Permalänk
Medlem

Sony Ericsson G900

Hej,

jag är lite sugen på Sony Ericsson G900Sony Ericsson G900. Såg att den har 12 timmars taltid (upp till då). Men operativsystemet kanske slukar batteri så det är som en normal modern telefon? (har idag en W810 och en W710).

Sen undrar jag, om webbläsaren och wlanen. Går det att besöka vanliga sidor, ex sweclockers och läsa artiklar? hittar ingen video om hur det ser ut (om ni vet någon sida som har en video på det så skriv ut det)

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Medlem

Jag har själv en G900, och jag laddar den väl ungefär en gång i veckan. Så batteritiden är helt acceptabel tycker jag, om än lite sämre än andra telefoner jag haft (T610 och W200i). Men det är väl bara att vänta för den här typen av mobil. Jag har förresten slagit av 3G, då 3G verkar dra en hel del batteri och jag inte känner något behov av det.

Angående webbläsaren så är den inbygga webbläsaren inget vidare tycker jag, utan jag kör istället med Opera Mini. Det finns en video under features som visar hur Opera Mini fungerar. Lägg till en pekskärm så har du hur det ser ut på en G900. Man ser hela sidan som den skulle se ut i en vanlig webläsare, och sen pekar man på skärmen där man vill zooma in. Jag tycker det fungerar helt ok att surfa på t.ex. sweclockers och läsa artiklar och forumet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av perost
Jag har själv en G900, och jag laddar den väl ungefär en gång i veckan. Så batteritiden är helt acceptabel tycker jag, om än lite sämre än andra telefoner jag haft (T610 och W200i). Men det är väl bara att vänta för den här typen av mobil. Jag har förresten slagit av 3G, då 3G verkar dra en hel del batteri och jag inte känner något behov av det.

Angående webbläsaren så är den inbygga webbläsaren inget vidare tycker jag, utan jag kör istället med Opera Mini. Det finns en video under features som visar hur Opera Mini fungerar. Lägg till en pekskärm så har du hur det ser ut på en G900. Man ser hela sidan som den skulle se ut i en vanlig webläsare, och sen pekar man på skärmen där man vill zooma in. Jag tycker det fungerar helt ok att surfa på t.ex. sweclockers och läsa artiklar och forumet.

1 gång i veckan?! nice. Men vad gör du i telefonen? Just nu så använder W710. Har igång MSN Messenger (java) rätt mycket (ca 1-2 timmar. Men inte varje dag) och sms:ar som en tok (2000+ sms i månaden).

Mitt nuvarande kontantkort stödjer iofs 3G men vill inte ha det. Jag drar alltid ner kontrasten när jag får en telefon så batterit håller längre, så 3G't skulle också försvinna hos mig :).

Har hört många som tipsar om det. Ska kolla vad det är. Och i Opera så kan man välja att den ska ansluta genom wifi'n right?

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Medlem

Om du sms´ar mycket kommer du bli tokig på g900 då den är seg att skicka sms med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zoobo
Om du sms´ar mycket kommer du bli tokig på g900 då den är seg att skicka sms med.

Varför skulle den vara segare än min W810. "Smart" telefoner ska ha snabbare os ju

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Sony Ericsson G900

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tcip
Går det att besöka vanliga sidor, ex sweclockers och läsa artiklar?

Det går ok. Jag gör det dagligen nu med min G900. Men förvänta dig ingen perfekt upplevelse

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tcip
Och i Opera så kan man välja att den ska ansluta genom wifi'n right?

Webläsaren använder telefonens inställningar. Du kan i telefonens mjukvara sätta prioritet på de olika anslutningarna, skapa olika grupper och du kan även få en fråga varje gång du ansluter till Internet vilken uppkoppling du vill välja.

Något har hänt med gruppen Internet (standardkonto, går ej att ta bort) på min - den frågar oavsett om den ska eller inte, mitt val är en eller två gånger

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tcip
Varför skulle den vara segare än min W810. "Smart" telefoner ska ha snabbare os ju

Nja, en sk. "smartphones" kan göra mycket mer då det är möjligt att skapa mer avancerade program till telefonen (telefonens operativsystem). T.ex. Office paket, FTP servrar osv. Dock så kommer det hela med ett pris - ett mer tungrott operativsystem som kräver mer kraft.

Alla "smartphones" jag testat har varit sega, i olika grader. Jag var tokig i början när jag skulle skicka SMS på min G900. Min gamla W880i var så mycket snabbare i vändningarna, samt att vissa funktioner skiljer sig lite. Tog ett par dagar innan jag vande mig, men nu har jag inga som helst problem att få iväg ett SMS snabbt och snyggt (jag ogillar förkortningar och gillar enter).

