Permalänk
Medlem

Köpa på webhallen?

Hej.
Har tänkt köpa en ny bärbar dator på webhallen. Är de att lita på?

Permalänk

Oja, väldigt bra butik.

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Avstängd

Öhm.. Ja, det är ICA och Stadium också.

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

va.... vad är detta för sjuk fråga... det är som att fråga om det är farligt att gå ut genom dörren. sorry! men någon stans måste man dra gränsen. Webhallen är en av serviges mest framstående leverantörer.

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem

AzlimE; har du verkligen sökt information om Webhallen innan du skrev frågan?
Första sökningen; http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=113

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linglof
va.... vad är detta för sjuk fråga... det är som att fråga om det är farligt att gå ut genom dörren. sorry! men någon stans måste man dra gränsen. Webhallen är en av serviges mest framstående leverantörer.

Han kanske är ny här på "nätet".
Eftersom att de är ett känt fenomen om att man kan bli lurad på internet.
Nu hör ju inte direkt webhallen till någon av dem, men han verkar inte veta ;).

Permalänk
Medlem

ibland är det bättre att försöka göra sin läxa innan man frågar... man kan lätt bli till en joker som folk skrattar åt.

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
AzlimE; har du verkligen sökt information om Webhallen innan du skrev frågan?
Första sökningen; http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=113

Man ska inte lita alltför mycket på Prisjakt's användares omdömen. Finns förfäligt många som fäller en negativ dom bara dom fått vänta 1 dag längre på sin beställning osv. Folk klagar helt enkelt utan anledning och tror allt ska ta 2 sek. Till TS, Webhallen är en otroligt pålitlig butik.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Webhallen är fan det bästa som hänt mig och ja, jag vet att min liv verkar sorgligt, för det är det^^

Webhallen är billigast och bäst enligt mig, det är jämt den butik jag kollar upp först när det gäller teknik prylar NetOnNet är också bra, men inte i samma klass <3

Permalänk

Kan rekomendera Webbhallen