Permalänk
Medlem

Är det bar jag som inbillar mej eller sitter det inga minnen i datorn?( När bilden togs alltså:P)

Grymt fint bygge förövrigt:P 10p från mej.

Visa signatur

Jamen hejsan!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xaile
Är det bar jag som inbillar mej eller sitter det inga minnen i datorn?( När bilden togs alltså:P)

Grymt fint bygge förövrigt:P 10p från mej.

Jo, det satt minnen i datorn då! i de svarta portarna, dock kan jag hålla med om att de knappt syns
Tack så jättemycket för poängen :)!
EDIT:
Det har kommit till en hel del ny hårdvara i den nu! Ny processor kylare, en till hårddisk, nya ram, och ett RAID kort. Lägger upp nya bilder såfort jag köpt nytt nätagg (det nuvarande är knas)

Permalänk
Medlem

Blev det inte snyggare ? :O..
haha skojja bara blev hur j*vla snyggt som helst ju
10P

Visa signatur

Stolt Fildelare! :) Skicka ett PM om det är något ni undrar över eller nå, Hittar inte tillbaka till alla trådar ibland :)

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg kabeldragning. 10p

Permalänk

Helt otroligt hur du har dragit kablarna snyggt. 9/10, lite för mycket grönt för min smak, IDE-slottarna och baksidan hade gott kunnat vara svarta för lite mer "elegans" - smaksak

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av therokaan
Helt otroligt hur du har dragit kablarna snyggt. 9/10, lite för mycket grönt för min smak, IDE-slottarna och baksidan hade gott kunnat vara svarta för lite mer "elegans" - smaksak

Vad menar du med "IDE slottarna"? Är intresserad till mitt nya projekt

Permalänk
Medlem

Det där kallar jag Extreme Makeover Computer Edition. Riktigt snyggt!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattF
Det där kallar jag Extreme Makeover Computer Edition. Riktigt snyggt!

Tack så mycket! Har som sagt ett nytt projekt igång. Byggloggen bör dyka upp i början av sommaren för de intresserade

Permalänk
Medlem

Fyfan vilken makeover, mycket lyckat projekt! 10p från mig

Fick lite inspiration till mitt egna datorbygge som jag håller på med, tack!

Permalänk
Medlem

En jävla upgrade på chassit

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Q9450 | Gigabyte GA-X48-DS4 | XFX GTX275 | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD | 4096MB Corsair XMS2 DHX TwinX | Wester Digital Raptor 150GB | Western Digital Caviar Black 750gb |
Övrigt: Sennheiser HD595 | Logitech Z-5500 | Samsung T240 | Logitech G15 | Windows Vista Ultimate x64 |

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt Lyckat projekt!

Visa signatur

Nej