Permalänk
Medlem

Saftkannan i Family Guy

Finns det någon storybakrund till saftkannan som dyker upp lite då och då i Family Guy eller är det bara lika knäppt som när Peter slåss mot tuppen i 10 min?

Permalänk

http://en.wikipedia.org/wiki/Kool-Aid

deras "maskot", brukar räcka som svar ^^

Permalänk
Medlem

Oh yeaaaaah

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Oh no! Oh no! Oh No! Oh Yeaaaaaaaa! så klockrent
hela serien är över huvudtaget klockren

Permalänk
Medlem

Från wikipedia:
"The mascot of Kool-Aid, Kool-Aid Man (aka The Big Man), is a large anthropomorphic frosty pitcher filled with Kool-Aid (usually cherry, though other flavors have been used). He was introduced in Kool-Aid advertising shortly after General Foods acquired the brand. In TV and print ads, Kool-Aid Man was known for bursting suddenly through walls, seemingly summoned by the making and imbibing of Kool-Aid by children. His catch phrase is "Oh, yeah!" For many years, the Kool-Aid Man was portrayed by a live-action actor in a giant pitcher suit; starting in the mid-1990s, the character was computer-generated. The most recent Kool-Aid commercial, however, features a new actor in a whole-new pitcher costume"

Visa signatur

Flest prylar när man dör vinner

Permalänk

minns reklamen, tyckten redan när jag var liten att den var helt sjuk, några ungar var av olika anledningar törstiga och in genom väggen stormar en gigantisk saftbringare och vrålar åt dom.

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

OHH YEAAAAAH

jag gillar fan Robot Chicken's varianter bättre

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk

Haha jag såg precis det avsnittet.

Family guy <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
OHH YEAAAAAH

jag gillar fan Robot Chicken's varianter bättre
xUA1aBHDjvw

Den sista var fan klockren

Permalänk
Medlem

OOHH YEEEEEAH, så jävla bäst

Permalänk
Medlem

hahaha älskar seth macfarlanes nytänkade, och saker som inte kommer från någonstans. Family Guy är bäst asså<3

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3