Permalänk
Medlem

hehehe! Helt rätt att du la upp den ändå, mycket tjusig!

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem

haha roligt, en såndär grejj som jag också skulle lyckas med..

Visa signatur

- AMD Phenom X4 9850BE - Gigabyte GA-MA790GP-DS4H - Radeon HD4850 512mb - 2x2gb Mushkin XP2-8500 @5-5-5-15 / 2,1V - Samsung Spinpoint F1 750gb -

Permalänk

epic fail? efter så mycket jobb.. tyckte de va snyggt annars. 8p

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

snygga gravyrer

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

jävligt snyggt men fan vad illa att de blev åt fel håll...
du vågar iaf erkänna att du klantat till de

Visa signatur
Permalänk

schysta gravyrer... ta bort sidoplåten, häng den på väggen som tavla o köp ny till datorn

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
1. Bygg dig en tidsmaskin. (Det finns nån kille som kallas Stewie som vet hur man gör, fråga honom)
2. Gör om. Gör rätt.
3. Lägg upp galleri.
4p

Den kommentaren är mer misslyckad än det fel som nu omtalas.

Illa iaf, förstår att du är putt. 10p som plåster på såret och ändå en skitsnygg gravering

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Grattis!

Permalänk
Medlem

bygga om plåten?

tråkigt, gav en 9:a för att du verkligen förtjänar en för den fina gravyren, men ja...

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk

Hmm ja är minst lika kass ibland. Men en gravyr som heter duga iaf, förbannat stilren front!

9 får de bli

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

jag har samma chassi. men är inte hemma nu så minns inte riktigt men är det inte så att locket har plastkanter? kanske kan bända bort metal delen och vända på den? Sjukt snyggt btw

Visa signatur

Intel i7 930 ► GTX460 SLI ► Evga x58 Mini ► Corsair Dominator 1600mz 6GB ► Intel X25-M G2 80GB ► WD 1TB x3 ► Antec P180 Mini ► Noctua NH-U12P | Asus UL30JT | Twitter/Kidrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidrobot
jag har samma chassi. men är inte hemma nu så minns inte riktigt men är det inte så att locket har plastkanter? kanske kan bända bort metal delen och vända på den? Sjukt snyggt btw

testade det men aluminiumet är för tunt så klistret bakom sitter för hårt så det går inte utan att böja sönder allt

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

Går alltid att beställa en ny chassisida, kanske inte så kul att göra om + att pröjsa 500kr :/

7st sypatipoäng

Permalänk

10p bara för att du lägger upp det!

Permalänk
Medlem

Haha jag vet hur det känns. Jag kapade upp ett hål i mitt P182 chassi för att installera en fläkt, hålet hamnade på helt fel sida! Så jag fick tejpa fast den biten igen och gav upp idéen ^^

Snygg gravering åtminstone

Visa signatur

Cooler Master Storm Sniper - Gigabyte P67A-UD3 - i5 2500k 3.3@4.7ghz - Crucial M4 SSD 128 GB - Gigabyte 560 Ti GTX OC 1024MB - Crucial Ballistix 4GB@1600mhz DDR3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killen2times
schysta gravyrer... ta bort sidoplåten, häng den på väggen som tavla o köp ny till datorn

Tror att det skulle bli sjukt snyggt ändå, om man satte den i någon fin ram, haha

Visa signatur

i5-4670K, GTX760, Cooler Master V8 GTS, Fractal Design Define R4.

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbar, men som du själv säger, klantigt
Å andra sidan, fyll upp resten med lite andra gravyrer på olika håll och kanter och gör det till feature istället för en bugg.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

9p för en riktigt snygg gravyr.

edit: hur gör man sånt btw. Är de "bara" att slipa bort färg så att plåten kommer fram under?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kenny88g

edit: hur gör man sånt btw. Är de "bara" att slipa bort färg så att plåten kommer fram under?

Använder en dremel eller liknade verktyg

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

9p för en galet snygg gravyr, +1p för att du har stake nog att lägga upp det!

Permalänk
Medlem

Snyg gravyr. Tycker synd om dig asså 10p iaf

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Avstängd

10 för gravyren
1 för placeringen hihihi

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

snyggt! bra jobb

Visa signatur

Cooler Master HAF 832 | Corsair 650HX | ASUS P7P55D-E PRO | Intel core i5 750@3.71 | Noctua NH-D14 | Corsair XMS3 DDR3 4x2GB | Sapphire hd5870 Vapor-X | Intel X25-M G2 80GB | Nuforce µDAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Snyggt jobbar, men som du själv säger, klantigt
Å andra sidan, fyll upp resten med lite andra gravyrer på olika håll och kanter och gör det till feature istället för en bugg.

Tänkte precis samma sak.. Skulle ju kunna bli riktigt snyggt..

Permalänk
Medlem

HAHAHA! Fy vad jag tycker synd om dig! Hur lång tid tog det att gravera den, med allt jobb inräknat (hitta bilden, skissa upp den och sen gravera, eller hur man nu gör)?

Och hur mycket började du svettas när du insåg vad du hade gjort?

Permalänk
Sötast

10p i tröst

Snyggt annars!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av padwan
HAHAHA! Fy vad jag tycker synd om dig! Hur lång tid tog det att gravera den, med allt jobb inräknat (hitta bilden, skissa upp den och sen gravera, eller hur man nu gör)?

Och hur mycket började du svettas när du insåg vad du hade gjort?

vet inte riktigt hur lång tid det tog med allt men runt 4-6h tror jag

sen svettades jag en del och blev lite förbannat på mig själv

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

Verkligen synd på ett så fint arbete. Om det är till någon hjälp så säljer Antec reservdelar till sina chassin här. 18€ går en sidoplåt på, men jag vet inte vad frakten till sverige blir.

Permalänk

Nä orka sätta den på snedden... Men om nån frågar så kan du säga att det var med flit så blir dom impade och tror att du tänker ett steg längre