Vilken mobiltelefon tror du på?

Permalänk
Medlem

Vilken mobiltelefon tror du på?

Om du skulle köpa mobiltelefon idag vad skulle du köpa då?
Motivera gärna i punktform.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

ska inte nokia 5800 stå med i listan ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
ska inte nokia 5800 stå med i listan ?

Finns de natt köpa idag?
Gör den inte det ska den inte stå på listan.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Tyvärr fanns inte Nokia N85 med bland omröstningsalternativen. Det är den telefonen jag skulle ha köpt i första hand. I andra hand en Sony Ericsson Xperia X1.

Permalänk
Medlem

Jag tror på Nokia 5800. Det är den jag vill ha i alla fall och man får väl stå ut med tanken att vänta en tre månader till innan den finns att få tag på. Det är i alla fall lika bra att mentalt ställa in sig på det

Anledningar:
Den har allt jag vill ha och är dessutom prisvärd. De kunde tryckt in en fm-sändare också så hade den varit helt klockren. Men det kan man leva med. Det funkar ju med en vanlig fm-sändare man pluggar in i ett 3,5mm-uttag.

Permalänk
Medlem

Öh.. tvetydlig fråga.
1. Vilken mobiltelefon tror du på?
2. Om du skulle köpa mobiltelefon idag vad skulle du köpa då?

Två helt olika frågor du ställer där... Resultatet kommer inte säga speciellt mycket eftersom folk svarar på olika frågor.
Gör om, gör rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omega
Öh.. tvetydlig fråga.
1. Vilken mobiltelefon tror du på?
2. Om du skulle köpa mobiltelefon idag vad skulle du köpa då?

Två helt olika frågor du ställer där... Resultatet kommer inte säga speciellt mycket eftersom folk svarar på olika frågor.
Gör om, gör rätt.

Du har helt rätt. Nu kan jag tyvärr inte ändra frågan. Jag får fortfarande en fingervisning och förhoppningsvis lite intressanta kommentarer.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Iphone.

*Största och bästa touch-skärmen på marknaden i dagsläget.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk

Haha, fanbarnen blir sura för att deras favorittelefon inte finns med på listan, trots den solklara frågeställningen.

Visa signatur

tihi

Permalänk
Medlem

röstade på annan
E71
+fin form, bra kvalite känsla, relativt liten, helt enkelt vass design
+s60
+gps
+bra bateritid
+qwerty
+snabb
+wlan

-dålig kamera, men den duger

http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-pcci...

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita