Win Vista Business flip3d slutat fungera

Permalänk

Win Vista Business flip3d slutat fungera

Jag använder mig av Windows Vista Business. Problemet är att flip3d funktionen slutat att fungera, alltså det flashiga byta fönster saken (windowsknapp tab).

Jag får en Experience rating på 5,0 så det är inte det som är problemet heller.

Jag har också provat något program som skulle aktivera flip3d dock utan resultat. Det verkar jobbigt att behöva installera om windows för en sådan bagatellartad sak.

Någon som har någon lösning på problemet.

Permalänk
Hedersmedlem

Menar du att det finns någon som faktiskt använder flip3d?

Permalänk

Jag kanske inte använder det men jag vill ändå att det ska fungera.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad händer då? Inget alls?

Permalänk

Det fungerar bara som vanlig tab.

Ikonen som ska använda flip3d fungerar som alt tab switchen. Det verkar som om flip3d blivit inaktiverad på något vis.

Permalänk
Medlem

Vad händer om du trycker Win+Tab?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Menar du att det finns någon som faktiskt använder flip3d?

Det är ju smidiagare att använda den än vanliga alt + tab, det är vad jag tycker i alla fall.
På något sätt kan man snabbare få fram det fönster man vill ha, känns lättare att se på något sätt.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |