Permalänk

Michael Jackson död

Nej...!
http://www.dn.se/nyheter/varlden/michael-jackson-dod-1.898930

Kanske passar bättre I delen ovanför ser jag nu...

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem

Tråkiga nyheter.. Inte något större fan men det är ju alltid tråkigt när någon dör.

Han var den första som jag tänkte på när jag bara läste Michael J men sen trodde jag det var Michael J Fox som lider av Parkinsons. Om tråden flyttas vill jag gärna att rubriken blir lite tydligare också.

Permalänk

ja fan, byt rubrik!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jag sörjer inte.
Visst lyssnade man på honom när man var mindre, men så fort musiksmaken utvecklades förbi dagis-stadiet så rensades det ut ur samlingen illa kvickt och fick aldrig komma tillbaka.

Att han dessutom levt på 20 år gamla framgångar ända fram till idag är i sig själv lite sorgligt, och givetvis är det aldrig bra att någon dör, men sakna honom kommer i alla fall inte jag göra.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

rip

Permalänk
Hedersmedlem

oj, den blev inte lite fel haha

Permalänk
Medlem

Småpojkar världen över drar en suck av lättnad.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Småpojkar världen över drar en suck av lättnad.

Och vad vill du säga med detta? Jag blir så jävla trött på att folk hela tiden ska skriva en massa påståenden om honom.

Har han någonsin blivit dömd?
Om någon förgrep sig på mitt barn så skulle jag aldrig acceptera något annat än ett långt fängelsestraff. Varför ta emot en massa pengar för förlikning om det nu verkligen har hänt?

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Säger inte att han var pedofil men "Har han någonsin blivit dömd?" Vad har det med saken att göra? Så om någon snubbe våldtar 23st 3åringar utanför ditt köksfönster 4ggr/veckan och sen inte blir dömd för det då gilts han alltså inte som pedofil eftersom han inte blivit dömd?

Visa signatur

Hej

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz
Och vad vill du säga med detta? Jag blir så jävla trött på att folk hela tiden ska skriva en massa påståenden om honom.

Om någon förgrep sig på mitt barn så skulle jag aldrig acceptera något annat än ett långt fängelsestraff. Varför ta emot en massa pengar för förlikning om det nu verkligen har hänt?

nej det är helt normalt att man har småpojkar sovandes i sängen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Får jag fråga, finns det några bevis på att han gjorde det då? Barnen som påstod det gjorde det inte för att få pengar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bonno
Säger inte att han var pedofil men "Har han någonsin blivit dömd?" Vad har det med saken att göra? Så om någon snubbe våldtar 23st 3åringar utanför ditt köksfönster 4ggr/veckan och sen inte blir dömd för det då gilts han alltså inte som pedofil eftersom han inte blivit dömd?

Men hur fan vet du att han har gjort det, så jävla dumt skrivet. Om man inte är dömd för något så är väl chansen större att han inte gjort det eller och han väl fan knappast knullat utanför ditt köksfönster? Värt att tillägga är att jag varken ställer mig på ena eller andra sidan i denna frågan.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz

Nej det var ju trots allt en riktigt sund herre det där som sov med random småpojkar i sängen, det är fuuuuullt normalt...

Att han aldrig blev dömd säger tyvärr inte ett skvatt.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Skiter i vilket, vet bara att jag tycker det är jättetråkigt att kungen av pop är död

Undrar hur det går med biljetterna till hans planerade shower och alla som köpt biljetter svart för dyra pengar?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Fortsätt [url=http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=861447&perpage=30&pagenumber=1
]här[/url]
, men lägg ner alla aggresiva inlägg (se reglerna § 1).

*låst*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS