Vart är sweclockers medlemmar på väg?
Har varit medlemm här på sweclockers ett tag och tycker att det bara har gått neråt. Inte att själva sidan har blivit sämre, den håller hög klass som vanligt. Utan jag tänker mer på de medlemmar som inte verkar vara ett dugg seriösa nu för tiden.
Dels är jag trött på alla som skriver en massa svordommar här på swe. Även att man "förolämpar" en del som lägger ut sina gallerier, även om dem kanske inte är värda att få högre poäng eller kommentarer över huvudtaget.
Och på tal om det, varför alla dessa kassa gallerier? Tycker att det har kommit upp så mycket gallerier på en massa skräp. Kunskapen bland medlämmarna tycker jag också har minskat nåt fruktansvärt. Vart är alla "nördar" på väg egentligen?
Lixom, vad är meningen med att lägga ut en bild på en "chassie" som är uppbyggt av kartong? Visst, det är väll en sorts "mod", men hur intressant är den egentligen? Sen klagar dem som har lagt upp gallerierna på att de får dåliga och ibland kränkande kommentarer. Visst, det är varken sjyst eller tillåtet, men varför överhuvud taget då lägga upp nåt galleri? Själv tycker jag bara att det förstör stämningen. Det är inte ens roligt att kolla på alla nya gallerier nu för tiden, finns bara några som sticker ut från mängden.
Vad ska man göra åt det här egentligen? Åldersgräns? Ska man fylla i ett formulär med olika sorters frågor så att man kan kolla om man har en tillräcklig kunskapsnivå? Eller är det att kränka en som verkligen vill vara med?
Hur är det sen med stavningen? Jag är själv ingen expert på svenska, men när man inte ens kan stava till fläkt utan skriver flekt i stället, borde inte den personen plugga svenska i stället för att sitta uppe hela nätterna o sitta vid datorn eller spelkonsollen?
Jag är bara så ledsen och trött på att det har sjunkit så mycket nu. Ber om ursäkt om jag själv har stavat fel här eller om jag kränker någon. Men ni måste väll förstå att det måste bli en ändring på det här någon gång?
Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!