag gjorde en ny.

men då blir de att ja köper PowerColor Radeon HD 4870 512MB GDDR5

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Man får med en skruvmejsel med lampa på med HIS kortet, tror inte att man får det med de andra.
http://www.legitreviews.com/images/reviews/734/his_bundle.jpg
va

Visa signatur

tja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x0t
Man får med en skruvmejsel med lampa på med HIS kortet, tror inte att man får det med de andra.
http://www.legitreviews.com/images/reviews/734/his_bundle.jpg
va

Den har ett litet vattenpass också. Tveksamt hur bra den är som skruvmejsel dock. Känns som plasten skulle ge vika om man tar i lite.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk

Tack för hjälpen allesammans Utan sweclockers hade min dator varit en riktigt dålig deal xD

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Medlem

Det måste vara såhär - sweclockers sökfunktion suger. Eller? Dom borde iaf lägga ut en redig guide om hur man gör för att få upp det som söker efter.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Det måste vara såhär - sweclockers sökfunktion suger. Eller? Dom borde iaf lägga ut en redig guide om hur man gör för att få upp det som söker efter.

Det är ju jäääääätte svårt att söka här...

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv