Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Need for Speed Carbon laggar som tusan

Permalänk

Need for Speed Carbon laggar som tusan

hej jag har installerat Need for Speed Carbon för en vecka ungefär och när jag spelar så laggar det lite till och från och det är j***** irriterande. det e inte så himmla lätt och ta en kurva i fett lagg.
kör på lägsta grafiken men det blir ändå ingen skillnad
har googlat men inte hittat nått. så hoppas nån kan hjälpa mig

och det som sitter i burken e

grafikort Asus GeForce 8800GT 512MB GDDR3,
processor AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2 (icke klockad)
moderkort ABIT KN9S, nForce 550, DDR2, Socket-AM2,
Ram 6GB

och Microsoft Windows Vista Prem Svensk 64 bit

ja hoppas det räcker annars e de bara å PM:a

Permalänk

tatt ner drivrutinerna? till Gkortet?

Visa signatur

Online!

Permalänk
Hedersmedlem

Flyter alla andra spel som dom borde, är första frågan man bör ställa!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Flyter alla andra spel som dom borde, är första frågan man bör ställa!

ja dom flyter på och det är bara NFS carbon som laggar

Permalänk

Det finns ju en patch till Carbon för Vista, något du har? annars kan du få den via mail av mig.

Kan säga att med min burk i sign så upplever jag samma problem. Det flyter och sen stannar det upp. helt skumt. bara i Carbon. kommer inte ihåg om det vart bättre med den patchen men har för mig det då jag vet att jag till slut spelat det.

På Xp funkade det klockrent.

//Dennis
db_freak@hotmail.com

Visa signatur

Mac (Retina 5K, 27-inch, 2017) 3,5Ghz i5, 24GB RAM, RADEON PRO 575 4096MB, Flash 500GB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dennis666
Det finns ju en patch till Carbon för Vista, något du har? annars kan du få den via mail av mig.

Kan säga att med min burk i sign så upplever jag samma problem. Det flyter och sen stannar det upp. helt skumt. bara i Carbon. kommer inte ihåg om det vart bättre med den patchen men har för mig det då jag vet att jag till slut spelat det.

På Xp funkade det klockrent.

//Dennis
db_freak@hotmail.com

nej den patchen har jag icke så den kan jag gärna ta emot. å testa å se om det blir någon skillnad

Permalänk

hoppas det funkar för dig

Visa signatur

Online!

Permalänk
Medlem

Lånar denna tråden.

Jag har nyss köpt Need for speed Carbon och det går verkligen inte att spela fullt ut. Så FORT jag går inte i karriär mode så startar datorn bara om sig. Detta är väldigt störande. Spelet fungerar utmärkt i ALLT förutom karriär mode.