Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Overclockers - OC.nu

Permalänk
Avstängd

Overclockers - OC.nu

Vill bara uppmärksamma om deras grymma service.

Jag köpte för något år sedan ett par Team Xtreem minnen från dem. Dessa gick sönder för ett halvår sedan och efter en felfri RMA fick jag välja mellan kreditering eller ett par likvärdiga minnen från OCZ. Likvärdiga i chipp och inte i spec. (Positivt eftersom det var ett par DDR2 minnen). Jag valde kreditering eftersom jag redan köpt ett par andra minnen. (Edit, jag ville ha kreditering och sa jag skulle återkomma med en annan vara jag ville beställa, för kvittning.)

Jag glömde bort saken men idag så landade en kreditfaktura i brevlådan.

Är nog inget mer som behöver sägas.

Permalänk
Avstängd

Kul att det gick bra med din RMA!

I övrigt tyckte jag att deras Sortiment var lite klent, samt att priserna inte var så himla bra, men om fler börjar handla där så kan det nog bli bra

Tackar för tipset i allafall!

MVH

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem

Re: Overclockers - OC.nu

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ton
Vill bara uppmärksamma om deras grymma service.

Jag köpte för något år sedan ett par Team Xtreem minnen från dem. Dessa gick sönder för ett halvår sedan och efter en felfri RMA fick jag välja mellan kreditering eller ett par likvärdiga minnen från OCZ. Likvärdiga i chipp och inte i spec. (Positivt eftersom det var ett par DDR2 minnen). Jag valde kreditering eftersom jag redan köpt ett par andra minnen.

Jag glömde bort saken men idag så landade en kreditfaktura i brevlådan.

Är nog inget mer som behöver sägas.

Tog det ett halvår innan du fick krediteringen?

Permalänk
Medlem

isf var de ju inge bra alls!! :S

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Avstängd

Såg att ett litet misstag letat sig in i ursprungstexten. Det handlade om krediteringen och är nu ändrat.

Angående priserna på mainstream grejer så är det väl den stora nackdelen med att handla från dem. Vet man vad man ska leta efter så kan man dock göra vissa klipp.