Definition av en "smartphone": http://en.wikipedia.org/wiki/Smartphone

Angående batteritiden så lyckades jag tömma mitt batteri idag på 14 timmar. Hade 3G igång hela tiden. Åkte tåg tur och retur Örebro - Göteborg, en resa på totalt sex timmar med växlande täckning - från ingen till fullt. Lyssnade på musik i sex timmar. Surfade och kollade mailen i ca tre timmar (via 3G). Pratade i telefon i ca 40 minuter. Skickade fem SMS. Läste ett par dokument i ca 20 minuter. Pillade runt lite planlöst i ca 30 minuter.

Tänk på att den trådlösa nätverksanslutningen tar en del batteri.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Det går ok. Jag gör det dagligen nu med min G900. Men förvänta dig ingen perfekt upplevelse

Först och främst så tackar jag dig med ett STORT tack för ditt välutvecklat svar Jag har varit nere på Elgiganten och pillat på telefonen. Det viktigaste för mig är formen, storleken och knappsatsen. Jag blev väldigt nöjd och vill ha den NU Jag är vad vid Walkman telefoner nu kan man väl säga. Deras menysystem är inte segt på något sett. Dom är snabba, så länge operativsystem inte är slött så är jag nöjd. Jag har aldrig haft en "smart" telefon förresten.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Webläsaren använder telefonens inställningar. Du kan i telefonens mjukvara sätta prioritet på de olika anslutningarna, skapa olika grupper och du kan även få en fråga varje gång du ansluter till Internet vilken uppkoppling du vill välja.

Okej, det är jätte bra. Jag lär utnyttja webbläsaren främst när jag är hemma nämligen och då vill jag surfa gratis

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Något har hänt med gruppen Internet (standardkonto, går ej att ta bort) på min - den frågar oavsett om den ska eller inte, mitt val är en eller två gånger :)Nja, en sk. "smartphones" kan göra mycket mer då det är möjligt att skapa mer avancerade program till telefonen (telefonens operativsystem). T.ex. Office paket, FTP servrar osv. Dock så kommer det hela med ett pris - ett mer tungrott operativsystem som kräver mer kraft.

Alla "smartphones" jag testat har varit sega, i olika grader. Jag var tokig i början när jag skulle skicka SMS på min G900. Min gamla W880i var så mycket snabbare i vändningarna, samt att vissa funktioner skiljer sig lite. Tog ett par dagar innan jag vande mig, men nu har jag inga som helst problem att få iväg ett SMS snabbt och snyggt (jag ogillar förkortningar och gillar enter).

Definition av en "smartphone": http://en.wikipedia.org/wiki/Smartphone

Det är just det som lockar mig, att kunna ha Office filer i den. Men går det att skriva och spara i Office formaten? exempel Word? Finns det PDF stöd?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Angående batteritiden så lyckades jag tömma mitt batteri idag på 14 timmar. Hade 3G igång hela tiden. Åkte tåg tur och retur Örebro - Göteborg, en resa på totalt sex timmar med växlande täckning - från ingen till fullt. Lyssnade på musik i sex timmar. Surfade och kollade mailen i ca tre timmar (via 3G). Pratade i telefon i ca 40 minuter. Skickade fem SMS. Läste ett par dokument i ca 20 minuter. Pillade runt lite planlöst i ca 30 minuter.

Tänk på att den trådlösa nätverksanslutningen tar en del batteri.

Det är riktigt juste, 14 timmar!

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tcip
Det är just det som lockar mig, att kunna ha Office filer i den. Men går det att skriva och spara i Office formaten? exempel Word? Finns det PDF stöd?

Det går att läsa, skriva, redigera, skapa och spara i de vanligaste Office formaten (Word, Excel och även Powepoint tror jag). Programmet som medföljer telefonen är Quickoffice version 4.0.287. Det stödjer dock inte Office 2007 dokument, men Quickoffice har släppt en ny version som gör det, se deras hemsida: www.quickoffice.com Dock verkar det inte som om de gjort den versionen tillgänglig för UIQ 3 än.
Och ja - ett problem som jag stött på: Filnamnen verkar inte få innehålla mellanslag, för då går det inte att öppna filen.

Det finns ett företag som heter Dataviz (www.dataviz.com) som har ett liknande program som heter Documents To Go. Det stödjer i senaste versionen Office 2007 dokument. I tester verkar Documents To Go få lite bättre betyg än Quickoffice. Har inte hunnit testa det ännu men ska leta redan på en demo någon dag.

Det finns PDF stöd från start. Medföljer en PDF läsare som heter Pdf+.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zoobo
Om du sms´ar mycket kommer du bli tokig på g900 då den är seg att skicka sms med.

jag har haft min G900 i två veckor och skickad ~1250 sms och jag kan inte hålla med om att den är så seg att man blir tokig, men visst... seg är den, dock inte otäckt seg...

