Permalänk

Följ gärna min penisjulkalender!

Jag har sedan barnsben varit en duktig tecknare. Mina starkaste sidor har varit seriefigurer, superhjältar och dylik.

Med åren skapade jag en fascination för provokativ humor och detta tillsammans med mitt tecknande har utvecklat min peniskonst.

Jag har skapat en blog om detta av olika anledningar. Dels vill jag på ett modernt sätt få utlopp för och visa upp mina skisser. Dels vill jag vädra mitt hjärta och mitt huvud på tankar som kan påverka mig och mitt skapande.

Mina förhoppningar är att en dag sätta upp en webshop för att sälja unik konst, men där är jag inte riktigt än och det är inte vad denna tråden eller för den delen bloggen går ut på. Bloggen visar skisser som jag sedermera kommer utveckla.

Välkomna att läsa mer på www.dicktales.se/blog (obs! den är på engelska!)

Permalänk

Får starka Superbad vibbar av detta :D. Fint tecknat dock.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk

hehe liknar de där snuskika bilderna på youtube som de först mörjar med en penis och sen blir något helt annat ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
hehe liknar de där snuskika bilderna på youtube som de först mörjar med en penis och sen blir något helt annat ^^

Den här du tänker på?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Den här du tänker på?

Hahahahahahaa! :D:D:D:D
Fan vad jag garvade åt den :D:D

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk

Kalendern uppdateras varje dag!