Permalänk

Antagligen, något som inte heller är så bra är alarmklockan! För lågt ljud och så är den krånglig.

Vad använder ni för program för att spela upp filmerna? VLC spelar inte upp ljudet av någon konstig anledning.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att väckarklockan funkar bra och är övertygad om att volym frågan är en inställnings sak. Jag kör rage agains the machines "wake up" som väckar signal oh det blir mycket högt, så högt att jag blir lite orolig att det kan skada högtalarna, och definitvt högre än alla tidigare väckarklockor jag har haft. Jag saknar däremot gps funktion och det verkar lite svårt att installera egna programm på telefonen. Någon som har google earth installerat på en soul? GPS, 3,5mm plugg samt bättre blixt och optik är det jag saknar mest.

Edit:
Google earth gick ju lätt att installera och funkar att se youtube filmer me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Antagligen, något som inte heller är så bra är alarmklockan! För lågt ljud och så är den krånglig.

Vad använder ni för program för att spela upp filmerna? VLC spelar inte upp ljudet av någon konstig anledning.

test media player classic
googla på cccp och tanka+installera
mkt bättre spelare än vlc som tar alla klipp och lite bättre kvalite också
brukar lösa mina problem

Permalänk
Medlem

tja.

på samsungs sida står det att soul finns i färgerna svart/rosa/grå.
jag undrar därför om någon vet vart man kan köpa den i svart här i sverige?

tack på förhand.

Permalänk
Medlem

gillar min med, det ända som kan irritera lite är att man inte kan gå tillbaka o ändra ord med T9 efter att ha skrivit dem o börjat skriva på nästa. på t.ex. nokia kunde man backa, markera ord o välja t9 för att ändra ordet så att säga.

stör mig även lite lite på att man inte kan låsa knapparna om man fält ihop telefonen, utan måste skjuta upp luckan o fälla ner den igen för att låsa. rätta mig nån, om jag har fel och har missat nått

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Avstängd

Jag har letat efter den svarta Soul förtvivlat.
Så JÄVLA snygg, men vill inte beställa från lustiga sidor, utan vill köpa från normala. Och dessutom med abbonemang.

Katshing har ingen info om dom ens kommer få den svarta.
Finns i en del länder hitills.

Permalänk

Hur är Soul i ljudkvalite och sånt? Hört att de är kasst ljud, sega menyer.
Är u800 Soul B likadan? Funderar på en sån eller SE T700

Permalänk
Medlem

tycker ljudet är klart i klass med andra nallar, men det är ju min högst personliga åsikt. sega menyer, jämfört med nokia serie40, ja absolut. jämfört med Sonyericssons vanliga nallar, nej, minst lika snabb.

U800 soul b har väll sämre kamera, annars verkar de vara rätt likvärdiga

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

Jaja men de blir en sån, har nästan bara haft 1000krs mobiler förut så jag blir nog nöjd.

Permalänk
Medlem

är det någon som vet något om detta man kan ha 500 sms på luren men den säger att den är ful vid 200 störet som fan.. någon som kan något om detta hur man kan fixa det ???

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |