Permalänk

PROBLEM med 8800 GTX

Fick problem idag med att när jag spelar BF2142 så blir bilden svart är jag blir träffade, ska inte bli så. plus att det blir små pixlar när jag öppnar skype och blir sträck på bilden när jag surfar någon aning vad detta kan bero på?

har provat installera om drivrutinerna till graffet och tagit bort det gamla, men blev nästan bara sämre tycker jag, Någon aning?

kompis till mig får problem med att spelet hackar för han även samma detta med svart bild vid vissa tillfällen granat och andra stora explosioner, någon aning om det kan vara samma typ av problem för oss båda?

Tacksam för snabba svar, ska ju snart spela matcher så..

Visa signatur

Jag glömde inte bort, jag kom bara inte ihåg

Permalänk
Medlem

Har du kollat något hur varmt ditt kort är? Låter lite som att de är artifakter

Visa signatur

Antec P182 | Asus m2n-sli delux | Athlon x2 6000+ @ 3,3ghz @ Thermalright Ultra-120 Extreme | 4x1gb crusialballistiX @ 900mhz | Sapphire HD3870 | Samsung SP 250 + 250gb | Samsung 22" Wide Syncmaster T220 2ms |

Permalänk

Vad ska jag använda för program till det, inte någon guru vad gäller datorer

Får pixlar när jag öppnar upp start menyn oxå, fattar inget alls.
Kan tillägga att jag har en Thermaltake cube låda så finns massor med fläktar i lådan och sitter en på graffet

okej laddat hem speedfan och ja står där att Gpu är 60 ohch cpu 59, när jag surfar runt så vad man göra?

kortet är ett XFX 8800 GTX

har testat spela crysis men där händer det inget alls, funkar hur bra som helst flyter och allt, kör i 1440*900 och flyter kanon måste jag säga. bara i BF2142 som det skiter sig...
HJÄLP MIG NÅGON SNÄLLA!

Tacksam för snabba svar

Visa signatur

Jag glömde inte bort, jag kom bara inte ihåg