Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Nej. Läs vidare.

"This will be the first Terminator film in which Arnold Schwarzenegger does not play the Model 101 Terminator , because he is serving as Governor of California.[21]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Terminator_Salvation

Vet, har läst det. Men på den sidan jag länkade till så stod det inget om att han skulle vara just Model 101. M.a.o så finns det ett litet hopp om att han är med någon snutt i filmen ändå.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Vet, har läst det. Men på den sidan jag länkade till så stod det inget om att han skulle vara just Model 101. M.a.o så finns det ett litet hopp om att han är med någon snutt i filmen ändå.

"Schwarzenegger visited the set, leading to rumors he was providing his voice and got scanned for a digital double, which would be mapped onto Kickinger's physique."

Dvs om han nu är med så är det inte med mer än sin röst.

Permalänk

ska 101 inte vara gjord av arnold kan de lika gärna utesluta den modellen i filmen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
ska 101 inte vara gjord av arnold kan de lika gärna utesluta den modellen i filmen.

Att 101 ser ut som den gör i ettan behöver ingen förklaring.
Att den ser ut som den gör i tvaån behöver förklaras, då det för tankarna till att de massproduceras till samma utseende (inte bara skelettmässigt).
Att han ser ut som han gör i trean beror på att robotarna ville anspela på sentimentala faktorer hos John, vilket istället för tankarna åt att ovanstående inte stämmer.

Och är det punkt tre som stämmer så skulle en och samma modell mycket väl kunna ha olika utseenden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

"Schwarzenegger visited the set, leading to rumors he was providing his voice and got scanned for a digital double, which would be mapped onto Kickinger's physique."

Dvs om han nu är med så är det inte med mer än sin röst.

Sant. Finns ändå hopp om att man får se en glimt av Arnold iaf.

Men den som väntar får se.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Sant. Finns ändå hopp om att man får se en glimt av Arnold iaf.

Men den som väntar får se.

Haha typ nån bild på honom eller?

Tycker personligen tt Arnold borde satsa mer på Terminatorindustrin, pft; guvenör my ass

Permalänk
Avstängd
Citat:

Haha typ nån bild på honom eller?

Med dagens teknik och specialeffekter skulle det nog inte vara omöjligt att sätta Arnolds huvud på hans kropp från 70-talet.

Citat:

Tycker personligen tt Arnold borde satsa mer på Terminatorindustrin, pft; guvenör my ass

Jo. Men gubben är ju gammal. Bättre att han gör någon nytta som politiker iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Med dagens teknik och specialeffekter skulle det nog inte vara omöjligt att sätta Arnolds huvud på hans kropp från 70-talet.

Missminer jag mig eller var det samma sak de gjorde i The Crow efter att Lee blvit skjuten till döds?

[QUOTE]
Jo. Men gubben är ju gammal. Bättre att han gör någon nytta som politiker iaf.
[/QUOTE]Sluta, du vet mycket väl att du fick ett leende på läpparna i Terminator 3 när Arnold återigen strosade runt näck haha

Gammal må han vara, men iguren kan han återfå med lite träning

Permalänk
Avstängd
Citat:

Sluta, du vet mycket väl att du fick ett leende på läpparna i Terminator 3 när Arnold återigen strosade runt näck haha

Ja, självklart. Det var riktigt homoerotiskt.

Citat:

Gammal må han vara, men figuren kan han återfå med lite träning

"Lite" träning var det ja. Får nog komplettera med en hel del D-bollar också skulle jag tro.

Visa signatur

Permalänk

Asså tänk er om de ändrar grundlagen och T-101 ställer upp som president. Hela USAs inland hade ju röstat direkt på "Terminator for president"

Men Bale kommer vara underbar i den filmen, man diggade ju verkligen actionen i Cubic

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem

2009 Terminator Salvation Terminator (Archive Footage)

Saxat från wikipedia länken. Det blir kanske någon återblick med material från de tidigare filmerna.

Permalänk
Medlem

arnold ska göra rösten till terminatorn i nya filmen, källa: wiki:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Filmen kommer bli PG-13, seriöst det är ju en krigsfilm och det krävs plasma vapen för att döda en terminator och dom enda vapen jag ser i trailern är konventionella vapen

Permalänk
Medlem

fröken Hamilton kmr göra Sara Conors röst i vissa flashbacks med:)

Visa signatur

Permalänk

Jag tror nog Bale passar som huvudperson han brukar vara med i en del hyfsat bra rullar och en del dåliga. men manusförfattaren bla kanske är lite fel?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Musikälskare

Kan blir riktigt bra, hoppas de pumpar in pengar nu bara

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

ja det är heltklart pengarna som sätter ribban för om filmen ska bli bra eller ej.

Permalänk
Medlem

lir den PG13 så är det inget att se fram emot.

Jämför med AvP...

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
ja det är heltklart pengarna som sätter ribban för om filmen ska bli bra eller ej.

Luktar ironi ^^

Men när de kommer till terminator rullarna så är pengar viktigt, de är ändå en mastodontfilm som ska produceras

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Vill se den här, terminator ftw

Serien är faktiskt jävligt bra så hoppas filmer är 10 ggr bättre

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då har man bokat biljetter för premiären.

Terminator baby!

Permalänk
Medlem

Sett and done om man drar till med svenglish.

Tja, några häftiga scener fanns det, men handlingen gick inte direkt så mycket framåt, utan filmen stampade lite på samma ställe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Sett and done om man drar till med svenglish.

Tja, några häftiga scener fanns det, men handlingen gick inte direkt så mycket framåt, utan filmen stampade lite på samma ställe.

mkt framtids pang pang?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bale... det som först kommer upp i skallen är "Mio!.. var är du?!"... "åh Mio du kom tillbaka" bästa action filmen.

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
mkt framtids pang pang?

Väldigt mycket.

Kunde btw inte undgå att komma att tänka på Matrixfilmerna när jag såg salvation...

Jävligt många likheter där...

Permalänk
Medlem
Citat:

Väldigt mycket.

verkar bra för mej då, dock verkar storyn vara usel jämfört med andra, men va fan, nu är de i framtiden iaf:p

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Riktigt schysst rulle, pricken över i:et är självklart arnold-terminatorn

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
Riktigt schysst rulle, pricken över i:et är självklart arnold-terminatorn

Det var det bästa med hela filmen, var nära att ställa mig upp o skrika "HELL YEAH!"

Permalänk

Sett Terminator Salvation. Tycker det är årets kalkon rulle! Skit vad dålig skådis Christian Bale är, passar verkligen inte! Allt han gör känns så onaturligt, man får hela tiden känslan att han vet när han är i bild och då ska han vara extra "spännig" och förställa rösten osv.

Sen var ju handlingen grymt tröttsam. Visst kunde dom ha gjort nånting nytt!
Varning för denna film! Den är ljusår från Terminator 2 i sevärdhet!

Betyg: 1 av 5

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD