Permalänk
Medlem

snyggaste cpu kylaren

tänkte bara höra med er vilken (luft) cpu kylare ny tycker ser bäst ut, då jag ska köpa ny och för mig så är det utsidan som räknas själv gillar jag:

Cooler Master V8,
Zalman CNPS9500AM2,
Asus Silent Knight
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=,157490,214450,345696

Permalänk
Medlem

Vad har dina chipset heatsinks för material? Tycker att det är snyggt när metallen matchar

Visa signatur

Mobo: ASUS Z490-G Gaming Wifi | CPU: i9-10850K | GPU: EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra Hybrid | Minne: 64 GB | HDD: 2TB Samsung 970 EVO plus | OS: Windows 11 Home 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a0R
Vad har dina chipset heatsinks för material? Tycker att det är snyggt när metallen matchar

ja det är klart, det är i koppar och själva kortet är svart och lådan lyser blått

Permalänk

Varför skall det vara snygg?
Du ser den aldrig ändå >:

Permalänk

Jag tycker TRUE black ä snygg(Inget krimskrams, stilren)

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ischiasosv
Varför skall det vara snygg?
Du ser den aldrig ändå >:

jo jag har ju fönster på sidan

Permalänk
Medlem

TRUE black eller TRUE copper. TRUE black är sjukt snygg

Visa signatur

Mobo: ASUS Z490-G Gaming Wifi | CPU: i9-10850K | GPU: EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra Hybrid | Minne: 64 GB | HDD: 2TB Samsung 970 EVO plus | OS: Windows 11 Home 64-bit

Permalänk
Medlem

Inget slar riktigt cleant byggt vattenkylning

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a0R
TRUE black eller TRUE copper. TRUE black är sjukt snygg

ja det ser ju faktist ganska bra ut men sen så måste man väl nästan sätta på en fläkt på sidan, eller det behövs inte utan att det blir allt för varmt?

Permalänk
Medlem

Köp V8:an tycker den är skit snygg.. har en true själv men de köpte ja bara för den kostade 449kr ångrar mig faktiskt inte.. kyler bättre än räknat..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr.p_22
jo jag har ju fönster på sidan

Jaha.
Själv gillar jag neonstickor väldigt mycket. *skäms*
Sedan föredrar jag mörka fläktar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ...Dubadai...
Inget slar riktigt cleant byggt vattenkylning

ja jag vet men jag har en budget på max tusen kr

Permalänk
Medlem

du väljer ju självklart en i aluminium som du lämnar in till ngn firma som anodiserar den i valfri färg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
du väljer ju självklart en i aluminium som du lämnar in till ngn firma som anodiserar den i valfri färg

var kan man hitta en sådan firma?

Permalänk
Medlem

Silent Knight gillar jag bäst.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk

fast det är ju lite synd om man ska offra prestanda för utseende.

Visa signatur

nzxt hush|asus striker II extreme|intel q8300|asus xonar dx|gigabyte gtx 260OC|4gb corsair xms3 ram|zalman zm600-hp|scythe mugen II

Permalänk
Avstängd

v8an är ju grym

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Silverstone NT01 Evolution
Utan tvekan

Permalänk
Hedersmedlem

Thermalright IFX-14

klart snyggast enligt mig

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Smaken är som baken.

Zerotherm BTF92:

Permalänk
Medlem

Haft v8'an riktigt dålig kylare faktiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Silent Knight gillar jag bäst.

ja den gillar jag me, det blir nog en sådan i al (svart) om ingen annan kommer med ett ett snyggare förslag som passar min rigg bättre

Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
Thermalright IFX-14

http://www.xsreviews.co.uk/images/thermalrightifx14/tt-ifx-14...

klart snyggast enligt mig

den ser bra ut på bilden, men hur blir det med en fläckt i mitten?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lakej
v8an är ju grym

Citat:

Ursprungligen inskrivet av faust22
Haft v8'an riktigt dålig kylare faktiskt.

ja v8an är oxå jäkligt snygg

vad men ar du är dåligt på den temps eller ljud, väldigt nyfiken då jag läste runt lite på prisjakt där stod det bara gott om den

Permalänk

Det klart snyggaste är ju kompressor kylning Men som luft kylare gillar jag en TRUE i alu

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adde_2000
Det klart snyggaste är ju kompressor kylning Men som luft kylare gillar jag en TRUE i alu

ja den är fin men tycker inte att det är den snyggaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av faust22
Haft v8'an riktigt dålig kylare faktiskt.

Såvitt jag vet så har den fått riktigt bra reviews och är i absoluta toppskicket av luftskylare

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

om det var någon som va lite nyfiken så blev det en zerotherm nirvana nv120 till slut de var riktigt fin, kostade under 500 på inet och dessutom fick en best i test av sweclockers, jag kunde ju bara inte motstå

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Såvitt jag vet så har den fått riktigt bra reviews och är i absoluta toppskicket av luftskylare

Fungerar bra för min del i alla fall. Bort med fläkten och jag kör den passivt med CPU klockat från 3Ghz till 4.23.
Endast 2st 500rpm fläktar sköter luftcirkulationen..

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk

Min Zerotherm Nirvana nv120 tycker jag är snygg. När fläkten snurrar och lyser svagt blått är den ännu snyggare
http://www.hardwareoverclock.com/kuehler/Zerotherm-Nirvana-nv...

Men den har jävligt ful fläktkontroll xD

Permalänk
Sötast

SpinQ!

Permalänk
Medlem

kör xigmatic tors hammer

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M