Den stora tråden om Erepublik [Hjälp Sverige att ta över jorden! (börjar med Norge)]

Permalänk

Skickat till er båda! Heter förövrigt Forss i spelet, är med i pluton hellcats och snart FM

Permalänk
Medlem

Jag accepterar med glädje en inbjudan
gipsy_boy@msn.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
Jag accepterar med glädje en inbjudan
gipsy_boy@msn.com

Skickat.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Då var Tyskland utsuddat från kartan, Sverige vann kriget! Merparten av landet tog vi genom ihärdigt krigande. Kvar av det sargade landet fanns bara en liten landremsa med ett nästintill ogenomträngbart försvar. Den blev dock vår genom att deras, precis nyvalde, president gav den till oss! Svenskar, tyskar, ingen förstod vad som just hänt. Varför hade presidenten självmant öppnat portarna till deras sista stronghold?

Snart framkom att den svenska försvarsledningen just genomfört en slug och välplanerad statskupp. Tyskarna hade blivit grundlurade. En svensk infiltratör hade bott och verkat i Tyskland i fem månader, skapat tillit, byggt upp förtroende till den grad att de valde honom till president. Och vips hade vi dem som i en liten ask.

Nu väntar nya utmaningar vi horisonten, vilka är förtidigt att säga. Men klart är att vi fortfarande behöver fler spelare till vårt lag, vårt land. Så in på erepublik.com, signa up, ställ er i led och hjälp Sverige ta över världen!

Permalänk

Jag skulle också vilja ha en invite

Engelbrektsson37@gmail.com

Permalänk
Medlem

@Jingelman, skickade en nu. Regga dig på erepublik.se också så får du ett litet startbidrag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rusko
Då var Tyskland utsuddat från kartan

Så de som spelade som tyskar kommer ej få spela mer eller kommer de att spela som svenskar eller hur blir det?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Är det några som spelar detta spel längre? Kollade in en gång för ett tag sen. jag var död och Sverige var inte längre en stormakt.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Så de som spelade som tyskar kommer ej få spela mer eller kommer de att spela som svenskar eller hur blir det?

Dom kommer att bo kvar där dom är, dvs dom blir svenskar.
Dock så är det bara att köpa billiga flygbiljetter och dra någon annan stans om man vill det.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Så de som spelade som tyskar kommer ej få spela mer eller kommer de att spela som svenskar eller hur blir det?

Precis som ph33r säger så blir de svenskar. Mao, i spelet är man medborgare i det land man befinner sig i. Dock så är/var de flesta tyskarna också IRL tyskar, svenskarna är svenskar, indoneser är IRL indoneser osv. Så även om de tillhör Sverige officiellt så är de ju i ”själen” tyskar, som alltid kommer verka för att få tillbaka sitt land. För att minimera problem från dem, typ deras inblandning i våra val, vår ekonomi, vår media osv så tippar jag att de snart får tillbaka en liten, för oss obetydelsefull, del av sitt land.

Permalänk

om någon har lust så vill jag ha en invite

the_speed92@hotmail.com

såg inlägget om HOTMAIL så här kommer en alternativ adress men skratta inte åt namnet va brorsan som fixa den till mig xD

andreas@arsle.tk
info@arsle.tk
email@arsle.tk

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk

Hur går det på Erepublik? Har Sverige världsherravälde än?

Permalänk
Medlem

Skickat invites till speed.

Sverige har kul! Det är ganska mycket action och sverige är en stor del av det. Våra regioner i Tyskland har förlorats efter att Ungern gick in i kriget. Ungern är kanske 7 ggr större än vi och 1v1 så hade vi inte en chans. Men roliga krig var det. Kan nämna att sverige gjorde betydligt mer skada per slag/träff, men Ungern gjorde nästan 13ggr fler slag.

Ungern gick sedan på Kroatien som är vår allierad så vi kan slåss i det kriget. Kan nämna här att under sista timmen i ett stort slag så hade Ungern 800 spelare online samtidigt. Sverige har kanske 400 aktiva spelare totalt just nu.. Så Sverige behöver en ordentlig tillökning för att kunna bli stora!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raket Mannen
En invite till wallin_93@hotmail.com tack!

Erepublik kommer inte bra överens med hotmail, ivitsen har en tendens att försvinna. Skickade en iaf, kanske ligger den bland skräpposten.

Om du inte fått så går det bra att regga sig direkt på erepublik.com

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite, Xacken@gmail.com tack!

Permalänk

Tja skulle gärna vilja testa detta spelet! Någon som kan skicka en invite till mig?
msn_92@live.se

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xack
Jag tar gärna en invite, Xacken@gmail.com tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel1337
Tja skulle gärna vilja testa detta spelet! Någon som kan skicka en invite till mig? msn_92@live.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wato
skicka en till kababmanen@hotmail.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FearKill
persson92_@hotmail.com

Skickat.

Permalänk
Medlem

Rasmus_flink@msn.com bara o skicka om någon har

Visa signatur

Macbook Pro Alu - Proson v2600 - dynavoice M65

Permalänk
Medlem

..

Permalänk
Medlem

låter spännande!

Edit: Sverige tar över världen, Sweclockers tar över sverige!

Permalänk
Medlem

skickat till er tre här ovanför

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flink87
Rasmus_flink@msn.com bara o skicka om någon har

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xore
ant0n_m0berg@hotmail.com

låter spännande!

Edit: Sverige tar över världen, Sweclockers tar över sverige!

Skickat.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av noak
niclas.gardell@bredband.net

Det gick inte att skicka en inbjudan till dig för att du redan har fått en.

EDIT: Emrik hann nog före mig på denna då.

Permalänk
Medlem

armin_@live.com

armin(understreck)[at]live(punkt)com

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
armin_@live.com

armin(understreck)[at]live(punkt)com

Skickat.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Härligt att se nytt folk.

Se till att hänga i en stund. Det är jäkligt trist i början men det blir kul när man kommer med i pansartrupperna och börjar röja runt i världen. Så häng i en stund!

Permalänk

Jag ger bort mitt konto till den som PM'ar mig först.
Har en del guld, bra vapen, hus, m.m. Enda problemet är wellness som ligger på 10 men den får du snabbt upp igen.

Profillänk: http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/6016

Edit: Kontot bortgivet.

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD