Starta en swec klan för cs + cs:s?

Permalänk

gurkanf

Jag joinar på CSS!

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk
Medlem

Hmm försöker söka Swec16 i steam men den hittar inget :S

Edit: hittade.

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Steam : Papa Bear

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på! Har också möjlighet att hosta ventrilo server / cs server, dock behöver jag hjälp att confa cs-server om så fallet är. Har 100/100 så detta bör ej vara några problem. Dock vill jag helst inte ha på dygnet runt då datorn detta ligger på låter som ett jävla tröskverk.

Visa signatur

Ryzen 5800x3d @ RX 9070 @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ Fractal r5 @ Arch
4300g @ 32gb 3200mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 1tb ssd @ 24+48wh batteri @ Arch
Thinkad T400 @ c2d @ 6gb @ 512gb ssd @ MxLinux

Permalänk
Medlem

Jag har Teamspeak 2 server vid behov också

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
myruss är mitt 1.6 acc.

myrus_orange är mitt source acc.

Är dock inte någon som är på varje dag hela tiden. Vet att du skrev att det inte kommer bli något direkt seriöst men bara så ni vet. Kan inte påstå att jag har bäst aim i Sverige heller men aja

Om det blir något... Tänkt starta någon IRC kanal då med eller?

Edit: www.freewebs.com/fruktisar där har ni min och polarnas gamla "clan" Läckert värre? Ja då förstår ni nog att jag inte är någon överdrivet seriös spelare utan spelar sålänge det är KUL och man har kul med varandra! (Altså ingen som sitter och lipar över venten för någon gjort något oseriöst på en pcw t.ex. utan kanske t.o.m kan skratta lite åt det!)

Kan tilllägga att den där sidan är väll 3 år gammal eller något

Haha, du är samma sorts spelare som jag :]
Jag skulle gärna vilja vara med och kanske starta upp klanen igen, bäst är det om du lirar en del source ^^'
Som du kanske fattar är jag den humoristiskte www.fuska.nu/klubbar/Downtown typen xD
(AJah, vad nu den klubblänken ska vara till nån nyttah :'D)

msn: nintendogamer@hotmail.com
SteamID: Arvikasmurfen

Hoppas du gillar min idé ^^'

Visa signatur

Du läste, pwned >:3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleepyoh
Jag är gärna på! Har också möjlighet att hosta ventrilo server / cs server, dock behöver jag hjälp att confa cs-server om så fallet är. Har 100/100 så detta bör ej vara några problem. Dock vill jag helst inte ha på dygnet runt då datorn detta ligger på låter som ett jävla tröskverk.

jag kan hjälpa dig med source server om du ska lägga upp en sån

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

Jag är fett på Skulle va skit kul (Y) Lirar bara 1.6 .

SteamFriends nicke: DeWite^

Mail: lundahl.daniel@live.se

Permalänk
Medlem

Som sagt, kan också lägga upp en server om så behövs.
amd x2 6000+ 3ghz, 4gig ram, gott om HDD utrymme.
100mbit lina i båda riktningarna.

Vad hade ni tänkt er i så fall? 12 slot server?
Är redan uppsatt som CS:S Server:
lern2play.org:27015
Inställningarna kan ändras såklart.

Kan inte gå in och kolla in servern för nån jevel har kapat mitt steam konto
Så får hålla på o skicka lite support mess.

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhiteTigeR
Som sagt, kan också lägga upp en server om så behövs.
amd x2 6000+ 3ghz, 4gig ram, gott om HDD utrymme.
100mbit lina i båda riktningarna.

Vad hade ni tänkt er i så fall? 12 slot server?
Är redan uppsatt som CS:S Server:
lern2play.org:27015
Inställningarna kan ändras såklart.

Kan inte gå in och kolla in servern för nån jevel har kapat mitt steam konto
Så får hålla på o skicka lite support mess.

Grymt nice

Visa signatur

6500@3.2, Msi z170-A Pro, 16gb corsair 2133mhz, Asus 780gtx OC2, Corsair550w, 750evo 250gb, AsusMg248Q 144hz, g500s,

Permalänk
Medlem

Nå, hur går det? Spelar ni något?

