Sekvencia köper positiva omdömen

Permalänk
Melding Plague

Sekvencia köper positiva omdömen

E-handlaren Sekvencia erbjuder rabatt till alla kunder som ger positiva betyg på Prisjakt.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Lagligt?

Permalänk

dålig stil!

Permalänk
Medlem

Tar nog inte så lång tid innan dem blir svartlistade.

Visa signatur

Tillgänglig Python/Django utvecklare - www.roiio.com

Permalänk
Medlem

Vilka losers !

Visa signatur

Antec Three hundred | E8400 @ 3.6 GHz | GA-EP43-S3L | Asus HD4850 | Corsair 2x2 GB 800mhz ram | Vista 64

Permalänk

Sekvencia är väl redan "svartlistade hos Prisjakt. Det står väl som anmärkning vid deras priser att folk haft problem med att handla till de priser Sekvencia uppger?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hahaha... inte alls misstänkt..

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

haha dom kan ju hoppa upp och ta sig någonstans.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Jag menar, folk är väl inte SÅ dumma att de faktiskt köper något av dem när de skriver SÅDÄR. Ow maj facking gaaad...

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Medlem

Det här är inte ens direkt förargande, utan är mer sorgligt än något.

Hur dumma är dom som går ut med något sådant?

Nåja, tur att tjänster som Prisjakt finns, så att verksamheter inte kommer undan med vad som helst, och så att ansvarighet och andra bra egenskaper gynnas effektivare.

Permalänk
Medlem

Jag skall skriva lägsta betyg nu, utan att ha köpt något, för försök till fusk.

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t0dy
Jag skall skriva lägsta betyg nu, utan att ha köpt något, för försök till fusk.

Jag med, alla andra får gärna följa exemplet.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WeeMaan
Jag med, alla andra får gärna följa exemplet.

Bra idé.

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t0dy
Jag skall skriva lägsta betyg nu, utan att ha köpt något, för försök till fusk.

+1

"Erbjudande! Ge Sekvencia en bra recension på www.prisjakt.se så får du 10% rabatt."

Glöm inte att trycka tumme ner för butiken också

Butiken kan inte vara helt seriös?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t0dy
Jag skall skriva lägsta betyg nu, utan att ha köpt något, för försök till fusk.

+2
Riktigt dålig stil av dem tycker jag...

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Tummen ner
1/10

Permalänk
Medlem

jag tycker det är ett bra intiativ. Om vi leker med tanken att det sekvencia säger stämmer så har de haft problem med olika leverantörer mm. Om dessa är nu lösta så vill de ju kunna få upp sitt snittbetyg så att folk vågar handla där.

De betalar inte folk för att lägga betyg på Prisjakt, allt de säger är bara att om man tar sig tid för att lägga ett betyg så får man rabatt i butiken.

Sen kan det ju finnas en annan sida med denna kampanj och det är att lura folk att beställa produkter via förskottsbetalningar mm och sen lura en hel del människor, detta har vi sett 2 gånger nu den senaste tiden.

Visa signatur

|| Surface GO 2 ||

|| NR200P, 12600K, Z690M-ITX, NH-U9S, RTX 3060 Phoenix, SKC2500 500GB, Fury 16GB, HX520 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av POMAH
jag tycker det är ett bra intiativ. Om vi leker med tanken att det sekvencia säger stämmer så har de haft problem med olika leverantörer mm. Om dessa är nu lösta så vill de ju kunna få upp sitt snittbetyg så att folk vågar handla där.

De betalar inte folk för att lägga betyg på Prisjakt, allt de säger är bara att om man tar sig tid för att lägga ett betyg så får man rabatt i butiken.

Sen kan det ju finnas en annan sida med denna kampanj och det är att lura folk att beställa produkter via förskottsbetalningar mm och sen lura en hel del människor, detta har vi sett 2 gånger nu den senaste tiden.

Lägga ett BRA betyg är vad dem vill att man skall göra. Bättre är det att förklara läget på förstasidan genom att vara ärliga med om de haft seriösa problem. Butiker skall FÖRTJÄNA bra betyg.

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk

Det är ett imponerande utbud av produkter de har, från datorer och kameror till fastigheter och natursten...?!

Fastighet
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500087;c:...

Natursten
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500122;c:...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeDragon
Det är ett imponerande utbud av produkter de har, från datorer och kameror till fastigheter och natursten...?!

Fastighet
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500087;c:...

Natursten
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500122;c:...

Hehe, sannerligen.. Kanske skall höja till en tvåa för att de är roliga?

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Medlem

Från 2,69 till 1,97 på 20 min, kampanjen verkar ha haft effekt, kanske inte den de önskade dock.

Permalänk
Medlem

Haha, Desperate times desperate measures?

Detta är uppriktigt sagt löjligt!

Permalänk
Medlem

Gör om, gör rätt.

Jag kan ställa mig på gator och torg om dom skickar hem en dator till mig gratis

Permalänk
Medlem

om man skulle beställa hem ett grafikkort och några kubik sten kanske. Då har man allt man behöver:)

Permalänk

det va ju det sämsta jag har hört på länge.. fan vad galet.. never gonna buy there!

Visa signatur

// Tobias

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeDragon
Det är ett imponerande utbud av produkter de har, från datorer och kameror till fastigheter och natursten...?!

Fastighet
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500087;c:...

Natursten
http://sekvencia.se/service24/PartDetail.aspx?q=p:10500122;c:...

Ligger det något seriöst i det här? De verkar sälja allt möjligt skräp, i sådana fall. Ja, oseriöst är det.

Permalänk
Medlem

Haha så går det om man inte vet hur man ska sköta en affär. Kommer aldrig handla där.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frostmork
+2
Riktigt dålig stil av dem tycker jag...

+3

Permalänk
Medlem

Är man inte serviceminded ska man inte jobba med kunder.

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Avstängd

Men ni, om ni gör så här så kommer det se ut som att alla dåliga betyg kommer från deras fula reklam. Folk kommer inte se att betyget är berättigat från deras hemska "service" och oärliga metoder.