Visa signatur

oldskool (:

Permalänk
Medlem

Invisible Shield till G900:an...

Är det någon som vet när Invisible Shield kommer till G900:an ?
Har sett att det finns till andra mobiler men inte hittat det till G900.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4N73
jag har haft min G900 i två veckor och skickad ~1250 sms och jag kan inte hålla med om att den är så seg att man blir tokig, men visst... seg är den, dock inte otäckt seg...

Den är sjukt seg att öppna ett sms med, men skriva och skicka sms är inte så farligt.

Skickar mellan 10-30 sms om dagen och nästan varje gång jag får ett så blir jag störd över att den tar ett tag att öppna sms:et.

Men i övrigt är jag sjukt nöjd med telefonen. Använder den iofs mest till att skicka sms med

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

vad är det för fel på w810 ??

jag har den och har haft i exakt 1 år och 11 månader, mitt abonemang går ut nu och jag tänker inte byta telefon vilket erbjudande jag än får...

konstigt nog så känns den inte gammal som mina förra mobiler har...

har haft:
Motorlola (nåt skräp med lucka och batteri som vägde 1Kg)
T18
T28
8810 (Nokia 2 veckor, sen bytte jag)
T610
K800
W810

kan inte se någon fördel med att köpa en ny telefon atm,,

men bränner det i fickan så köp..

W810i
kameran är duglig till vad man anv den till..
Walkman bra
snygg
inte för stor som vissa kan vara
hållbar !!

behåll!!

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

G900 är inte en walkman istället för IPod. Det är inte en sms-mobil för 1200:-, och det är inte en mobil som passar alla.

Att ens jämföra en W810 med G900 känns som ett hån.

Funderar man på en mobil för att skriva sms, och kanske ringa nån gång ibland så kan inte G900 bli mer fel.

Jag använder min för tre olika mailadresser, synkar dagligen. Surfar gärna på hotspots. Dessutom agerar den modem för turbo-3G mot min laptop. Där börjar ni närma er användningsområdet. Lägg till office-hanteringen dessutom

Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WmB
Dessutom agerar den modem för turbo-3G mot min laptop.

Du kanske ska omvärdera "turbo" i och med att telefonen inte har HSDPA.

Vad det gäller telefonen i allmänhet så tycker jag inte att man ska underskatta den som Walkmantelefon. Den har senaste walkmanprogramvaran så med ett fetare minneskort (klarar minst 8 gb) blir den en potent mp3-spelare för de flesta (same shit som W960 om man bortser från handsfreet).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McBraid
Du kanske ska omvärdera "turbo" i och med att telefonen inte har HSDPA.

Vad det gäller telefonen i allmänhet så tycker jag inte att man ska underskatta den som Walkmantelefon. Den har senaste walkmanprogramvaran så med ett fetare minneskort (klarar minst 8 gb) blir den en potent mp3-spelare för de flesta (same shit som W960 om man bortser från handsfreet).

oj, ursäkta. fel av mig

Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Det går att läsa, skriva, redigera, skapa och spara i de vanligaste Office formaten (Word, Excel och även Powepoint tror jag). Programmet som medföljer telefonen är Quickoffice version 4.0.287. Det stödjer dock inte Office 2007 dokument, men Quickoffice har släppt en ny version som gör det, se deras hemsida: www.quickoffice.com Dock verkar det inte som om de gjort den versionen tillgänglig för UIQ 3 än.
Och ja - ett problem som jag stött på: Filnamnen verkar inte få innehålla mellanslag, för då går det inte att öppna filen.

Det finns ett företag som heter Dataviz (www.dataviz.com) som har ett liknande program som heter Documents To Go. Det stödjer i senaste versionen Office 2007 dokument. I tester verkar Documents To Go få lite bättre betyg än Quickoffice. Har inte hunnit testa det ännu men ska leta redan på en demo någon dag.

Det finns PDF stöd från start. Medföljer en PDF läsare som heter Pdf+.

Låter bra

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4N73
jag har haft min G900 i två veckor och skickad ~1250 sms och jag kan inte hålla med om att den är så seg att man blir tokig, men visst... seg är den, dock inte otäckt seg...

Har sett att rätt många personer påpekar just detta, får se vad jag själv tycker

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Den är sjukt seg att öppna ett sms med, men skriva och skicka sms är inte så farligt.

Skickar mellan 10-30 sms om dagen och nästan varje gång jag får ett så blir jag störd över att den tar ett tag att öppna sms:et.