Jag är gärna på.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Nope. Vi har inte börjat lira något än Vad jag vet iaf

Edit: In på #sweclockers.1.6 samt #sweclockers.source @ q-net på IRC med

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Nope. Vi har inte börjat lira något än Vad jag vet iaf

Edit: In på #sweclockers.1.6 samt #sweclockers.source @ q-net på IRC med

Alright hänger lite där inne då Feedback om CSS servern vad som kan ändras/förbättras är välkommet.
IRC nick: Tagert

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04

Permalänk
Medlem

Kom igen nu gott folk! In på IRC'en! Behöver ni hjälp att komma igång skicka ett PM eller skriv här i tråden! Sitter ni redan på IRC men på ett annat nätverk och inte q-net går det lika bra att connecta till q-net samtidigt som ni är kvar på det andra! /server -m irc.quakenet.org

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk

btw så kanske jag ska tillägga att jag heter "Tuxswe" in-game

Visa signatur

BenQ XL2420G G-Sync | Asus Z170 Pro Gaming | I7 6700K@4500000000Hz | Dominator DDR4 4x4gb@2850mhz | Asus GTX 970 Strix | Intel 520 2x180GB SSD, WD 4TiB RED and NAS 3x4TiB i RAID-Z1 | 1TB VM Drive | 180GB SSD | XigmaNAS Xeon E3-1225 v3 | 20GB ECC DDR3 | (Dell T20 based) |
Jag bad min vän skicka en tarball så jag kunde kompilera en app till min Android-testlur, det var visst inte Linux i alla fall...

Permalänk

Och du kan inte edita ditt inlägg då? xD

Visa signatur

Permalänk

JAg är på för CSS!

steam: baghera

msn: mackan_scores@hotmail.com

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Lånade ut mitt acc och killen skrev till mig och sa att de var bannat. Men har ju inte spelat på 3,5 år ändå.

Ev. Om någon har lust att bytta ett WoW-acc (med första expansion) mot ett Steam-acc.

Edit: Skulle vara tacksam om det var teamspeak som gäller då jag har Linux.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

jag har ingen dator jag kan spela på just nu för att den är på lagning, men jag har gått med i grupperna heter ; KEMALOZGGOESKiNGEN
spelar både source och 1.6

Permalänk
Medlem

Det finns som vi ser en hel del intresse i detta. Så ska vi ta och bestämma oss för en dag/kväll då vi lirar lite? 1.6 eller source spelar ingen större roll för mig då jag är lika kass i båda Lättast vore som sagt om vi kunde samlas på IRC... Och som jag skrev tidigare skriv här i tråden eller skicka ett PM om ni använt er av IRC förr. Det finns att ladda ner på www.mirc.com (finns flera olika klienter men denna väll den jag håller reda på).

#sweclockers.1.6 samt #sweclockers.source @ quakenet!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska vi säga som så att vi samlas nästa vecka på
lördag (31 Jan.) runt kl 19-20 i någon av dom två IRC kanalerna och spelar lite:)?
Skulle vara riktigt skoj!

Permalänk
Medlem

Läste denna tråden och var tvungen att damma av mitt gamla CS 1.6 i helgen. Var många år sen sist, man har ju tappat en del, får hoppas det kommer tillbaka

Skulle vara riktigt kul, jag är gärna med och mixar lite!

Kollar upp detta med steam-grupper ikväll efter jobbet. Har aldrig pysslat med det tidigare, det fanns inte på min tid..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H.Bengtsson
Ska vi säga som så att vi samlas nästa vecka på
lördag (31 Jan.) runt kl 19-20 i någon av dom två IRC kanalerna och spelar lite:)?
Skulle vara riktigt skoj!

Bara säg till någon dag i förväg i kanalen så är jag redo med servern

Visa signatur

Permalänk

Jag är på, har nyligen börjat lire lite smått igen.
Har för övrigt en Ventrilo 2.1 server igång 24/7 dock bör den inte överbelastas då den körs ADSL smalband.
Men 'en 15-20 pers kan vi nog klara lätt utan att påverka allt för mycket annat, säg till vid intresse

Steam ID: Sir_Lagsalot

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Naajs

Kan manvara med? är inte allt för bra..

Steam id: Degarn
cs 1.6

Visa signatur

2012 går planeten TelLus inte under...

Permalänk

Lul, kan inte så sent xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag är på, css
heter mrgorgo på steam oxo

Visa signatur

Let It "RIP"

Permalänk

Raderad

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Avstängd

jag är lätt på. lirar ganska så mycket när jag får tid och när inte Sonen och Sambon kräver all tid, sen blir det ju mer när man har några att lira med

Steam Konto: xsaqwise
MSN: dj-emil@hotmail.com

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem

Jag är på jag med har både 1.6 och css, men jag skulle helst se att vi använder vent eller ts2 när vi spelar.
Jag har gått med i båda steam grupperna och jag nickar som min profil här på SweC.
Hör av er på steam om ni vill spela någon gång men spelar med en klan redan så får se när jag har tid.