Permalänk

Fult 0p

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alienware
Fult 0p

Ironi på högsta nivå

Permalänk
Avstängd

fiifan gillar skrivbordet, chassit , är fult men , du har gjort det klart snyggare, 9p

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk

Satans så stiligt, så ska min nästa dator se ut med. Skrivbordet med för den delen.

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag verkligen gillar hur ditt dataområde ser ut. Riktigt stiligt med 2 skärmar och allt upphängt sådär. Lite imponerad faktiskt

Visa signatur

Expect the unexpected, and you will never be surprised.

Permalänk
Inaktiv

Fläkten där framme sitter väl felvänd? Vill du inte att luftflödet ska gå in där?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xavixavixavi
Fläkten där framme sitter väl felvänd? Vill du inte att luftflödet ska gå in där?

Nepp den är rätt vänd! Hehe Har värkligen inte monterat fel ; )

Permalänk
Medlem

vart fick du tag på skumplast? Ska göra så där i min dator också och behöver något som kan dämpa ljudet

Permalänk

Kan inte säga annat än: Jä*ligt bra kabel dragning !
Sen att ja inte gillar utsidan på ditt chassi är en annan sak... men det är ju inte det du har modat så det ska man ju inte ta med då

Avund sjuk på det rena skrivbordet om det ändå kunde se ut så här hemma!

Helt klart en 10:a för kabeldragningen den städade insidan och det rena skrivbordet!

Så det får bli en 10:a

// The Sailor

Permalänk
Medlem

Du har extremt snygg kabeldragning och de där med skumplasten är ju helt underbart! Verkligen snyggt alltså (kan inte sägas för mycket) föresten såg inte på nån av bilderna om du har fläkt-filter till fläktarna, har du de?

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znitso
Du har extremt snygg kabeldragning och de där med skumplasten är ju helt underbart! Verkligen snyggt alltså (kan inte sägas för mycket) föresten såg inte på nån av bilderna om du har fläkt-filter till fläktarna, har du de?

De är inte så svårt att göra en kabeldragning när man har skumplast.. man drar ju ofc kablarna under den.. men om han inte gjort de så håller ja med att den är snygg

<BTW>

Älskar..älskar..älskar din datahörna!!

Permalänk
Medlem

Glömde säga att ditt skrivbord också är väldigt snyggt, inte en enda onödig pryl

/ Gott nytt år till alla som läser de här!

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk
Medlem

stil på det där skrivbordet!

Permalänk

Blir det inte varmt med all skumplast??

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11

Permalänk
Medlem

Stilfullt

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk

JÄVLAR va snyggt.....å då menar jag varenda bild xd...kabeldragningen va grym...snyggt i chassit......coolt

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk

vad ska jag säga.... : ) .... 11/10 Poäng!

Btw, skulle u vilja vara snäll o länka bakgrundsbilden : >

Visa signatur

...

Permalänk
Avstängd

snyggt:)

Visa signatur

Ult1mate Gaming !

Permalänk

Snyggt, stilrent.

Permalänk

det blir inte varmt inuti elr nåt med all skumplast? funderar själv på att göra nåt liknande

Visa signatur

Asus P5E3 Deluxe DDR3, Asus GeForce 8800GTX 768MB DDR3, Intel Core 2 QUAD Q9300 2.5GHz, Asus 2x1024MB DDR3 1333MHz, 1.2TB, Thermaltake Kandalf full tower, Cooler Master 700W

Permalänk
Medlem

Skrivbordet? IKEA(VIKA AMON artikelnummer:10071172)?

Visa signatur

|| Win7x64 | | i7 sandy 2600k | 8GbDominatorGT | CorsairAX850w | 2xXFX6970 | 80GbSSD |
| 1,5kGbHdd | LanBoyAir| Dell22" och Acer22" | MacbookAir 13"-11 i7 | Erik ||

Permalänk
Medlem

Snyggt och stilrent! (:

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk

Fruktansvärt stilrent

Permalänk
Medlem

Hur har du satt chassit på väggen ? tacksam för bild

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk

Nån som vet vart man kan få tag i det chassit ??

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt om jag vore dig skulle jag byta ut fläktarna emot Noctua ^^ du får en 8a PGA att du inte har Noctua ^^ puss! <3

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

riktigt stilren hörna!

Permalänk
Medlem

Jäkla snygg "datorhörna"! GIVE ME

Permalänk
Medlem

Snygg dator hörna, fina skärmar, är det 19" eller 22"? (A)
Vart köpte du skumplats? Vill också ha det, hjälper det datorn mycket, blir inte datorn varm av det eller?

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Permalänk
Medlem

Riktigt fint! Jag hade nog dock stört mig på att ha skärmarna så långt bort, hur överlever du?

Visa signatur

CCNP R/S + SPCOR, NSE7 (emeritus)