Men i övrigt är jag sjukt nöjd med telefonen. Använder den iofs mest till att skicka sms med

Jag läste att om man lade en genväg till "skicka nytt sms" så startar den det fortare.. Testat med det?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
vad är det för fel på w810 ??

jag har den och har haft i exakt 1 år och 11 månader, mitt abonemang går ut nu och jag tänker inte byta telefon vilket erbjudande jag än får...

konstigt nog så känns den inte gammal som mina förra mobiler har...

har haft:
Motorlola (nåt skräp med lucka och batteri som vägde 1Kg)
T18
T28
8810 (Nokia 2 veckor, sen bytte jag)
T610
K800
W810

kan inte se någon fördel med att köpa en ny telefon atm,,

men bränner det i fickan så köp..

W810i
kameran är duglig till vad man anv den till..
Walkman bra
snygg
inte för stor som vissa kan vara
hållbar !!

behåll!!

Det är inget fel. Bara det att jag använder MSN Messenger och Gmail java programvaran rätt ofta. Och du kan inte ha båda igång. Men på min W710i så kan man det. Sen så saknar både w810i och w710i wifi vilket jag ALLTID har velat ha. Att kunna kolla e-posten, surfa på hemsidor i hemmet. Kameran i w710i är piss dålig, men i w810i så är den riktigt bra, är grymt nöjd med den. Så där klagar jag inte.

G900 är en business telefon, den är tillför personen som vill ha med sig "de lilla kontoret".

Lade en beställning igår (5:e) på telefonen. Förhoppningsvis så får jag den, tog den på abonnemang hos Halebop nämligen. Håll tummarna

Har fått telefonen nu. Är inte nöjd med den. Jag har fått starta om telefonen 5 gånger sen jag fick den (igår kväll köpte jag den). operativsystemet är väldigt segt och ostabilt. Men detta är väl en av dom nyaste telefonerna i sin modell, så man får ha översikt att det finns buggar och att den är ostabil. Jag kommer nog byta till C902:an istället

[b]Valde en C902 isället[b]. Bytade telefon till en C902 istället. Är helnöjd

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Medlem

Ni är flera som verkar ha bra batteritid på er G900. Något måste vara fel på min, laddar jag den under natten så hinner den dö under dagen utan att jag knappt använt den... Går batteriet på garantin tror ni?

Permalänk
Medlem

Batteritiden i G900 är under kritik. Jag är van vid 10 timmar ifrån min SE W710, gå från det till G900:an är inte acceptabelt i mina ögon.

Men sen och andra sidan så får man mer i G900:an

Visa signatur

[GAMER 6.0] CHASSI Vit Fractal Design Define R6 USB-C MODERKORT ASUS Rog Strix Z390-F Gaming CPU Intel Core i9-9900K 3,6GHz RAM Corsair Vengeance LPX 2666MHz 32 GB SSD M.2 Samsung 970 EVO 1 TB GRAFIK ASUS GeForce GTX 1070 PSU EVGA Supernova G3 750W OS Windows 10 x64 MUS Roccat Kiro TGB Logitech G910 LJUD Logitech Z906 SKÄRM 24-tum BenQ G2420HDBL och 2 st 24-tum BenQ GL2450. STOL AKRACING ProX Gamingstol Svart/Vit [HEMSIDA] Tcip.se

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var dålig batteri tid i min innan jag läste här att stänga av 3G:n. Passar mig utmärkt då jag nästan aldrig använder det. Så jag gick ifrån att ladda varannan dag till nästintill veckan ut! Så det är acceptabelt.

Permalänk
Hedersmedlem

kanske dags o låta bli o köpa UIQ mobiler då företaget konkar vilken dag som helst...

Permalänk
Medlem

Jaså? har du nån bra källa på det påståendet?

Jag är iaf toknöjd med min, för det priset så får man så mycket funktioner, bara att ha en touchscreen och wlan med en relativt kompetent webläsare gör det hela värt imo.

Finns många saker man kan göra för att motverka sölighet, stäng av transition effekter i inställningarna, och ändra skrivbordsläget till "jobb" detta ändrar de små rullande ikonerna i nederkant till en statisk lista som du kan fälla upp (finns även en meddelande meny aktiverad som standard i mitten av skärmen, men den kan tas bort om man inte vill ha den. Se även till att ha program du använder ofta laddade i minnet, öppna och stäng domnär du startar telefonen (eller stäng inte av den?), akta dig så att du inte får för många på en gång dock, då detta drar batteri, klicka på aktivitetshanterarikonen i övre högra hörnet för att stänga program du inte använder, ha inte igång WLAN hela tiden, då detta drar riktigt mycket batteri, även fast den inte är connectad.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweZor
Jaså? har du nån bra källa på det påståendet?

http://www.sr.se/cgi-bin/blekinge/nyheter/artikel.asp?artikel...

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn